Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kommentit (12162)
Vierailija kirjoitti:
Eipä ne loukkaukset välttämättä tunteita ainakaan pois vie. Siitä taitaa tietää että tosi kyseessä.
??
Vierailija kirjoitti: Tällä viikolla pahin terä on katkennut. Mitä tarkoitat? Jollakin tavoin mieli alkaa antaa periksi todellisuudelle eli sille, miten asiat ovat. Sanotaan, että yrittänyttä ei laiteta, mutta kyllä laitetaan, nimittäin maan rakoon. Jos olet ottanut kaivattuusi yhteyden ja ehdottanut tapaamista tai avautunut hänelle tunteistasi jotenkin niin olet tehnyt jo paljon. Laittanut rattaan pyörimään. Jos toinen tekee selväksi ettei kiinnostus ole molemminpuolista niin sitten on elettävä sen mukaan. Hän on tehnyt selväksi, että olen ei-toivottu henkilö.
TÄMÄ KAIKKI YLLÄOLEVA.
Vierailija kirjoitti:
Kettuja, leijonia mitäs muita eläimiä meillä täällä lauantai-iltapäivänä seikkailee?😁🙃
Paljasjalkakissa tassuttelee näin illan tullen. 😉
Öitä pupuselleni. Olet ihana ja rakas, on ikävä tietysti. Nuku hyvin ja näe taas kauniita unia. 🖤
Mitä mun pitäis tehdä, että tää edistyy johonkin suuntaan? Suoraan puhuminen ei nyt onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mun pitäis tehdä, että tää edistyy johonkin suuntaan? Suoraan puhuminen ei nyt onnistu.
Reagoi aamuiseen.
No niin. Täällä pitkästä aikaa, saas nähdä oletko täällä ja tunnistanko sut :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reagoi aamuiseen.
Irl, ei täällä. Tämä on ihan höpöhöpöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reagoi aamuiseen.
Irl, ei täällä. Tämä on ihan höpöhöpöä.
Niin. Aamuiseen irl-viestiin.
Olispa ihanaa jos tietäisi varmaksi että ajattelet minua. Ja vieläpä rakkaudella. Ja kun vielä olisi mulle juuri sulta. Saanko vielä joku päivä kuulla sen sulta omin korvin oikeassa elämässä? Se auttaisi jaksamaan. Minäkin ajattelen sinua päivin ja öin ja kaipaan ja rakastan. Näkispä ja pääsispä lähelle.