Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (11762)
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei kukaan ikinä tyrkyttänyt itseään. Ei koskaan.
Mä oon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon
Et ole. Olisitkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh mulla menee kyllä maku niin pahasti ihmiseen jos se menee, että ei ihme etten itsekään kehtaa tyrkyttää itseäni muille. Kun koen sen niin voimakkaasti jos joku sellainen yrittää jutella mulle eikä tajua jättää rauhaan, niin en missään nimessä halua itse olla kenellekään sellainen.
Onko ihailija lähestynyt linjoja pitkin?
Ei kun livenä eli vaikeampi vältellä ja ärsyttävämpää
Vierailija kirjoitti:
Mulle on ja olen kyllä itsekin sortunut siihen varmaan joskus (nykyään ei tulisi mieleenkään, tai ole tullut vuosikausiin)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh mulla menee kyllä maku niin pahasti ihmiseen jos se menee, että ei ihme etten itsekään kehtaa tyrkyttää itseäni muille. Kun koen sen niin voimakkaasti jos joku sellainen yrittää jutella mulle eikä tajua jättää rauhaan, niin en missään nimessä halua itse olla kenellekään sellainen.
Onko ihailija lähestynyt linjoja pitkin?
Ei kun livenä eli vaikeampi vältellä ja ärsyttävämpää
😬
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alimääräinen - keskimääräinen - ylimääräinen
Määräinen - epämääräinen
Mitä sinä määräisit?
En tykkää määräillä enkä olla määräiltävänä. Lapsille täytyy kyllä pitää määrätynlaista järjestystä.
Hyvin sanottu. Terve pää sulla.
Kiitos! Tuossa mielessä kyllä.
Millaiseksi kuvittelit minut esimerkiksi viisi vuotta sitten? Mikä pitää paikkansa, mikä ei?
Parantavia suukkoja miesystävälle😘😘
Vanha nainen hunningolla. Vai miten se meni.
Kivaa viikonloppua ihanimmalle. Oot rakas.
Kalle
Loppuen lopuksi aika ironista. Niin kärkkäästi huomautin, että etkö näe. Nuorena kuvitteli tietävänsä joka asiasta kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Millaiseksi kuvittelit minut esimerkiksi viisi vuotta sitten? Mikä pitää paikkansa, mikä ei?
Olit todella nuori. En tiedä muuta. Ehkä voisin kysyä joltain, mutta en ole kysynyt.
Vierailija kirjoitti:
Mulle taas aika useasti.
Saksa on sairaan kova eikä ole häpeä hävitä sille.
Aus bei mit nach zeit von zu
Vierailija kirjoitti:
Itse olen kerran jopa pakottanut ihmisen mukaani. Itse se ihminen kyllä lähestyi minua, mutta ei olisi halunnut mukaani, vaan olisi halunnut vaihtaa numerot ja minä taas mietin etten päästä tilaisuutta käsistäni enkä välttämättä näe tuota enää koskaan, joten pakotin mukaan. Sanoin, että et voi jättää minua tänne ja näytin puk-koodille mennyttä puhelinta, että ei ole muuta vaihtoehtoa. Sitten se suostui tilaamaan taksin ja lähtemään kanssani. Seuraavana päivänä sanoi, että hyvä kun pakotin, joten ei jäänyt pahaa makua suuhun!
Ja sitten (yllätys yllätys), ette koskaan tavannut enää :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen kerran jopa pakottanut ihmisen mukaani. Itse se ihminen kyllä lähestyi minua, mutta ei olisi halunnut mukaani, vaan olisi halunnut vaihtaa numerot ja minä taas mietin etten päästä tilaisuutta käsistäni enkä välttämättä näe tuota enää koskaan, joten pakotin mukaan. Sanoin, että et voi jättää minua tänne ja näytin puk-koodille mennyttä puhelinta, että ei ole muuta vaihtoehtoa. Sitten se suostui tilaamaan taksin ja lähtemään kanssani. Seuraavana päivänä sanoi, että hyvä kun pakotin, joten ei jäänyt pahaa makua suuhun!
Ja sitten (yllätys yllätys), ette koskaan tavannut enää :D
Tavattiin :D
Olisitpa luonani, niin ei olisi näin turvatonkaan olo. Ja muutenkin😥
Vierailija kirjoitti:
Susijengi ottaa turpaan. Pronssiotteluunkin tulee valitettavasti liian kova vastus, ihan sama kumpi joukkue sinne tulee vastaan.
Saksa voittaa luultavasti kultaa. Suomella on kaikki mahdollisuudet vielä pronssiin.
Vierailija kirjoitti:
Olisitpa luonani, niin ei olisi näin turvatonkaan olo. Ja muutenkin😥
Ketä toivot?