Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (11695)
Jälleen yksi yksinäinen viikonloppu lisää ajanvirtaan. Ei minulla juuri mitään ole, mutta siitäkin luopuisin jos asiat voisi toisin järjestää.
S-mies kaipaa erästä ihanaa naista.
Vierailija kirjoitti:
Jälleen yksi yksinäinen viikonloppu lisää ajanvirtaan. Ei minulla juuri mitään ole, mutta siitäkin luopuisin jos asiat voisi toisin järjestää.
Kokeile tinderiä. Helppo tapa saada kavereita.
Vierailija kirjoitti:
Ok alapeukuttajat - myönnän, ei ole järin poeettinen kuvaus, ja saatetaan hakea aivan muiden kehonosien synkronisaatiota kuin aivoaaltojen, mutta tuo mielestäni on juuri paras kuvaus tällaisesta kokemuksesta silti. Vahva interaktio vie mukanaan ja tekee kaikenlaisia interferenssi ja resonanssi-ilmiöitä, saattaa osittain siirtää aivojen aallot ihan johonkin uuteen rytmiin.
Mihin viestiin viittaat? Voitko laittaa sen uudestaan jos se on poistettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeile tinderiä. Helppo tapa saada kavereita.
Aika löyhät kriteerit kavereille, mutta pitihän se joku ketjuasukkikin ketjulaisia kavereina.
Jäin eilen miettimään aiheutinko kyyneleet sun silmiin? Itellä on ollut paha olo jo pitkään näistä kuvioista ja aloin taas tosissaan miettimään lähtemistä. Olis vaan helpompaa kaikille.
Taas jarruttelen, kun joku olisi astumassa elämääni.
Kaipaan aivan liikaa lähellesi edelleen..
Vierailija kirjoitti:
Laitoin viestiä sille seuraajalle, jota ounastelen sinuksi. Nyt on mahdollisuus saada irl-yhteys. Ota tai jätä.
Jollakin on.. selvästi. :D
Vierailija kirjoitti:
Kirsikkapuu ikkunan alla.
Kai puu kaipuun verannalla.
Vierailija kirjoitti:
Jäin eilen miettimään aiheutinko kyyneleet sun silmiin? Itellä on ollut paha olo jo pitkään näistä kuvioista ja aloin taas tosissaan miettimään lähtemistä. Olis vaan helpompaa kaikille.
Kysy häneltä suoraan. Ehkä vastaus saa sinut ajattelemaan toisin. Lähteminen ei ole koskaan ratkaisu jos ei ensin puhu asioita halki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok alapeukuttajat - myönnän, ei ole järin poeettinen kuvaus, ja saatetaan hakea aivan muiden kehonosien synkronisaatiota kuin aivoaaltojen, mutta tuo mielestäni on juuri paras kuvaus tällaisesta kokemuksesta silti. Vahva interaktio vie mukanaan ja tekee kaikenlaisia interferenssi ja resonanssi-ilmiöitä, saattaa osittain siirtää aivojen aallot ihan johonkin uuteen rytmiin.
Mihin viestiin viittaat? Voitko laittaa sen uudestaan jos se on poistettu.
Se oli linkki aikuisviihdelehden (scientific american) juttuun aiheesta miten aivoaallot synkronoituu kahdella tai useammalla vuorovaikuttavalla yksilöllä eri lajeissa ja tilanteissa. En nyt laita uudestaan kun näyttää tosiaan olevan poistettu.
🎸 lyhdyt ovat syttyneet
Jälleen rantatiellä
Toisten näen
Kulkevan, käsikkäin
Mä siellä 😘
Ei ole onnistunut tunteiden kuolettaminen. Ensin se uni ja nyt koko aamun ajatellut vaan häntä.
Vierailija kirjoitti:
Tilinauha tuli. 80 405€..yhdyssanat voi vähän olla hakusallakin.
- Varmaan vierestä
Hohhoijaa. Onko suuri lukema osoitus jostakin?
Olisitpa luonani. Miksi pitää haluta rakkautta ja läheisyyttä kanssasi näin suunnattoman paljon.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan aivan liikaa lähellesi edelleen..
Minä kaipaan häntä lähelleni.