Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (10249)
En yleensä tänne kirjoita enää kuin illalla. Nyt tuli pieni poikkeus... paitsi että tuskin seuraat tätä päivisin
Kiltti ja tunnollinen oppilas ylisuorittaa ja jää aina juttelemaan opettajalle tunnin päätteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinulle kuuluu, Sulo?
Kiitos, kesäistä juuri nyt. Mielessä ainainen ruljanssi. Mitä sulle? Taisit äsken mennä kahville?
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miten sun kanssa pitäis edetä tai pitäiskö edes edetä. En oikein usko, että olisit valmis meneen rajan yli.
Kysymällä?
Vierailija kirjoitti:
Mitä tapahtuisi, jos nähtäisiin vaikka kaupassa?
Moikataan niin kuin ennenkin?
Vierailija kirjoitti:
Kiltti ja tunnollinen oppilas ylisuorittaa ja jää aina juttelemaan opettajalle tunnin päätteeksi.
Ja mistä sen tietää oliko aiheesta oikeasti kiinnostunut vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Oothan mun parina sitten?
Tansseissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mä saisin taikavoimat, mä poistaisin kaikki sähköpotkulaudat tältä planeetalta. Loitsullani taikoisin ne pieniksi atoimeiksi.
Toiseksi, kaikki ihmiset asuisivat siellä, mistä he ovat alkujaan geneettisesti kotoisin.
Ekalle peukku, tokalle ei. En halua muuttaa Ruotsiin.
Niin, hänenkin pitäisi asua Siperiassa, koska sieltä ovat suomalaiset kotoisin.
Sivu
Okei, no ehkä muuttaisin ennemmin synnyinjuurille Ruotsiin kuin Siperiaan, mutta enkö nyt kuitenkin saisi olla Suomessa. Täysin älytöntä että joku haaveilee joistakin pakkorajoista :D
H-3!. Sua vi3läk! Mi3t!n, vaikka en enää edes juuri muista miksi.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miten sun kanssa pitäis edetä tai pitäiskö edes edetä. En oikein usko, että olisit valmis meneen rajan yli.
En olekaan valmis ellet todella ole edes aloittanut eroprosessia. Olen väsynyt siihen että olen miehelle jokin sivuhustle.
Mitä sanoisit, jos vaan joku kerta, kun kohtaamme käytävällä, kaatuisin sun syliin? Sovitaan vaikka, että vahingossa.
Ja sä pitäisit musta kiinni, vähän liian pitkään. Varmistaaksesi, että en kaatuisi lattialle tietenkään.
Hitto, kuinka paljon pyöritkään mun päässäni. Näätköhän sen mun silmistä?
Terkkuja kaivatulle, en taaskaan erottanut sinua väkijoukosta, vaikka siellä varmaankin olit. Oot tosi ihana. Kaipaan ja haluan sua.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tapahtuisi, jos nähtäisiin vaikka kaupassa?
Voishan siinä mennä pasmat sekaisin, mutta olisihan se toivottu yllätys.
Vierailija kirjoitti:
Siitä voidaan keskustella
Etsin sinua katseella keskustan ruuhkasta, mutta en löytänyt. <3
Täällä olis yks kairassa tarponut, hikinen ja nälkäinen kulkija. Seuraava määränpää vois olla sun vieressä.
Tarkoitin kyllä paljon isompia myrskyjä kuin tykkäämiset. Kunnon vuoristorataa 24/7.