Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (9955)
Vierailija kirjoitti:
Tai yö yhdessä.
Kuuntelisin, kun kerrot lapsuudestasi, nuoruudestasi ja kaikesta, mitä haluaisit kertoa. Haluaisin kuulla, mitä kaikkea on tapahtunut kaipausvuosina ja miltä kaikki on näyttänyt sinun silmin.
Vierailija kirjoitti:
👩🏫💞👨🏼🏫
Mikä on tämän vakioviestin tarina? No ei tartte kertoa, mut aina tätä miettinyt. Ko vois olla minä ilman partaa ja kaivattuni tuossa.
Vierailija kirjoitti:
Minä vuonna tapasit kaivattusi ensimmäisen kerran?
2008
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamalista ajoista puheen ollen:
Viime vuodet ovat olleet ylivoimaisesti elämäni hirveintä aikaa, myös raskainta. Samaan aikaan siinä on ollut syvää onnea, joka on täytynyt piilottaa. Sinä.
Vähän sama mutta ilman kaivatun läsnäoloa elämässäni. Masentuneisuuden syyn olen kyllä lähes kaikilta piilotellut.
Ei hänkään ole läsnä arjessani. Onko kaipausuupumus syy masennukseesi? Vai työasiat? Vai se kolmas juttu?
Vierailija kirjoitti:
19, Ainoa kaipaamani ihminen.
Eli minä siis oikeasti mokasin jossain "saalistuspelissä" naisena olemalla se aktiivinen.
Ei ****u mä sanon, kertoo aika paljon miehestä mitä oli vailla. Oikeesti, taisin herätä.
Mä en ikinä sitten ole oppinut noita "saalistuspelejä". Ihan järjetöntä, ja mitä siitä saa? Ei helvetti mitään.
Parempi näin, ei mitään pelejä/ saalistamista, ei miehiä, jos se sitä vaatii.
Vierailija kirjoitti:
Tarkkaan ottaen 2019, koska sitä ennen en kaivannut häntä, vaikka olenkin tiennyt hänet jo melkein puoli elämää.
Vierailija kirjoitti:
2014. Kun ei me sit kai oltu samassa pääsykokeessa Kumpulassa(?) joitain vuosia aiemmin ja vaikka oltais oltukin niin tokkopa oltais tavattu. Enkä mä silloin edes päässyt kuin todistusvalinnalla ihan rimaa hipoen Jyväskylään, jota en lopulta myöhemminkään ottanut vastaan. Ehkä sen pitikin mennä niin, jotta sitten pari vuotta myöhemmin saatoin hetken mielijohteesta vikana päivänä lisätä hakevani sille alalle, jota kautta hänet sitten vihdoin tapasin.
Vierailija kirjoitti:
Taisi olla keväällä 2018 kun kaivattuni tuli vierailulle uuteen kouluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
👩🏫💞👨🏼🏫
Mikä on tämän vakioviestin tarina? No ei tartte kertoa, mut aina tätä miettinyt. Ko vois olla minä ilman partaa ja kaivattuni tuossa.
Veikkaan, että nainen (yh/kissa), ken käy nussuttelemassa vakiomiestään, joka asuu eri kerrostalossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
👩🏫💞👨🏼🏫
Kerro jotain muuta susta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
👩🏫💞👨🏼🏫
Veikkaan, että nainen (yh/kissa), ken käy nussuttelemassa vakiomiestään, joka asuu eri kerrostalossa.
Tummalta openaiselta vaalealle opemiehelle.
Olet niin halattava, että aina kun näen sut, tekisi mieli tulla ja rutistaa. Sitten kun kävelet pois, tuntuu kuin puoli sydäntä menisi siinä taas viikoiksi tai kuukausiksi. Silti pitää olla kuin ei olisi mitään missään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime vuodet ovat olleet ylivoimaisesti elämäni hirveintä aikaa, myös raskainta. Samaan aikaan siinä on ollut syvää onnea, joka on täytynyt piilottaa. Sinä.
Vähän sama mutta ilman kaivatun läsnäoloa elämässäni. Masentuneisuuden syyn olen kyllä lähes kaikilta piilotellut.
Ei hänkään ole läsnä arjessani. Onko kaipausuupumus syy masennukseesi? Vai työasiat? Vai se kolmas juttu?
Ei sillä ole mitään väliä.
Vierailija kirjoitti:
En muista eikä tavata enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sillä ole mitään väliä.
On sillä paljonkin, mutta eihän se mulle kuulu.
Toivon, että hän ottaa minuun yhteyttä ja tapaa mut, jotta voimme jutella mukavasti ja harrastaa seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
👩🏫💞👨🏼🏫
Opeta opelle
Mun elämä alkoi vasta 40 jälkeen. Siihen on liittynyt myös raskaita aikoja, mutta niistäkin olen noussut vahvempana kuin silloin, kun olin nuorempi.Yksi syy oli se, että kohtasin ihmisen, joka vahvisti.