Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (24517)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mikä syyskiima on alkanut kun nään jokaisen vastaantulevan miehen komeana ja tekisi mieli napata kädestä kiinni ja viedä pikapanolle luontoon. Ärsyttävää.
Minua taas ottaa päähän etten näe juuri ketään pantavana tai muutenkaan kiinnostavana. Missä kaikki ihanat miehet on, katoava luonnonvara mitä ilmeisemmin.
Ajoittain tulee tämä ittelläkin. Tiedä miksi. Mutta nyt on taas näin ja jopa asiakkaille olen jutellut silmälapulla. Tulee pian töistä potkut.
Silmälapulla :D sillä tavalla siis.
Vierailija kirjoitti:
Entinen kaivattu oli marionetti. En ymmärrä miksi edes kaipasin, olin silloin kimurantissa tilanteessa. Ehkä hain turvaa ja tukea saamatta sitä kuitenkaan. Ollutta ja mennyttä sekä lopulta kaikki on hyvin.
Aina parempi kuin kaksinaamaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä en päässyt lankaan 4 tuntiin?
Sama mulla, useampi tunti meni.
Toisella selaimella pääsen lankaan, mutta en vieläkään kirjoittamaan.Todella outoa.
Ja ihan mukavia olet tietysti kirjoitellut..
Mitä sulle kuuluu virtuaaliystävä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aladinia tyyli-ikoninaan pitävälle naiselle terkut!
En koskaan tule ymmärtämään, mitä tällaisella haetaan. Jos sinua harmittaa tuo henkilö, tuskin kannattaa jatkaa kaipailua edes täällä.
Mua toi nauratti, vois olla jopa minä tietyllä tavalla tulkiten. Ei ole tyyliasiat ollu kovin mielessä viime aikoina. -sivusta
Vierailija kirjoitti:
Kurittaisin kaivattua antamalla piiskaa paljaalle pyllylle rangaistuksena vuosia kestäneestä tuottamuksellisesta seksuaalisesta häirinnästä, jota hän on pelkällä olemassaolollaan minulle aiheuttanut. Puhumattakaan siitä, että on kehdannut tunkeutua myös uniini. Vasta sen jälkeen sitten panisin.
Et kurittaisi, en syty tuollaisesta. Sinusta sytyn, eikä siihen piiskaa tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Ei hyvää. Ahdistaa jo virtuaalisesti myös.
Vierailija kirjoitti:
Nyt juuri ei kuulu hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En koskaan tule ymmärtämään, mitä tällaisella haetaan. Jos sinua harmittaa tuo henkilö, tuskin kannattaa jatkaa kaipailua edes täällä.
Mitä vikaa turbaanissa ja haaremihousuissa? Sivu
Pitäisikö sitä syödä iltapalaksi vielä kaksi avocadoa ja porccana?
Vierailija kirjoitti:
Hei, laskinko oikein, onko kesää jäljellä 10 päivää?
Niin vähän enää 🥺😥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko löysien/haaremi housujen käyttö jotenkin kiellettyä naisilta? T. Nainen joka on varmaan puolet elämästään (teinipissiksestä lähtien) käyttänyt haaremihousuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt juuri ei kuulu hyvää.
No?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä en päässyt lankaan 4 tuntiin?
Sama mulla, useampi tunti meni.
Toisella selaimella pääsen lankaan, mutta en vieläkään kirjoittamaan.Todella outoa.
Ja ihan mukavia olet tietysti kirjoitellut..
Aivan varmasti.
Kesä meni, eikä nähty vieläkään. Nyyh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, laskinko oikein, onko kesää jäljellä 10 päivää?
Niin vähän enää 🥺😥
Vakavaksi vetää🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen, haluaisin vetää sua perseeseen <3
Mies, haluaisin että teet niin mulle <3
Harmiksemme vaan pilasit mahdollisuuden
Joo parasta on kun saa ensin kunnolla suuseksiä, sitten k#llia p#lluun ja lopuksi peppuun :P
Eri
Toteutettavissa ja pidän tuosta. Ois muitakin melkoisen villejä ajatuksia mielessä ja haluaisin kokeilla kaikenlaista uudestaan. Lisäksi vielä rajumpaa.
Mä en tykkää mistään oikeen rajusta, mutta roolileikit ja suuseksi sekä välillä peppuun perus panemisen lisäksi on mieleeni!
Miehen tarvii tyydyttää myös naisen himot.
En ota siihen kantaa, olen itse nainen.
t: tuo eri
Vierailija kirjoitti:
Plan C
Millainen se on?
Vierailija kirjoitti:
Kesä meni, eikä nähty vieläkään. Nyyh.
Voi kyynel.
Enää? Oletko joskus sitten ehdottanut? En jätä luetuksi. Vastaan kaikkiin viesteihin.