Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ymmärsin juuri miksi meikkaaminen kannattaa!

Vierailija
13.09.2025 |

Samat vaatteet, sama käytös ja samabnainen muutenkin.

Kevyesti meikatulle naiselle avataan ovet, hymyillään, palvelua saa kaupoissa, jne. En ole jaksanut meikata hetkeen, mutta tänä aamuna laitoin vähän ja ero oli selkeä. 

Nainen joka ei meikkaa on alempaa kastia selvästi. 

Miksi näin? Surullista. 

Kommentit (68)

1/68 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle hymyillään ja avataan ovia, enkä meikkaa ikinä 😃

Vierailija
2/68 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei avata ovia, mutta minulle maksetaan paljon rahaa, kun avaan yrityksen oven ja avaan suuni yritysjohdon edessä. Enkä meikkaa, kun satun olemaan mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

Olet varmaankin luonnonkaunis? 

Vierailija
4/68 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikkaa enkä ole mitenkään kaunis. Silti noita tehdään minulle. Hymyllä on suuri vaikutus, ei kasvomaalilla.

5/68 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet varmaankin luonnonkaunis? 

En tod 😂

Vierailija
6/68 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meikki ja vaatteet vaikuttavat. Olen huomannut saman monta kertaa. Tälle ei voi mitään, ihmiset määrittelevät muiden uskottavuutta mutta myös "vaaraa" itselleen ulkoasun perusteella. En usko, että kyse on vain varakkuuden ja statuksen arvioinnista.

Poikkeuksiakin on, eli ihmisiä, jotka ovat ihania ja ystävällisiä, vaikka olisin ilman meikkiä vähän resuisissa vaatteissa liikenteessä. Nämä kohtaamiset jäävät kyllä mieleen.

Vierailija
7/68 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu myös iästä. Nuorena saattoi huudella ilman meikkiä missä asussa vaan ja näytti hyvältä. Vanhempana on pakko panostaa enemmän, ettei näytä vastaheränneeltä Justiinalta.

Vierailija
8/68 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En meikkaa enkä ole mitenkään kaunis. Silti noita tehdään minulle. Hymyllä on suuri vaikutus, ei kasvomaalilla.

Olen myös hymyilevä, kaunis myös ja ovia avataan... Meikillä kuitenkin on merkitystä jopa minulle, sen heti huomaa muiden käytöksessä. 

Vierailija
9/68 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota joku päivä tietoiseksi jutuksi, että pyörit päivän ilman meikkiä, seuraavan päivän meikattuna. 

Voin luvata että eroa on. 

Minä myös huomaan eron meikittömien ja meikattujen päivien välillä, todella vahvastikin. Ja ei ole myöskään sukupuolisidonnaista, naisetkin kohtelevat paremmin kun on hieman meikkiä. 

Vierailija
10/68 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei avata ovia, mutta minulle maksetaan paljon rahaa, kun avaan yrityksen oven ja avaan suuni yritysjohdon edessä. Enkä meikkaa, kun satun olemaan mies.

Minulle tehdään nuita samoja, meikkaan kuitenkin koska naisena se on järkevää ja käytännöllistä. Saa esim palkankorotuksia helpommin jos ulkonäkö on parempi. Sellaista on naisen elämä.

Miehelle riittää se osaaminen. 

Vierailija
11/68 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikattuna todellakin saa parempaa palvelua, ja jopa parempia tarjouksia esim huonekalu- tai autokaupasta. Onhan tuo kurjaa, mutta sellaista tämä vain on. 

Vierailija
12/68 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaaminen on teinien ja vanhapiikojen hommaa. 

Vierailija
13/68 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaamisella on suuri merkitys siihen miten tulee kohdelluksi. Ikävää itsekin ylläpitää tuota toimintaa, mutta jos haluan jotain ostaa niin saan paljon parempaa palvelua meikattuna... Minulla on jopa tietynlainen meikki jonka laitan kun menen kauppoihin, se on todella erilainen verrattuna esim viikonloppuravintolameikkiin. 

Vierailija
14/68 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en jaksa paljoa meikata, joten värjäytän kulmat ja minulla on tekoripset. Ja kyllä ovet aukeaa ja päästetään ensin portaisiin. Olen siro ja muutenkin naisellinen.

Vierailija
15/68 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaaminen on yksi järjettömimmistä asioista mitä ihminen on keksinyt. Onneksi ei ole pakko meikata, säästyy rahat ja aika. Ja ympäristö ja luonto myös.

Vierailija
16/68 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sellainen sporttisen näköinen luonnonlapsi, mutta meikillä on merkitystä kyllä. Ihan jokapäiväisessä elämässä. 

Vierailija
17/68 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävytöntä!

Vierailija
18/68 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuon takia meikkaaminen EI kannata! Meikkaamalla vain edistät ja ylläpidät naisten huonoa asemaa.

Itse en ole koskaan meikannut, ja olen täysin kyllästynyt naisiin, jotka uhriutuvat ja valittavat siitä, että naisten pitää meikata, vaikka meikkaaminen on täysin oma valinta.

Vierailija
19/68 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuolla merkitystä on, siksi itsekin meikkaan... Muuten en oikeastaan jaksaisi, mutta kaikki nyt vaan tuntuu sujuvan paremmin kun on vähän maalia naamassa... 

Vierailija
20/68 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat vaatteet, sama käytös ja samabmies muutenkin.

Kevyesti meikatulle miehelle suljetaan ovet nenän edestä, nauretaan päin naamaa, palvelua ei saa kaupoissa, jne. En ole jaksanut meikata hetkeen, mutta tänä aamuna laitoin vähän ja ero oli selkeä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi