Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (12222)
Vierailija kirjoitti:
Arvostan suoraa puhumista ja vastuullista käytöstä. Jos on mokannut. Se pitää kohdata ja korjata.
Miten meni sulla? Toimitko suoraselkäisesti ja rehellisesti? Entä annoitko mahdollisuutta korjaamiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mun pitäis tehdä, että tää edistyy johonkin suuntaan? Suoraan puhuminen ei nyt onnistu.
Reagoi aamuiseen.
Musta se oli aika mauton, mut ehkä se sun toinen rakkaasi syttyy sille
Mauton? Ihan neutraali ja asiallinen. Mulla ei ole toisia rakkaita, joille kirjoittelisin.
Vierailija kirjoitti:
Terkut Tuulille
Pilville samalla!
Röyh!
Pitäisikö emojeihin saada lonkero tölkki?
On niin ikoninen asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvostan suoraa puhumista ja vastuullista käytöstä. Jos on mokannut. Se pitää kohdata ja korjata.
Miten meni sulla? Toimitko suoraselkäisesti ja rehellisesti? Entä annoitko mahdollisuutta korjaamiseen?
Aina ei voi jäädä odottamaan anteeksipyyntöä vaikka haluaisi. Lopputulos kuitenkin sama.
Sivu
Olisin jo ajat sitten tullut juttelemaan, jos sellainen mahdollisuus olisi ollut. Mutta kun et jättänyt minkäänlaista porsaanreikää, niin marssitaan tässä tahdissa. Vankila ei houkuta.
Mites toi scandicin suuvesi?
Miehelle -> toivottavasti ymmärrät että kaipaan naista, en sua.
naapurin nainen
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti mun sydän särkyi.
Mistä?
Näyttää siltä että olet ujuttautunut osaksi niitä tarpeitani, jotka huutavat tuuleen. Haluaisin sanoa että ei kai se haittaa, mutta kyllä se oikeastaan tekee vähän kipeää.
Vierailija kirjoitti:
Mä en oo eronnu enkä ollu susta oikeasti kiinnostunu. Halusin vaan selvittää millanen oot.
Vaimo voi olla eri mieltä tosta eroamisesta sitten kun saa tietää🤫🤭🤭
Vierailija kirjoitti:
Näyttää siltä että olet ujuttautunut osaksi niitä tarpeitani, jotka huutavat tuuleen. Haluaisin sanoa että ei kai se haittaa, mutta kyllä se oikeastaan tekee vähän kipeää.
Oletko yrittänyt ottaa yhteyttä? Oletko osoittanut myötämielisyyttä? Oletko avannut sulkemasi rajan?
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti mun sydän särkyi.
Mikset voinut vaan antaa mun rakastaa sua?
Vierailija kirjoitti:
En ole yhtään pahoillani.
Öitä, kauniita unia! 🧡🤗