Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍

Vierailija
19.08.2025 |

Kaipuu jatkukoon! 

Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.

Kommentit (24519)

Vierailija
1121/24519 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesä meni, eikä nähty vieläkään. Nyyh.

Sellaista se on kun toinen meistä on naimisissa. Silloin ei voi muita tapailla.

Vierailija
1122/24519 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edellä kerrottiin, että kesää on jäljellä vielä 10 päivää!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1123/24519 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Plan C

Millainen se on?

Escape plan. 

Vierailija
1124/24519 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaista se on kun toinen meistä on naimisissa. Silloin ei voi muita tapailla.

Ei olla naimisissa. Ja vaikka oltaisiin kai sitä kavereita voi silti olla vastakkaisesta sukupuolesta?

Vierailija
1125/24519 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilta uusi taas tullut on. Edelleenkään et ole mun paijattavana. Sekös harmittaa. Sun kanssa olis hyvin. Parhaiten. Öitä kuitenkin.

Halaus auttaisi ikävään ja tähän sotkuun. Hyvää yötä.

Pitkä hetki hellää rutistustelua kanssasi kantaisi pitkälle. Itse en voi enää moista hulluutta ehdottaa, jätät luetuksi, olen häiriöksi, enkä sitä aio sinulle olla.

Enää? Oletko joskus sitten ehdottanut? En jätä luetuksi. Vastaan kaikkiin viesteihin.

Ei mun kaivattu. :D

Vierailija
1126/24519 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaivattu on nainen.

Vierailija
1127/24519 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen häirinnyt sinua seksuaalisesti, olen pahoillani. Ei ole ollut tarkoitus. Mutta olet onnistunut piilottamaan sen niin hyvin, etten ole saanut asiasta minkäänlaista vihiä. Auttaako, jos puen niqabin vai menenkö suoraan pois näkyvistä komeron takahyllylle?

Vierailija
1128/24519 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmekymppiseksi oon kokenut aika paljon ja mulla on ihania muistoja elämästä ja ihmisistä joita oon tavannut. On ollut vaikeuksia, sitäkin ihanampia rakkauksia ja vaikka paljon olisin voinut tehdä toisin, en kadu mitään. En edellistä suhdetta vaikkei se kovin kaunis aina ollut. En sinua ja minua, vaikka olisimme voineet olla aidompia toisillemme. 

Tähän saakka, tänään, muistoista joka tuli mieleen on, kun lähdin tuntemattoman kanssa reissaamaan ja rakastuin. Onni ei kestänyt loppuun saakka, mutta tänään kaipaan sitä aikaa. Huoletonta matkustelua, kun sain olla toisen kanssa vapaa ja hän näytti minulle maailmaansa. Kotinsa Wienissä ja teki hyvää ruokaa ja vieläkin parempia cocktaileja. 

Vierailija
1129/24519 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sulle kuuluu virtuaaliystävä?

Hyvää kuuluu. Enpä olisi kymmenen vuotta sitten arvannut, mitä puuhailen nyt.😍Rakkauselämä onkin sitten ihan oma lukunsa.😞

Entä sinä?

Vierailija
1130/24519 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Plan C

Millainen se on?

Escape plan. 

??

Vierailija
1131/24519 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valvoitkohan siksi, että mietit, että voisit olla myös mun luona? Minä nimittäin valvoin siksi.

Vierailija
1132/24519 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olis kyllä kiva nähdä vielä joskus.

Juu ei ois enää. Spilled milk jne.

Täähän se ois. 

Vierailija
1133/24519 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon jatkossa taas vain täällä, kun en tykännyt kaksplussan ketjusta. Se on sellainen yhden tai kahden tyypin ketju. Ei sinne muita mahdu. Mun kaipausviestejä haukuttiin siellä jopa joksikin kateellisen psykopaattiskitsofreenikon kirjoittamiksi trolleiksi.

Vierailija
1134/24519 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun "kaivattu" on niin ylpeä, ettei katso edes päin, eikä moikkaa enää. 

Selvitä asiat irl eikä täällä.

Tykkäsin joskus tosi paljon yhdestä miehestä.  Sitten hän yhtenä kauniina päivänä tuli riehumaan ilman syytä. Syytti ilkeillä sanoilla että mm kyylään häntä. Ilmeisesti hän vetää jotain peu kkua tai sitten vaan todellinen luonne paljastui.

Käyttäydyn kuin hän olisi läpinäkyvä,  koska en halua olla niin arvaamattoman ja ilkeän ihmisen kanssa missään tekemisissä.

Asia olisi toinen, jos hän olisi tullut pyytämään anteeksi ja kertonut syyn käyttäytymiselleen. Voihan olla vaikka sokerit alhaalla.

Jos et ole käyttäytynyt huonosti - ravista turkkisi ja jatka matkaasi.

Vierailija
1135/24519 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana S, miksi selvästikin välttelit tapaamista? Kaipaan sua niin että kuolen. H

Vierailija
1136/24519 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aladinia tyyli-ikoninaan pitävälle naiselle terkut! 

Pakko varastaa että syödä saa. Prinsessalle terkut!

Vierailija
1137/24519 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aladinia tyyli-ikoninaan pitävälle naiselle terkut! 

En koskaan tule ymmärtämään, mitä tällaisella haetaan. Jos sinua harmittaa tuo henkilö, tuskin kannattaa jatkaa kaipailua edes täällä. 

Onko löysien/haaremi housujen käyttö jotenkin kiellettyä naisilta? T. Nainen joka on varmaan puolet elämästään (teinipissiksestä lähtien) käyttänyt haaremihousuja.

Ei kai se kiellettyä ole, mutta automaattisesti tulee mielikuva ganjalta haisevista hiuksista ja energiakristalleista asunnon nurkissa. 

sivu

Vierailija
1138/24519 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkään olen ajatellut, että pettäminen on pahinta. Edelleen ajattelen, että se on paha asia, mutta nykyään ymmärrän, että parisuhteessa toinen voi kohdella muilla tavoin paljon pahemminkin. Siksi en aio enää jättää käyttämättä tilaisuuksia tuottaa molemminpuolista mielihyvää parisuhteessa olevan naisen kanssa siinä tapauksessa, jos tiedän miehen olevan monessa muussa suhteessa yhtä paha tai pahempi. Elämä opettaa. Hyvien tyyppien naisiin en koske jatkossakaan.

Näet siis ihmisten sisäisen pahuuden päältä päin,  kadehdittava taito. 

Kirjoitinko varmasti noin? Vai oliko kyseessä sinun tulkintasi? Mietiskeleppä sitä hetken. Sitten pohdi, mitä tarkoittaa, jos tietää. Vinkiksi, että se ei ole yhtä kuin arvelu tai luulo, vaan siihen liittyy varmuus. 

Vierailija
1139/24519 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan, rakastan, haluan, sinua vain 💕

Molemminpuolista nainen, minäkin siua.

Vierailija
1140/24519 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entinen kaivattu oli marionetti. En ymmärrä miksi edes kaipasin, olin silloin kimurantissa tilanteessa. Ehkä hain turvaa ja tukea saamatta sitä kuitenkaan. Ollutta ja mennyttä sekä lopulta kaikki on hyvin.

Aina parempi kuin kaksinaamaisuus.

Onneksi lakimiehiltä onnistuu tämä kaksinaamaisuus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi