Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (10734)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasvojen iho ei kyllä kolmenkympin jälkeen kaunistu. Vyötärön saa kai pitää jonnekin viiskymppiseksi?
Minun mielestäni moni kaunistuu/komistuu iän myötä.
Sivusta naiselta
Näin on. Kun tavattiin kaivatun kanssa ensimmäistä kertaa kummallakin oli lapsenpyöreyttä piirteissä. Todellinen kauneus/komeus tulee paremmin esiin ikääntyessä.
Teillä oli varmaan sellainen nuoren ja vitaalisen ihmisen perfect juicy skin. Kuulas, kimmoisa ja täyteläinen.
Minulle on jäänyt mieleen muisto kun nuorena kokeilin kasvovettä ja ihailin näkyä vessan led-valojen loisteessa, miten iho voi olla niin täydellinen.
Vierailija kirjoitti:
Ollaan kavereita niin toimii parhaiten.Paljon hyviä juttuja ja asijoita elämään. Hyvää yötä!
Kaveriasiat hoidetaan naamatusten irl. Seksiasiat hoidetaan naapurikaupungissa tai kauempana. Omalla kylällä ei törppöillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasvojen iho ei kyllä kolmenkympin jälkeen kaunistu. Vyötärön saa kai pitää jonnekin viiskymppiseksi?
Sivusta naiselta
Makuja on monia
Tuo voi olla lohdullista keski- ikäisille, mutta ei missään nimessä totta.
Oi, jospa pääsisin tästä loukusta pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
A miestä mietiskelen enemmän kuin sais. On se 🔥
A mies varmaan odottaa sinua!
Roskiksessa?
Ehkä niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta naiselta
Makuja on monia
Niin no makujahan on monia, ja minusta se on ihan hyvä jos oikeasti ajattelee noin.
Itseäni vähän harmittaa kun juoneena estot pois teilasin yhden neljääkymppiä lähestyvän pariskunnan "me ollaan nyt todellakin paremman näköisiä kuin nuorena"-jutut ja töräytin jotain, että me ollaan rapistuvia latoja D:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
A miestä mietiskelen enemmän kuin sais. On se 🔥
A mies varmaan odottaa sinua!
Roskiksessa?
Ehkä niin.
Mitä helvettiä.
Vierailija kirjoitti:
Ollaan kavereita niin toimii parhaiten.Paljon hyviä juttuja ja asijoita elämään. Hyvää yötä!
Se on *asioita
Cook nites, mai lööv. Eipäs tullu susta mun mussukkaa. Bi-gauze I love yo so bad. Sliep taight! 💕
Vähän rakastunut sinuun. Öitä ihana 💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta naiselta
Makuja on monia
Niin no makujahan on monia, ja minusta se on ihan hyvä jos oikeasti ajattelee noin.
Itseäni vähän harmittaa kun juoneena estot pois teilasin yhden neljääkymppiä lähestyvän pariskunnan "me ollaan nyt todellakin paremman näköisiä kuin nuorena"-jutut ja töräytin jotain, että me ollaan rapistuvia latoja D:
Veditkö kunnon RÖHÖ -naurut päälle?
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan, rakastan, haluan, sinua vain 💕
Isoatko myös?
Palkitaanko odotus vielä? Tosi kova ikävä sua. Yli kaksi rankkaa vuotta takana ilman sinua
Hyvää yötä kaupungin toiselle laidalle
***e
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan, rakastan, haluan, sinua vain 💕
Isoatko myös?
🤦
No jos en törmää ujoon tyttöön asioidessani vaikka pankissa niin voinhan mä täälläkin puoli elämääni viettää.
Hyvää yötä kaunokaiset ja suloveisaajat. Lähden suihkuun hoitamaan ihoani ja myöhemmin ehkä käyn ulkona nauttimassa lämpimästä KESÄyöstä.
Roskiksessa?