Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (11292)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jes, sain taas huomiota. Sitä voisi saada siellä somessakin kai, ainakin muilla näyttää pyyhkivän hyvin. Kaikki vinkit otetaan tietysti kiitollisena vastaan.
Ootko huomioh**ra?
Tavallaan sitäkin. Kaikkee pitää olla.
Ei kyllä pidä. Jonkin verran itsekunnioitusta pitää ihmisellä olla.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ajattelet kaikesta?
Ihmeellistä. Kuin joku olisi näyttänyt kaiken kipuni ja kaikki heikkouteni. Ne jotka pitäisi kohdata. Ja voima jonka tunnen, kun olen rohkea ja irtaudun velvollisuuksistani. En kuitenkaan haluaisi olla näin yksin ja hävetä ja inhota itseäni. Miksi niin paljon vihaa? Ja samalla se tolnen puoli, kuin joku suojelisi ja pitäisi salaa huolta.
Vierailija kirjoitti:
Missä sä oot ja pitäiskö mun tulla sinne?
En lämmitä sinulle saunaa, mutta pesuvedet teen valmiiksi. Aamulla ulkoilemaan, sitten sienimetsälle ja illalla polttopuusavotta.
Kokkailen vaatimattoman iltapalan kohta sulle. Huomenna saat sit herkkupöperöt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen että kaikki järjestyy lopulta. Kaikki hyvä palkitaan ja työ tuottaa tulosta. Mekin löydämme toisemme yhteisen pöydän äärestä. Pöydän jonka ympärillä on koti täynnä rakkautta.
Kenelle kirjoitat?
Hänelle joka tuntui heti omalta, tutulta vuosien takaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jes, sain taas huomiota. Sitä voisi saada siellä somessakin kai, ainakin muilla näyttää pyyhkivän hyvin. Kaikki vinkit otetaan tietysti kiitollisena vastaan.
Ootko huomioh**ra?
Kaikki kaipaa tulla kauniisti katsotuiksi. Ainakin jonkun taholta. Älä ole teko😇
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua R
Oletkin ainoa. En rakasta itseäni.
R
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko huomioh**ra?
Tavallaan sitäkin. Kaikkee pitää olla.
Ei kyllä pidä. Jonkin verran itsekunnioitusta pitää ihmisellä olla.
Pitää olla, kuuluu varustukseeni. Olen jo aikuinen.
Oisitpa ollut tänään keittämässä mulle teetä. Pidän sinusta kovasti.
Vierailija kirjoitti:
Jollekin tänne kuuluu tämä kappale.
Sinulle?
Silti Sinua aina 💕 Oma ihana utopiani.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä komea hymyilijä pitkästä aikaa.
Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Nuku hyvin, kauniita unia. Rakastan sua. Toivon, että löydät rauhan. Sinne sinut sijoitan haaveissani, paikkaan jossa sun on hyvä olla. Tekisit mut onnelliseksi, jos löytäisit sen.
Olet rohkea, et tarvitse erillistä kehoitusta uskaliaaseen etsintään. Teeppä se, niin ihailen sua entistä enemmän, jos se on edes mahdollista. :D
Se paikka on menneisyydessä. Muistot ovat ikuisia, varsinkin ne joita ei halua muistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jollekin tänne kuuluu tämä kappale.
Sinulle?
Tulin siihen tulokseen itsekin juuri että taisikin olla mulle itselleni. Tämä on kyllä hyvä.
Niin kaunis kappale ja osuvat sanat.
Ehkä kyytiin nousee vielä joku joka jää, joku joka ymmärtää.
Minulla ei ole sanoja. Olen sanaton. Mieleni on tyhjä, vain kaiku vastaa tyhjistä huoneista. Joku on sulkenut verhot. Menen makaamaan mieleni lattialle, katson kattoon ja ajattelen, että huomenna siirrän verhot syrjään, avaan ikkunat ja annan kesäilman käydä sisään. Itse menen ulos, enkä tule sisälle koko päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Minullakin on joskus sellainen huijarisyndrooma olo.
Mikä Jarissa pelottaa?
Luulin, että säkin ihastuit muhun. Nyt sua ei oo näkyny yli viikkoon.
Ystävällisesti hymyilevä ja silmiin katsova mies on aina komea.