Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (12078)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon onnellinen ja kiitollinen susta <3 oot ihana. Nauti sun päivästä.. ja ole onnellinen <3 se on parasta lääkettä <3
ei musta ehkä ole siihen, mitä sä kaipaat ja tarvitset ja haluat, mutta kyllä mä haluan yrittää.
Onpa typerää käskeä jonkun olla onnellinen!
No se nyt ei ollut mikään käsky.. vaan kun tiedän toisen viettävän päiväänsä lempiharrastuksensa parissa niin lähinnä toivotus sen myötä, kun tiedän hänen nauttivan siitä mitä on tekemässä melkoisen negatiivista nähdä viestini mitenkään negatiivisesti 🤷🤔
Ei ole tullut viestiä. Aina kannattaa tarkistaa onko numero oikealla henkilöllä käytössä, tai ehkä pupu hyppäsi pöksyyn. Luotan siihen, että sanot kasvotusten, kun nähdään, kuka ikinä oletkaan.
Alan ymmärtää jutun juuren. Mutta tiedätkö mitä. Se riittää minulle. Elämässäni on tapahtunut niin paljon asioita, että tämä riittää. En mä tarvitse tai halua muuta. En mä itsekään varmaan enempää jaksaisi tai enempään pystyisi.
Mulla on unelmia..mutta mitä vanhemmaksi kasvaa, sen paremmin ymmärtää että unelmat ovat vain ajatuksia ja sanoja.
Mulla on rakkautta, joka hehkuu ja kestää. Mä olen tottunut luopumaan, tottunut olemaan yksin, tottunut tuuleen ja sateeseen. Sä olet kuin lämmin halaus sen kaiken keskellä, ja autat mua jaksamaan. Autat sen rakkauden hehkun säilymään mussa.
Mä olen sun, täällä näin, tarvittaessa <3 Näin on hyvä. <3 olet rakas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samalla tavalla täällä kaipailevat sekä miljönäärit että työttömät. Molemmilla voi olla tilanteita, ettei voi edistää kaipausasiaansa. Tai kokea niin.
Miljonäärillä on jo pelkästään statuksensa ansiosta valinnanvaraa, unohtamatta todennäköisesti laajoja sosiaalisia ympyröitä joista valita, joten todella pienellä todennäköisyydellä koskaan ajautuisi tällaiseen paikkaan. Miljonääri myös paljon suuremmalla todennäköisyydellä ottaisi riskin sillä onnistumisen todennäköisyys on huomattavasti isompi, taas sen statuksen ansiosta.
Tietysti jos sanoo että kaipaa vaikka X alan toimaria, kohta täällä on juuri vastaava "toimari" ilmoittautumassa ja kysymässä että kukas kaipaa! Funny how that works.
Mitä siitä valinnanvarasta jos ei saa just sitä kenet haluaa? Siihenhän kaipaus perustuu, eikä siihen, ettei saisi ketään.
Ihan mua itseäni on joskus piirittänyt ja kaipaillut (irl, ei täällä) miljonääri. Tuskinpa nyt enää kaipaa, mutta on näin tapahtunut. En mä ollut kiinnostunut hänestä.
Vierailija kirjoitti:
S-mies kaipaa erästä ihanaa naista.
H-naista?
Kaipaan 🦁🦁🦁
Mutta ketä niistä, en ole varma 🤔 😅
yksi on vienyt sydämen
yksi on vienyt järjen
ja yksi yöunet 🤔
suosituksia?
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan 🦁🦁🦁
yksi on vienyt sydämen
yksi on vienyt järjen
ja yksi yöunet 🤔
suosituksia?
Kenet ottaisit mukaan kahden hengen matkalle..
Vierailija kirjoitti:
Voitteko nyt vaan kaivata ja lopettaa muut jankkaukset.
Ketä kaipaatte?
Kaipaan miestä, jonka kohtasin 31.7. lempibändini keikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan 🦁🦁🦁
yksi on vienyt sydämen
yksi on vienyt järjen
ja yksi yöunet 🤔
suosituksia?
Kenet ottaisit mukaan kahden hengen matkalle..
Tää oli loistava kysymys 😄
Ja hämmennyin vastauksesta. Ottaisin sen joka on vienyt yöunet. Koska hänen kanssa meillä olisi hauskaa, hän huolehtisi asioista ja molemmat haluaisi että toisella on kivaa ja hyvä olla. Tosin en tiedä miten seksi sujuisi hänen kanssa, sitä kun ei ole ollut.
sydämenviejä olisi koko reissun kännissä ja järjenviejä nimensä mukaisesti veisi järjen koska jos asiat ei mene pilkulleen kuin hän haluaa, valitus olisi jatkuvaa. Molemmilta tosin voisi saada hyvää seksiä, mutta riittäisikö se paikkaamaan pilalle mennyttä matkaa 🤔
Tähän väliin terkut kaunokaiselle (sulle siis). Mihinkähän oot taas viipottanut?
Vierailija kirjoitti:
Tähän väliin terkut kaunokaiselle (sulle siis). Mihinkähän oot taas viipottanut?
Kiva kun joku miettii mua ;) ei oo huvittanut kertoa. Ajattelin et antaa tyyppien välillä miettiä mitä touhuan, sen sijaan että tarjoan kaiken hopeatarjottimella heidän eteensä. Voithan sä aina kysyä IRL ;)
___
* t b h =
to be honest,
rehellisesti
sanottuna.
___
Mä oon onnellinen ja kiitollinen susta <3 oot ihana. Nauti sun päivästä.. ja ole onnellinen <3 se on parasta lääkettä <3
ei musta ehkä ole siihen, mitä sä kaipaat ja tarvitset ja haluat, mutta kyllä mä haluan yrittää.