Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (24817)
Olen varmaan synkimmissä mielentiloissa, mitä voi olla.
Pepsi max on parempaa kuin cocacola zero.
Ilmoitan että en pystynyt tänään juttelemaan ketjuissa koska jokin häiriö vaivaa palstaa nettiselaimessani. Öitä.
Toivottavasti siulla oli tänään hyvä päivä, miulla varsin mukava, joskin telemarkkkinoija herätti liian aikaisin, mutta nousinpa ajoissa valoon ja kauniiseen kesäpäivään jota en voina viettää kanssais. Pitkäkestosen (3k ,12vk) lääkkeen teho on jo lakannut ja oireet palanneet, onneksi huomenna saan uuden kolmen kuukauden annoksen, toivottavasti ei enää tulee toukokuisia sivuoireita nyt kun elimistö on ehtinä tottua myrkkyyn. Lyhvä lenkki, asiointia yhteispalvelupisteellä, iloinen yllätys byrokratian taholta, kävin litlissä, söin iltapalaa, oisinpa voina tarjota siullekin. Jännittän huomista, käyn kohta unelle eli hyvää yötä naiselle lounaaseen.
Ehkä on parempi lopettaa unelmointi, ja palata synkkään realismiin. Siinä kakku on kovaa, ylämäki mennentullen, sekä vastatuuli.
Vierailija kirjoitti:
Pepsi max on parempaa kuin cocacola zero.
Ei ole. Pepsi Maxissa on teollinen maku.
Vierailija kirjoitti:
Tavataanko me sillon?
Ei varmaan, sullahan on aina jotain .....!
Vierailija kirjoitti:
Mut miten sä ees otat yhteyttä koskaan kun sun puhelinta vahditaan?
Hitot puhelinvartiosta!
Huomenna pääsen halaamaan isääni. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavataanko me sillon?
Ei varmaan, sullahan on aina jotain .....!
Miten niin? Hänelle kyllä järjestäisin aikaa
Vierailija kirjoitti:
Ehkä on parempi lopettaa unelmointi, ja palata synkkään realismiin. Siinä kakku on kovaa, ylämäki mennentullen, sekä vastatuuli.
Näinhän se on. Realismi iskee aina vasten kasvoja, vaikka joskus olisi toisin voinut kuvitella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mainitsit pari päivää sitten nähneesi minut huomaamattani, mikä vaikutelma ja milloin näit?
Näin hänet elokuun alussa. Ajattelin, että hän oli töykeä, siinä kaikki. Mitä muuta voisi sanoa miehestä, joka ei koskaan sano hei, missä tahansa tapaammekin? Nuoremmalta naiselta
Unessa painan huuleni huulillesi, yöstä yöhön. Tuntuu kuin tuntisin sinut.
Vierailija kirjoitti:
Olen varmaan synkimmissä mielentiloissa, mitä voi olla.
Olin itse kaksi vuotta sitten, oli aika kamalaa ajoittain. Olisin halunnut pois mutta en päässyt, en ajautunut tekemään itselleni mitään vaikka mietin sitäkin. Ei sitä noin vain pysty, täytyy myöntää. Kun on ihan ahtaalla niin tekee mitä tahansa päästäkseen vapauteen. Kummallisinta on kuitenkin se että aina ei pysty tekemään sitä mitä haluaisi tai yhtään mitään.
Ollaankohan me joskus vielä oikeesti yhdessä tai edes toistemme elämissä.
Ois karseeta, jos joku vahtis puhelinta. Tai vaatis näyttämään viestejä.