Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kommentit (10734)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mielessä?
H
Harri?
💕
Minäkin olen kipeä...hellyydenkipeä.Katseita ,kosketusta,kihelmöivää odotusta.Koitahan sinä parantua,jos vaikka hieman hoivaisit sitten minua..rakkauden riuduttamaa.😁
Kauniita unia,pidä huolta 😊😁
Vierailija kirjoitti:
Mistä olet suuttunut?
Mistä niin päättelet? En ole omasta mielestäni.
Vierailija kirjoitti:
Mistä olet suuttunut?
Sinulle? Loukkaantunut lähinnä siitä että luottamus meni tekosi takia. Ajattelin että sinuun voisi luottaa kuten alussa oli puhetta. Silloin vastasin -miksi ei voitaisi luottaa toisiimme-. Niin, miksi :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä olet suuttunut?
Sinulle? Loukkaantunut lähinnä siitä että luottamus meni tekosi takia. Ajattelin että sinuun voisi luottaa kuten alussa oli puhetta. Silloin vastasin -miksi ei voitaisi luottaa toisiimme-. Niin, miksi :D
Vastasit höh
Vierailija kirjoitti:
Paha mieli kun sain liian pienen palan sinua.
Tänäänkö? Minä en saanut sinua ollenkaan. Viikkoja sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paha mieli kun sain liian pienen palan sinua.
Tänäänkö? Minä en saanut sinua ollenkaan. Viikkoja sitten.
Siitä onkin pitkä aika ja vieläkin mieli palaa siihenkin yhteiseen lyhyeen hetkeen.
Sivu.
Vierailija kirjoitti:
Kai olen jotenkin sairas, kun ihastun aina uuteen tyyppiin, joka selvästi ihastuu minuun. En halua heidän kanssaan mitään, mutta huomio tuntuu hyvältä. En myöskään pelaile, vaan esitän neutraalia. Käynyt jo 4.kerran. Ensin M, sitten E, sitten M, sitten S. Olen suurin pipipää maailmassa.
Sinulla on rikas tunne-elämä, kun ihastut.
Se ei ole huono asia. Tuo on hyvin viatonta ihastumista itse ihmiseen.
Sivusta
Pelkkä katse ei kerro mitään ylimielisyydestä, vaan ne sanat jotka kumpuavat suusta ja mielen syvyyksistä.
"Ylimielinen katse" voi olla pelkkää epäluuloisuutta ja/tai varautuneisuutta.
En ääneen.