Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (10735)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltaa naapuri! Otatko taas lastin suuhun? 😊
Iltaa Pena. Otan tietysti. T. Jokke 😘
Tarkoitin kyllä yh-Saria...
Olen monta vkoa ihmetellyt mikä on Susijengi. Tänään ymmärsin sen olevan koripallo(joukkue?). Ei kai voinut enää välttyä tältäkään tiedolta.
Vierailija kirjoitti:
En lakkaa rakastamasta sinua, vaikka rakkauteni ei pysty siltaa rakentamaan. Hyvää yötä. Toivottavasti nukut.
Koska et ilmaise sitä
Ehkä joskus nauran tälle kaikelle. Ehkä. Vielä ei naurata. Monesti itkettää.
Söpö ja mukava mies pyysi numeroani, mutta hän tekee yhtä aivan kammottavaa juttua mikä vaan vie kaikki halut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sayakalleko?
No ei :D
Hörhö saatan olla, mutta ihan hetero kylläkin ja yhä rakastunut ihan just siihen johon aina ennenkin. Joo ja näin oli ettei liity edes petollinen marjavinkku siihen, että onnistuin vahingossa tekemään viestistä huomio-oranssin ja hyperlinkin(?) ei-minnekään *naur*.
Vierailija kirjoitti:
Bonne nuit💕
Dors bien💕
Vierailija kirjoitti:
Kattokaa mammat korista ja älkää valittako.
Ei oo koria. Ei kalja Ei sieni.
Vierailija kirjoitti:
Söpö ja mukava mies pyysi numeroani, mutta hän tekee yhtä aivan kammottavaa juttua mikä vaan vie kaikki halut.
Onko teurastaja?
Vierailija kirjoitti:
On persu? Mässyttää ruokaa? Syö valkopäitään?
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta meitä erottaa vain pöytä, mutta se on aika iso ero toisaalta.
Onhan se pöytä kyllä iso.
Rakas, hukkasin sinut kokonaan. Taidan mennä suihkuun sinusta haaveksumaan.
Vierailija kirjoitti:
sunnuntaina sitten, susijengin matsit on katsottu
Vierailija kirjoitti:
Kuusi vuotta ja enemmänkin siitä on, kun olin todella ihastunut sinuun ja ajattelin, että haluaisit olla vähintään ystäväni. Toivoin jotain vielä enemmän, mutta ystävyyskin olisi ollut upeaa. Varmaanhan vielä tavataan ja jutellaan ja meillä on kivaa, mutta vaikea enää uskoa muuhun kuin satunnaisiin kohtaamisiin ja hetken välähdyksiin ymmärtämisestä, ehkä välittämisestäkin. Naiselle, jota en unohda.
Onko näin? Älä pelleile minulla jos et minua halua.
Vierailija kirjoitti:
Taksodermisti? Filatelisti? Sokerleipuri?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo koria. Ei kalja Ei sieni.
Puujalka vitsejä!
Vierailija kirjoitti:
Rakas, hukkasin sinut kokonaan. Taidan mennä suihkuun sinusta haaveksumaan.
Niin, meidän juttu taitaa olla ketjun jutuista loppuuntaputelluin. Mutta mitään en aio muistella katkerana.
Yks tosi limanen poika/ehkä tyttökin pyys mun numeroa ja sai sen. Se syö räkää eikä häpeä näyttää sitä julkisesti.
Vaihdoin numeroa. Hatunnosto omasta itsenään olemisesta.
Iltaa Pena. Otan tietysti. T. Jokke 😘