Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (11888)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
💔🤏🥺
Mitä nyt
Maanantaihin on pitkä aika 🥺
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäis laittaa tänne se video mis lukee, kuinka introvertit odottavat kohtaavansa sielunkumppaninsa. Tylsistyneen näköinen äijä venyttelee jalkaa sängyllä maaten läppäri edessä. Joku koputtaa oveen, olen etsinyt sua koko elämäni, olet elämäni rakkaus. Mies vastaa ilmekään muuttumatta , jo oli aikakin.😀
Miten se tänne liittyy? Täällähän suurin osa joko kaipaa varattua, kaipaa varattuna, on saanut pakit tai ei edes halua mitään.
Kuka sä olet noista?
Vika vaihtoehto. Entä ite?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäis laittaa tänne se video mis lukee, kuinka introvertit odottavat kohtaavansa sielunkumppaninsa. Tylsistyneen näköinen äijä venyttelee jalkaa sängyllä maaten läppäri edessä. Joku koputtaa oveen, olen etsinyt sua koko elämäni, olet elämäni rakkaus. Mies vastaa ilmekään muuttumatta , jo oli aikakin.😀
Miten se tänne liittyy? Täällähän suurin osa joko kaipaa varattua, kaipaa varattuna, on saanut pakit tai ei edes halua mitään.
Kuka sä olet noista?
Mä oon lihapulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sä olet noista?
Vika vaihtoehto. Entä ite?
En kukaan.
Mukavaa iltaa päiväunelleni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sä olet noista?
Mä oon lihapulla.
Ja eri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
'Kaipaan 🦁🦁🦁
Mutta ketä niistä, en ole varma 🤔 😅
yksi on vienyt sydämen
yksi on vienyt järjen
ja yksi yöunet 🤔
suosituksia?'
'Kenet ottaisit mukaan kahden hengen matkalle..'
Jollakin naisella kolme eri ihastusta,
joista jokainen tähtimerkiltään
elokuun kuningas, leijona? 🤔
Minäkin, tbh, olen magneetti leijonille,
mutta ei, tämä ei minun tripladilemmani..
En edes tiedä palstaterkkuja
lähettävän/saavan miehen
syntymäpvää.
_Og👋
Eh eh. Niih.
Emilialle hyvää la-iltaa. Kävin presaunassa ja nyt muuta ohjelmaa. Tulet ja menet mielestä, milloin ajattelit häipyä kokonaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sä olet noista?
Mä oon lihapulla.
Ja eri.
Joo, eri lihapulla.
Mun mielestä se on kiva, että meillä on samanlainen vähän ehkä outo huumorintaju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei kukaan ikinä tyrkyttänyt itseään. Ei koskaan.
Mulle taas aika useasti.
Sama. Luulin että kaikille naisille olis.
Vierailija kirjoitti:
Vien mukanani hautaan.
Minkä? Miksi et vie kaivattusi luokse?
Vierailija kirjoitti:
Vien mukanani hautaan.
Valintasi, jolla sinetöit, ettei mitään tule.
Sä poistuit paikalta mun sydän kädessä
Säälimättä kävelit pois sen rytmissä 😁
Se on vähän niin tai näin. Jos se on niin niin sitten on tai näin niin olkoon. *Heittää typeryyksien kirjoittajalle kapulan kurkkuun*
Vierailija kirjoitti:
Laittakaa siivouskomerotarinoita.
En saanut avattua siivouskomeroa. Jouduin hakemaan rikkaimurin ihan muualta.
Vierailija kirjoitti:
Vien mukanani hautaan.
Vaimosi ainakin.
Luin lihapullia palstalla.