Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (11665)
Vierailija kirjoitti:
Ei kissaa puuhun. E
No ei sitte. Pistä kissa vaikka pöydälle. Hyvää pe-iltaa. Tanssi kuin kukaan ei olisi katsomassa, itse ainakin aion.
Sinut kätken uniin kauniisiin.
Olisitpa linjan päässä. Olisin kaivannut.
Vierailija kirjoitti:
Ja Oon.
Luonnossa?
Naapurin nainen on aika kiva. Harmi, että se on tainnut saada musta kummallisen kuvan kun en ollut ihan järjissäni. Se on niin kiva. nn
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Söpö ja mukava mies pyysi numeroani, mutta hän tekee yhtä aivan kammottavaa juttua mikä vaan vie kaikki halut.
Onko teurastaja?
Raksahörhö
Mukavaa iltaa päiväunelleni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukahan sanoi uudestisyntyneensä tänään?
Minä!
Mitä se sisälsi, tuo syntymä?
Sydänpysähdyksen
Vastaatko E, mikä sinun näkemyksesi mukaan teki sinusta silmissäni niin kauniin mysteerin? Mikä se juttu oli?
Jalat ei kanna. Siispä lähetän yön siivin sinulle kauniita ajatuksia 💞
n -> n
Hyvää yötä ihanimmalle. Nähtäis jo.
Kalle
Vierailija kirjoitti:
Oli ihana nähdä tänään ;)
Ei nähty tänään, mutta toivottavasti vielä nähdään.
Vierailija kirjoitti:
Vastaatko E, mikä sinun näkemyksesi mukaan teki sinusta silmissäni niin kauniin mysteerin? Mikä se juttu oli?
Ulkonäkö plus energiat, noin yleisesti ottaen.
Vierailija kirjoitti:
E- mmä tiiä. Miehet tuntuu tykkäävän avoimesta, rehellisestä kommunikaatiosta ja joskus hieman räävittömästä huumoristakin. Olen oma itseni, en mitään muuta. Heitän joskus sekaan tuhmuuksia. Nykyään ooon varovainen miesten kanssa, koska monilla on kiintymystarpeita ja ne kuvittelee kaikkeaheti ensi metreillä. Tykkään, että on myös miehiä ystävinä.
Missä oot Sirin kaveri?