Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (9795)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon melko varma että ohimennen taidettiin nähdä tänään.
Se piristi. Et tiedä miten vaikeaa on ollut viime viikkoina. Oikeasti. Oon aivan solmussa ja väsynyt. Muiden elämät vaikuttaa jotenkin helpoille ja kepeille.. pahinta on se ettei ole ketään kenen kanssa jakaa tätä tunnetta. Tää yksinäisyys raastaa (tiedätkö sen tunteen kun juttelet jollekin ja olet samalla aivan varma ettei se toinen ymmärrä oikeasti sua lainkaan ja tunnet olosi entistäkin yksinäisemmäksi? No, siltä nyt tuntuu). Ihan kuin joku olisi imenyt kaiken sen rentouden, kepeyden, huumorin ja rennon ajan pois.
Ai meidän väliltäkin?
Me ei enää oikein nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Etsin sua kaupungilta vanhempi nainen koko illan. Missä vitusa oot?
En nyt vit tu pyöri kaupungissa😅
Olen kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsin sua kaupungilta vanhempi nainen koko illan. Missä vitusa oot?
En nyt vit tu pyöri kaupungissa😅
Olen kotona.
Saanko tulla käymään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se piristi. Et tiedä miten vaikeaa on ollut viime viikkoina. Oikeasti. Oon aivan solmussa ja väsynyt. Muiden elämät vaikuttaa jotenkin helpoille ja kepeille.. pahinta on se ettei ole ketään kenen kanssa jakaa tätä tunnetta. Tää yksinäisyys raastaa (tiedätkö sen tunteen kun juttelet jollekin ja olet samalla aivan varma ettei se toinen ymmärrä oikeasti sua lainkaan ja tunnet olosi entistäkin yksinäisemmäksi? No, siltä nyt tuntuu). Ihan kuin joku olisi imenyt kaiken sen rentouden, kepeyden, huumorin ja rennon ajan pois.
Se on kauheeta, kun seurassa on vielä yksinäisempi kuin yksin ja yksinkin on tosi yksinäinen (ei tosin aina). Voisin sanoa, että koita nukkua, mut ei se aina ole niin helppoa, kun on kaikkea mielessä ja oikeassakin elämässä asioita, joita täytyy hoitaa. Miksi solmussa?
Liikaa asioita ja liian paljon kuormaa. Ja mikään niistä ei voisi vähempää kiinnostaa. Ja vaikka ne saisi tehtyä mitään hyvää palautetta ei ole tiedossa..
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Vaikuttaako tai onko kaivattusi (olemassaolo) vaikuttanut valintoihisi?
On kyllä. Jopa uran suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon, että hän ottaa minuun yhteyttä ja tapaa mut, jotta voimme jutella mukavasti ja harrastaa seksiä.
Kuvittelet että ensimmäisellä tapaamisella olisi seksiä...
Ennuste on huono, jos ei ole. Sivusta.
Miksi niin? 😀 /sivu
No pitää olla seksuaalista vetovoimaa, himoa ja halua. Se ei ole kaikki, mutta keskeinen osa ja alkuvaiheen liima. Okei, ehkä yhdet treffit ilmankin menettelee, mutta siitä pitää jäädä viimeistään odotus siitä, että seuraavalla kerralla tapahtuu. Riippuu aiemmasta tuntemisen tasosta jne, mutta itse en kyllä ole suhdetta muodostanut koskaan niin ettei olisi heti ekalla kerralla rakasteltu. Laimealtahan se tuntuu jos ei toinen halua ihan hullunaan. Ei siitä tule edes niitä toisia treffejä enää vältttämättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kauheeta, kun seurassa on vielä yksinäisempi kuin yksin ja yksinkin on tosi yksinäinen (ei tosin aina). Voisin sanoa, että koita nukkua, mut ei se aina ole niin helppoa, kun on kaikkea mielessä ja oikeassakin elämässä asioita, joita t
Voisin kantaa osan kuormasta, jos annat.
Kauniita unia pyöreäpää, kultaseni. 😗😘 Pidän sinusta niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotan sinua kotiin joka päivä, vaikka et ole koskaan asunutkaan kanssani.
Juuri aamulla mietin töihin matkatessa, että sun vierestä heräisin levänneenä.
Kun ei tarttis kumpaisenkin vain miettiä.
Tämä. Kaivatulleni sanoisin, että oot ihaninta, minkä tiedän ja että sinua vasten haluaisin nukahtaa ja siinä tuhista joka ilta. Rakastan sua ihan hulluna.
Oijoi! 😍 Vaan ketä kaipaat?
Maailman komeinta miestä.
Korjaan sivusta, että kaipaat korkein
Kuvaile häntä.
Vierailija kirjoitti:
Minä vuonna tapasit kaivattusi ensimmäisen kerran?
2022, ensimmäisen ja toistaiseksi viimeisen kerran. Gn.
Vierailija kirjoitti:
Kaivatun seura parasta. Saa olla yksin, hiljaa ja silti lähellä on ihminen jonka kanssa tuntee onnellisuutta, rakkautta ja vetovoimaa.
Virtuaaliseura, jos yksin..?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotan sinua kotiin joka päivä, vaikka et ole koskaan asunutkaan kanssani.
Juuri aamulla mietin töihin matkatessa, että sun vierestä heräisin levänneenä.
Kun ei tarttis kumpaisenkin vain miettiä.
Tämä. Kaivatulleni sanoisin, että oot ihaninta, minkä tiedän ja että sinua vasten haluaisin nukahtaa ja siinä tuhista joka ilta. Rakastan sua ihan hulluna.
Oijoi! 😍 Vaan ketä kaipaat?
Maailman komeinta miestä.
Miksette voi tehdä omia aloituksianne? T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Vaikuttaako tai onko kaivattusi (olemassaolo) vaikuttanut valintoihisi?
On kyllä. Jopa uran suhteen.
Miten liittyy uraan?
Vierailija kirjoitti:
No nii, kuka on se ihana joka saa täällä kaikki viestit? alan olla kateellinen 😊😁
Miksi olisi yksi ihminen? Eiköhän jokainen lähetä viestejä omalle kaivatulleen.
Odotan sulta viestiä sunnuntaina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nii, kuka on se ihana joka saa täällä kaikki viestit? alan olla kateellinen 😊😁
Miksi olisi yksi ihminen? Eiköhän jokainen lähetä viestejä omalle kaivatulleen.
🙄juuh
Mitä sun sisällä tapahtu tänään kun hymyilin sulle?
Toivotan jo nyt poikkeuksellisesti hyvää yötä. Kerron joskus myöhemmin miksi, jos nähdään.
Hyvää yötä ihana.. minä rakastan sinua.