Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (24662)
Vierailija kirjoitti:
Mieskaivatulleni,
Rakastan, kärsin, vaan en unhoita.Iho muistaa ja ajatuksin olen luonasi, aina.
Kauniita unia,nähdään siellä missä kaikki unelmat voivat toteutua.😊😁
Eivät ne asiat unessa toteudu. Surullista. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Ei niin hyvää yötä Matiakselle 💚 en tiedä mitä tekisin.
Mitä tuo vihreä sydän tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Kun pakana-ateistitkin käyttäytyy moraalisemmin niin sitä alkaa miettiä pienessä mielessään miten tää maailma oikein pyörii. Uskovaisia ja "uskovaisia". Joku päivä kerron vielä koko maailmalle.
Ei yllätä. Voisin kertoa paljon eräästä lestadiolaisesta puhujamiehestä. Eipä hänen saarnojaan kuunnellessa arvaisi, mitä hän on oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Oon jatkossa taas vain täällä, kun en tykännyt kaksplussan ketjusta. Se on sellainen yhden tai kahden tyypin ketju. Ei sinne muita mahdu. Mun kaipausviestejä haukuttiin siellä jopa joksikin kateellisen psykopaattiskitsofreenikon kirjoittamiksi trolleiksi.
Samat latvakakkoset tässäkin ketjussa on, joskin tämä on aktiivisempi... Mutta niin, menevät kaksplussalle, kun tämä sulkeutuu. Jotkut tuntuu elävän jossain ihme kuplassa, että vauva.fi olisi joku eristetty paikka muusta internetistä ja tänne ei esim. Ylilaudan trollit löytäisi tietään.
Mainitsit pari päivää sitten nähneesi minut huomaamattani, mikä vaikutelma ja milloin näit?
Vierailija kirjoitti:
Mun kaivattu on nainen.
No sittenhän voit pohdiskella vaikuttaako hän tuollaiselta xD
P***u, kaipaan äärettömästi sinua ja jutteluhetkiämme saunassa. A
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkään olen ajatellut, että pettäminen on pahinta. Edelleen ajattelen, että se on paha asia, mutta nykyään ymmärrän, että parisuhteessa toinen voi kohdella muilla tavoin paljon pahemminkin. Siksi en aio enää jättää käyttämättä tilaisuuksia tuottaa molemminpuolista mielihyvää parisuhteessa olevan naisen kanssa siinä tapauksessa, jos tiedän miehen olevan monessa muussa suhteessa yhtä paha tai pahempi. Elämä opettaa. Hyvien tyyppien naisiin en koske jatkossakaan.
Näet siis ihmisten sisäisen pahuuden päältä päin, kadehdittava taito.
Kirjoitinko varmasti noin? Vai oliko kyseessä sinun tulkintasi? Mietiskeleppä sitä hetken. Sitten pohdi, mitä tarkoittaa, jos tietää. Vinkiksi, että se ei ole yhtä kuin arvelu tai luulo, vaan siihen liittyy varmuus.
Lähdepä siinä tapauksessa paneskelemaan pahojen miesten vaimoja.
Mä en ois arvannu sillon kun tavattiin mitä puuhailen nyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kaivattu on nainen.
No sittenhän voit pohdiskella vaikuttaako hän tuollaiselta xD
En tiedä, sehän siinä on. En tiedä lainkaan hänen preferenssejään. Enkä haluaisi vaan arvailla tai kuvitella tietäväni jotain, mikä ei pidäkään paikkaansa.
Kauniita unia pyöreäpää, kultaseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kesä meni, eikä nähty vieläkään. Nyyh.
Sellaista se on kun toinen meistä on naimisissa. Silloin ei voi muita tapailla.
Ei saa nähdä muita? Kuulostaa karulta. eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon jatkossa taas vain täällä, kun en tykännyt kaksplussan ketjusta. Se on sellainen yhden tai kahden tyypin ketju. Ei sinne muita mahdu. Mun kaipausviestejä haukuttiin siellä jopa joksikin kateellisen psykopaattiskitsofreenikon kirjoittamiksi trolleiksi.
Samat latvakakkoset tässäkin ketjussa on, joskin tämä on aktiivisempi... Mutta niin, menevät kaksplussalle, kun tämä sulkeutuu. Jotkut tuntuu elävän jossain ihme kuplassa, että vauva.fi olisi joku eristetty paikka muusta internetistä ja tänne ei esim. Ylilaudan trollit löytäisi tietään.
Kaksplussan oge väitti ettei kirjoittele täällä.
Vierailija kirjoitti:
Myötähäpeä on suuri
Todellakin tämä. Nimittäin kaikkien niiden puolesta jotka ketjuun kirjoittavat
Sellanen ihminen, joka esiintyy kristittynä mutta ei sisimmässään ole on lähes aina pahempi kuin sellanen, joka on avoimesti mitä on. Se uskonnollisuus on sillon vaan sellanen suojakuori, nää on aina niitä pahimpia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun pakana-ateistitkin käyttäytyy moraalisemmin niin sitä alkaa miettiä pienessä mielessään miten tää maailma oikein pyörii. Uskovaisia ja "uskovaisia". Joku päivä kerron vielä koko maailmalle.
Ei yllätä. Voisin kertoa paljon eräästä lestadiolaisesta puhujamiehestä. Eipä hänen saarnojaan kuunnellessa arvaisi, mitä hän on oikeasti.
😂😂😂 Samat sanat. Joskus oli yhden yön juttu erään työmatkalla olleen miehen kanssa. Googlailin häntä niin olikin lestadiolainen saarnamies ja ison perheen isä.
Vierailija kirjoitti:
Pakko saada tää typerä ihastus loppumaan. Oon jo mustasukkainenkin ja ihan turhasta!
😂😂
Olen hukassa elämässä kuten aina.