Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍

Vierailija
19.08.2025 |

Kaipuu jatkukoon! 

Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.

Kommentit (24219)

Vierailija
841/24219 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko muistanut kaivata sua, Emilia, tänään? Muistaakseni en. Töitä olen tehnyt kainalot hiessä. Silloin ei yleensä ehdi ajatella sinua. Mutta nyt kahvikupposen äärellä, olet rakas.

Vierailija
842/24219 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nollana on hyvä olla.

T. Nolla

Ketjusta luin, että kukaan ei hakua olla toiselle kakkonen, saati kolmen tai nelonen. Olen ymmärtänyt, että sen parempi, mitä pienempi numero. Siksi en nyt aivan ymmärrä, miksi nainen loukkaantui, kun halusin kehua ja vakuuttaa sitoutumistani sanomalla, että minulle hän on aina ollut selkeästi nolla.

Sitäpä juuri. Nolla mikä nolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
843/24219 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tee aloitetta, koska 95% todennäköisyydellä saisin pakit. 

Uhkapelaaja sanoisi, että 5% on helvetin suuri todennäköisyys. 

Jep ja se on se pointti. Jotkut naiset todellakin haluaa mieluummin sen joka ottaa riskin, eikä laskelmoivaa ja pelokasta, passiivista nyhveröä. 

Mies57 on osittain ollut kaiken aikaa oikeassa. Naiset ovat heikompia ja itsekin asemoituvat siten. Ovat mielellään passiivisia ja pelokkaita nyhveröitä, kuten aloitejankkaaja yllä todentaa.

Miksi kuvittelet, että sinun mielipiteesi on niin kiinnostava, että sitä kannattaa päivä toisensa jälkeen täällä julki tuoda?

Vierailija
844/24219 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua alkoi stressaamaan mun sänkytaidot. Mitäköhän kaivattu ajattelee, kun oon ihan tumpelo. Siksi kai on parasta pysyä ketjussa ja pitää suhde platonisena.

Vierailija
845/24219 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua alkoi stressaamaan mun sänkytaidot. Mitäköhän kaivattu ajattelee, kun oon ihan tumpelo. Siksi kai on parasta pysyä ketjussa ja pitää suhde platonisena.

Oikea ihminen osaa ohjata ja ilmaista mitä haluaa ja mistä tykkää jos toinen ei sitä suoraan hiffaa. Väärä makaa X:nä sängyllä ja jälkeenpäin valittaa, että olipahan huonoa seksiä.

Vierailija
846/24219 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tee aloitetta, koska 95% todennäköisyydellä saisin pakit. 

Uhkapelaaja sanoisi, että 5% on helvetin suuri todennäköisyys. 

Jep ja se on se pointti. Jotkut naiset todellakin haluaa mieluummin sen joka ottaa riskin, eikä laskelmoivaa ja pelokasta, passiivista nyhveröä. 

Mies57 on osittain ollut kaiken aikaa oikeassa. Naiset ovat heikompia ja itsekin asemoituvat siten. Ovat mielellään passiivisia ja pelokkaita nyhveröitä, kuten aloitejankkaaja yllä todentaa.

Miksi kuvittelet, että sinun mielipiteesi on niin kiinnostava, että sitä kannattaa päivä toisensa jälkeen täällä julki tuoda?

Miksi kuvittelet, että joku yksi ja sama ALOITEJANKKAAJA näitä kirjoittaa? Ei tuo mielipide niin harvinainen ja todellisuudesta irti ole, että voisi kuvitella yhden ja saman ihmisen kirjoittamaksi.. 

Vierailija
847/24219 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terkkuja A-siiven 2. kerrokseen 😊

Missäpäin Suomea tämä?

Vierailija
848/24219 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko muistanut kaivata sua, Emilia, tänään? Muistaakseni en. Töitä olen tehnyt kainalot hiessä. Silloin ei yleensä ehdi ajatella sinua. Mutta nyt kahvikupposen äärellä, olet rakas.

Niin monta alapeukkua. Jokainen teistä tärkeä, jollekin. 😍

Vierailija
849/24219 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän ne ole luonnollisia asioita, joita sitten kaksi toisistaan tykkäävää tutkiskelee yhdessä. Tämmöset asiat yleensä alkaa sujumaan luonnostaan, ajattelen. sivusta

Vierailija
850/24219 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höhöö. Samaa levyä samoilla sanoilla ja passiivisiksi nyhveröiksi haukkumista vuodesta toiseen, takuulla erejä kaikki viestit. Samoja mustavalkoisesti tulkittuja kokemuksia ja samoja omien preferenssien kertoilua. Kaikki eriltä, totta kai. Sinusta se kertoo.

Mistä kuvittelet saaneesi tietoon ne kiinnostukset, joissa aloitetta ei tehty. Koska sinulla on sanomasi mukaan kokemusperäistä tietoa, tiedät siis automaattisesti nekin tapaukset? Ihanko tosissasi ajattelet kokemustesi kattavan kaikki maailman miehet? Jne jne.

Yleistykset kertovat aina typeryydestä, jos niitä koettaa sovittaa yksilöön suoraan. Vielä typerämpää on luoda yleistyksiä ymmärtämättä lainkaan, mitä  varten ne ovat olemassa. Hyvin vedät, jatka vaan samaa rataa. Ja jos passiivinen mies on pelokas nyhverö, samahan koskee silloin passiivista naista, jollaisia haluatte sankoin joukoin olla. Luusereita, jotka odottavat vahvemman vievän ja ottavan riskin. Pidätte itsekin

Bla bla bla

Miksi tuhlaat aikaasi moiseen? Saat ihan rauhassa elää kuplassasi jossa naiset vetää perässään passiivisia miehiä, kyllä mä tiedän että Suomessa sellaisia on. 

Vierailija
851/24219 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missäpäin Suomea tämä?

Tampere

Vierailija
852/24219 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höhöö. Samaa levyä samoilla sanoilla ja passiivisiksi nyhveröiksi haukkumista vuodesta toiseen, takuulla erejä kaikki viestit. Samoja mustavalkoisesti tulkittuja kokemuksia ja samoja omien preferenssien kertoilua. Kaikki eriltä, totta kai. Sinusta se kertoo.

Mistä kuvittelet saaneesi tietoon ne kiinnostukset, joissa aloitetta ei tehty. Koska sinulla on sanomasi mukaan kokemusperäistä tietoa, tiedät siis automaattisesti nekin tapaukset? Ihanko tosissasi ajattelet kokemustesi kattavan kaikki maailman miehet? Jne jne.

Yleistykset kertovat aina typeryydestä, jos niitä koettaa sovittaa yksilöön suoraan. Vielä typerämpää on luoda yleistyksiä ymmärtämättä lainkaan, mitä  varten ne ovat olemassa. Hyvin vedät, jatka vaan samaa rataa. Ja jos passiivinen mies on pelokas nyhverö, samahan koskee silloin passiivista naista, jollaisia haluatte sankoin joukoin olla. Luusereita, jotka odottavat va

Bla bla bla

Miksi tuhlaat aikaasi moiseen? Saat ihan rauhassa elää kuplassasi jossa naiset vetää perässään passiivisia miehiä, kyllä mä tiedän että Suomessa sellaisia on. 

Miksi sinä tuhlaat? Meillä on se ero, että sinä vietät aikaasi täällä selittäen typeriä helposti kumottavia yleistyksiä, minä kerron, että ne eivät ole totta.

Sinun unelmissasi saat olla passiivinen perässä vedettävä nainen, luuseri ja nyhverö, kuten itse kaltaisiasi usein kuvaat. Niin kauan olet samaa rataa ketjussa jatkanut, etten ihmettele lainkaan, miksi sinulle ei aloitteita kuulu. Katkeroituminen ei silti oikeuta sinua manipulointiyrityksiin ja silkan sonnan suoltamiseen ilman vastalauseita.

Vierailija
853/24219 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin näit kaivatun viimeksi?

4.08, hänen työssään. Hänellä oli yllään musta t-paita ja beigenväriset shortsit. Hän jätti minut taitavasti huomiotta eikä sanonut hei, no, kuten aina 👍

Naiselta?

Vierailija
854/24219 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. 😘

Vierailija
855/24219 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin näit kaivatun viimeksi?

4.08, hänen työssään. Hänellä oli yllään musta t-paita ja beigenväriset shortsit. Hän jätti minut taitavasti huomiotta eikä sanonut hei, no, kuten aina 👍

Naiselta?

Mikä työantaja?

Vierailija
856/24219 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä kumoa mitään, kerrot vain omasta maailmastasi ja oman näkemyksesi, joka eroaa minun näkemyksestäni. :)

Ei palstarandomilla ole mitään valtaa minun näkemyksiini vaikuttaa eikä niitä kumota, sen enempää kuin kellään täällä ei ole myöskään valtaa mihinkään ihme manipulaatioon. IRL tapahtuu se mitä tapahtuu, ketjussa en usko käyvän ketään minua kiinnostavaa tai minusta kiinnostunutta. 

Minä elän minun elämääni, ja sinä elät sinun elämääsi. Etkä sinä tiedä minun elämästäni sen enempää kuin minäkään sinun. 

Vierailija
857/24219 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keneltä kenelle? 

Vierailija
858/24219 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikea ihminen osaa ohjata ja ilmaista mitä haluaa ja mistä tykkää jos toinen ei sitä suoraan hiffaa. Väärä makaa X:nä sängyllä ja jälkeenpäin valittaa, että olipahan huonoa seksiä.

Puhumisesta se lähtee. "Rakastan" on hyvä kuulla. Nainen syttyy siitä, että mies osoittaa rakkautta myös sanoin. Siitä kohti intiimimpää  yhteistuumin.

Ex ei koskaan sanonut rakastavansa, ei käyttänyt hellimissanoja. Ehkä ei rakastanut koskaan.

Vierailija
859/24219 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suru. 

Vierailija
860/24219 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten sanottu, aina kun puhun oikeasta elämästä, tulee hiljaista.