Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kommentit (10249)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon, että naidaan vielä kaivatun kanssa. Perinpohjaisesti. Aika on tuonut viisautta ja rohkeutta molemmille.
Naidaan, jotta pääsemme naimaan toisemme. 🥴
Presiis näin. Erisivu.
Vierailija kirjoitti:
Paras olisi ollut, kun ei olisi tehnyt mitään. Harmi vain, että pään sisäinen paine laittoi toimimaan väärällä tavalla. Oikeaa tapaa ei olisi edes ollut. Ihan sama mitä olisin tehnyt, lopputulos olisi ollut sama.
Niin. Ihan kuin omasta kynästä. Olisin tehnyt niin tai näin, lopputulos olisi ollut sama. Toisin sanoen ei mitään. Meillä ei todellakaan tule olemaan tajunnanräjäyttävää seksiä, ei edes pienen pientä Moi-sanaa.
Yksipuolisesti ikävöivä.
Vierailija kirjoitti:
Noh, en mielellään muistele noita vuosia., kamalaa aikaa.
Sama. Mun elämä alkoi vasta kolmekymppisenä. Kamalimmillaan se oli vuosina 2002-2009. Viimeiset 15 vuotta olenkin ollut pelkästään suunnattoman onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
L. 💝 T.
Lassila & Tikanoja ?
Tuskin olivat - siinä mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sua. Sitten jos rakastat mua, niin mietitään uusiksi. Ei sen tarvitse tapahtua ikinä, mutta sinä olet aina minun ihmeellisin.
Kauniisti sanottu, kenelle lieneekin.
Hänelle lienee, kentä olen ihaillut 18 vuotta. Mun sydämen takuut on vanhentuneet niin kauan sitten, etten muista enää olikin silloin älypuhelimia/väritelevisioita.
Tapasitko hänet siis ensikerran vuonna 2007? Pitkä aika kaivata! Itsellenikin tuo oli hyvin merkittävä vuosi. Sivusta.
Pitkä aika. Hyvää sopii odottaa, varsinkin jos tietää olevansa oikeassa.
En oikein ymmärrä ihmisiä, jotka haaveilevat täällä jostain työpaikkakahvion pojista, joiden kanssa ei ole ollut mitään
Miksi halveksit muiden kaipausta ja luulet olevasi jotenkin parempi kaipaaja? Kukin saa täällä kyllä haikailla ihan omaan tyyliinsä.
Itse olen juuri tuollainen satunnaisen ihastuksen haaveilija. En ota elämää enkä ketjua kovin vakavasti, enkä ikinä halua parisuhteeseen, joten mulle sopii fantsutason tuntemattomat ihastukset mitä parhaiten. Mitään eroottista novellia en tarvitse, mulla on hyvä mielikuvitus ihan omasta takaa.
Salli sinä kaikkien kukkien kukkia. En minäkään hauku sua epätoivoiseksi roikkujaksi, vaikka joku niinkin saattaisi noin pitkästä kaipaushistoriasta ajatella..
eri
Kamalista ajoista puheen ollen:
Viime vuodet ovat olleet ylivoimaisesti elämäni hirveintä aikaa, myös raskainta. Samaan aikaan siinä on ollut syvää onnea, joka on täytynyt piilottaa. Sinä.
En oo varmaan koskaa ollut näin solmussa naisihmisen vuoksi kuin olen ollut kaivattuni kanssa. Tuntuu koko kropassa jännityksenä ja levottomuutena ja välillä tuntuu kuin olisin kännissä. Vaikka olen ollut raittiina useamman vuoden. Voi elämä.
Vierailija kirjoitti:
Kamalista ajoista puheen ollen:
Viime vuodet ovat olleet ylivoimaisesti elämäni hirveintä aikaa, myös raskainta. Samaan aikaan siinä on ollut syvää onnea, joka on täytynyt piilottaa. Sinä.
Vähän sama mutta ilman kaivatun läsnäoloa elämässäni. Masentuneisuuden syyn olen kyllä lähes kaikilta piilotellut.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa mitä juttelisit minulle, jos oltaisiin hetki kahdestaan.
Mitä sinä mulle?
Vierailija kirjoitti:
En oo varmaan koskaa ollut näin solmussa naisihmisen vuoksi kuin olen ollut kaivattuni kanssa. Tuntuu koko kropassa jännityksenä ja levottomuutena ja välillä tuntuu kuin olisin kännissä. Vaikka olen ollut raittiina useamman vuoden. Voi elämä.
Mmm. Tuttua. Varsinkin se humaltuneisuuden tunne silloin. Nykyisin suru on syönyt sen. Kaipaan niitä aikoja, vaikka kuppiakin meni silloin useammin kuin se nykyinen max 2 kertaa vuodessa, joilloin sen vähäisenkin toleranssin lasku kyllä näkyy ja kuuluu^^"
Vierailija kirjoitti:
Minä vuonna tapasit kaivattusi ensimmäisen kerran?
2025
L. 💝 T.