Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kommentit (10735)
Ujon peili
Finninaama katselee
Tukahdetuttuja peilailee
Vieno hymy, lumotut silmät
Kainon sala-ase
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun näin ylimielisen katseesi mietin, miten olen voinut joskus sinua haluta.
Tuo ylimielisyys on kyllä jännä, kun se on yleensä sen katsojan oma tulkinta, että toinen on ylimielinen. Se voi olla myös väsynyt, kipeänä tai mitä tahansa muuta maan ja taivaan väliltä. Et sinä voi tietää onko toinen ylimielinen. Joku vois sanoa sinusta samaa.
Juuri näin. Lisäsin vielä, että se on tyypillisesti itsetunnoltaan heikon ja alemmuudentuntoisen ihmisen oma tulkinta. Sellainen henkilö heijastelee omaa minäkuvaansa ympäristöönsä.
Vierailija kirjoitti:
Tietäisitpä nainen miten vaikeaa sun lähellä on vain olla kun koko keho huutaa sua.
Sun katseesta paistoi tuo tänäänkin! -nainen sivusta(ko)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mielessä?
H
Harri?
Vierailija kirjoitti:
Tietäisitpä nainen miten vaikeaa sun lähellä on vain olla kun koko keho huutaa sua.
Tuo olisi mukava huomata.
Sivusta
Luin tänään vanhoja viestejä sulle. Niihin sisältyy niin valtavasti hellyyttä ja kaipausta, että soisin sinut niiden kirjoittajalle.
Vierailija kirjoitti:
Luin tänään vanhoja viestejä sulle. Niihin sisältyy niin valtavasti hellyyttä ja kaipausta, että soisin sinut niiden kirjoittajalle.
Siis luit itsesi kirjoittamia viestejä hänelle ääneen?
Vierailija kirjoitti:
Pulloposti on saapunut rantaan. Se on kai ajelehtinut pitkän matkan, siinä on pieni särö pinnassa ja siihen on kietoutunut jotakin rihmaa ympärille. Pulloposti on niin kaunis siinä rantavedessä että päätän istua siihen lähelle ja miettiä hetken pullon sisältöä.
Jos se saapui keltaisessa paketissa, se taitaa olla mahdollisesti minulta.
Odotin jotain yhtä selvää merkkiä molemminpuolisuudesta, mutta vissiin vain farmasit huomiota. Onneks sua on helppo vältellä siihen asti, että saan jotain muuta ajateltavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis luit itsesi kirjoittamia viestejä hänelle ääneen?
Tai sit tää on joku ylitunnistaja, jonka mielestä puoli tuttavapiiriä kirjoittelee tänne ja on hahmotellut jonkun näistä kaipaavan omaa kaivattuaan. Sivuarvelija.
Sormet haromassa hiuksiasi, piirtämässä huultesi viivaa, hipaisemassa hellästi poskeasi
Silmien hiljainen vuoropuhelu
Hetkessä kaikki, täysin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mielessä?
H
Harri?
Harri on ihana😍
Sivusta huutelen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun näin ylimielisen katseesi mietin, miten olen voinut joskus sinua haluta.
Tuo ylimielisyys on kyllä jännä, kun se on yleensä sen katsojan oma tulkinta, että toinen on ylimielinen. Se voi olla myös väsynyt, kipeänä tai mitä tahansa muuta maan ja taivaan väliltä. Et sinä voi tietää onko toinen ylimielinen. Joku vois sanoa sinusta samaa.
Viisasten kerho koolla 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Sut kätken juniin kaukaisiin
Oon lähijunassa.
Kai olen jotenkin sairas, kun ihastun aina uuteen tyyppiin, joka selvästi ihastuu minuun. En halua heidän kanssaan mitään, mutta huomio tuntuu hyvältä. En myöskään pelaile, vaan esitän neutraalia. Käynyt jo 4.kerran. Ensin M, sitten E, sitten M, sitten S. Olen suurin pipipää maailmassa.
H