Miss Suomi 2025
Voittaja ihan hyvä,mutta perintö prinsessat ei mennyt oikein!
Kommentit (14)
Munkin mielestä kaunein voitti. Perintöprinsessat olivat mielestäni voittajan lisäksi ainoat, joilla oli jotain hehkua, glamouria
Yllätys. Voittaja oli kaunis, mutta perintöprinsessat vähemmän. Mihin jäi ennakkosuosikit? En katsonut kisoja mutta olen muuten seurannut uutisointia.
Oliko prinsessojen perimä liian suomalainen miss Suomelle?
Voittaja oli paras!Siitäs saitte rasistit!
Ei mitenkään erityinen. Tulee mieleen Shirley Karvinen. Matilda olisi voittanut nääkin kisat.
Nyt riitti. Enää en katso edes finalistien kuvia lehdistä.
Eveliina Liimatta oli jääkuningatar väärällä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Voittaja oli paras!Siitäs saitte rasistit!
Minun silmissäni ei voittajaksi valittu ollut kaunein. Tämä on minun neutraali mielipiteeni, eikä siihen vaikuta verenperintö.
Toinen perintöprinsessa näyttää seurapiirikaunotar Klara Kivilahdelta ja toinen riihen seinästä revityltä piikatytöltä, joka katsoo kieroon. Voittajalla on sekä pihti- että pattipolvet, tukeva vartalo ja aika tavanomaiset kasvot. Taso oli todella heikko.
Kisa on mennyt ihan pelleilyksi, ennen katsoin aina kisan, enää ei tarvitse. Ihan turhaa ajanhukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Nämä ihmiset ihan omilla nimillään somessa ja muualla antavat kyllä itsestään niin nolon ja id ioottimaisen kuvan, kun peräävät, että olisi pitänyt valita suomalainen missi. Mitä ihmettä muuta tämä nyt valittu kaunis savolaistyttö on kuin suomalainen, tämän maan kansalainen, suomea äidinkielenään puhuva. Eikä nämä pölvästit tajua, että täällä on todella monilla sukujuuria muualla, mutta ei se tee heistä ulkomaalaisia. Luulevatko yksinkertaisuudessaan, että vain sinisilmäiset ja vaaleatukkaiset ovat oikeita suomalaisia, hohhoijaa, missä tynnyrissä kasvaneita ovat.
Joo, missin tausta on saanut kyllä ihan liian suuret mittasuhteet. Kun ongelma on oikeasti se, ettei hän ole kovin kaunis, vaikka taso nyt oli mikä oli.
Kilpailijat on aivan liian vanhoja missi kisoihin.
Hyvä kun valitsivat ulkomaalaistaustaisen. Olivat selvästi kauneimpia porukassa.