Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (10260)
Miten voin pyydystää sut liukas luikku.
Oot mulle todella rakas, ja toivoisin näkevän sun nimesi täällä, vaikka se onkin suhteellisen harvinainen, ja siksi epätodennäköinen.
Kauhea ikävä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sanoisit, jos vaan joku kerta, kun kohtaamme käytävällä, kaatuisin sun syliin? Sovitaan vaikka, että vahingossa.
Ja sä pitäisit musta kiinni, vähän liian pitkään. Varmistaaksesi, että en kaatuisi lattialle tietenkään.
Hitto, kuinka paljon pyöritkään mun päässäni. Näätköhän sen mun silmistä?
En näe, kun en uskalla katsoa silmiin.
Haluaisin tavata ihmisen jolla on niin hyvä huumorintaju että kestää minua. En ole vielä eläessäni tavannut ketään sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Miten voin pyydystää sut liukas luikku.
Katiskalla
Miksi et laita snapchatissa kuvaa? Edes että näkisin onko se sinä vai ei, niinkö sinne päin. Noin niinku lyhyet hiukset ja niin edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Nii se on vielä sinunkin kohtalosi :)
EI IKINÄ :D
Miks et muuten katso silmiin kauheasti? Vaikka tykkäät kuitenkin. Vai testaatko vaan viehätysvoimaasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos oikeasti haluaisit oikean yhteyden, se olisi hyvin helppoa luoda. Kertoisit tässä esimerkiksi asian, jonka vain sinä ja minä tiedämme. Se voisi olla vanhoista sähköposteista jokin täsmällinen virke (esim. tammikuun postista) tai vaikka se, että kuvailisit, millainen kuva oli kortissa, jonka sulle lähetin ennen joulua 2021 tai mikä siinä oli allekirjoituksena. Ei ole vaikeaa, jos haluaa.
Oliko kortti kuoressa ja lähetit sen työosoitteeseeni?
Oli.
Vierailija kirjoitti:
Miks et muuten katso silmiin kauheasti? Vaikka tykkäät kuitenkin. Vai testaatko vaan viehätysvoimaasi?
En pysty koska pyörryttää ja pelkään että kuola alkaa valua, enkä pysty hengittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pysty koska pyörryttää ja pelkään että kuola alkaa valua, enkä pysty hengittää.
Saan myös ehkä jonkun märrittämättömän epilepsiakohtauksen, joten parempi etten katso.
En jaksa enää olla sulle loukkaantunut. Asiaa ei saa tekemättömäksi ja siitä seurasi kuitenkin jotain hyvääkin. Tiedän nyt mitä haluan ja millaisen kumppanin tarvitsen.
Kaikessa on jotain hyvää, jopa niissä huonoissa asioissa. :)
Kaverina olisit mitä parhain, mutta muuten sussa ei oo tarpeeks miestä mulle.
Vierailija kirjoitti:
En jaksa enää olla sulle loukkaantunut. Asiaa ei saa tekemättömäksi ja siitä seurasi kuitenkin jotain hyvääkin. Tiedän nyt mitä haluan ja millaisen kumppanin tarvitsen.
Kaikessa on jotain hyvää, jopa niissä huonoissa asioissa. :)
Tämä. Tajusin aikanaan, että väärä ihminen vie lähemmäksi oikeaa kunhan ottaa opikseen. Oli minulle iso oivallus joskus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
20:19
Twas the first year of a few years of insanity. Luckily it all ended 2025. Fighting hard not to hop on the same train again. With another dudette.
Loppuiko?
Ei tässä ole ollut kuin muutama selvä viikko tämän asian suhteen. Niin paljon uutta positiivista energiaa ympärilläni, että on ollut helpohkoa antaa yhden hullutuksen loppua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saan myös ehkä jonkun märrittämättömän epilepsiakohtauksen, joten parempi etten katso.
Olen nainen
Vierailija kirjoitti:
Kaverina olisit mitä parhain, mutta muuten sussa ei oo tarpeeks miestä mulle.
Aika rumasti sanottu. En käsitä ihmisten jatkuvaa tarvetta ilkeillä.