Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍

Vierailija
19.08.2025 |

Kaipuu jatkukoon! 

Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.

Kommentit (24220)

Vierailija
801/24220 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ope (m), ota minut jo. Sun ei tarvi kuin kirjoittaa mulle.

Vierailija
802/24220 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään, et nainen ottaa, jos siis haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
803/24220 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suloinen Ansku.

Vierailija
804/24220 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin näit kaivatun viimeksi?

4.08, hänen työssään. Hänellä oli yllään musta t-paita ja beigenväriset shortsit. Hän jätti minut taitavasti huomiotta eikä sanonut hei, no, kuten aina 👍

Vierailija
805/24220 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suhde onnistuu parhaiten, jos mies on aktiivisempi osapuoli, näyttää tunteensa sanoin ja teoin. 

Tiedän kyllä useamman suhteen, jossa nainen on kirjaimellisesti ottanut miehen, jonka halusikin... Ja suhteet kukoistavat. Tuo nyt on tuota vessaharjojen "s-s-se nyt vaan on parempi jos mies tekee aloitteen" -uskottelua, kun ajatus siitä, että mahdollisesti joutuisi nielemään pakit, on liian kamala. 

Perustuu lähisuvun ja ystäväpiirin kokemukseen, onnelisimmat liitot nähnyt heillä. 

Vierailija
806/24220 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suhde onnistuu parhaiten, jos mies on aktiivisempi osapuoli, näyttää tunteensa sanoin ja teoin. 

Tiedän kyllä useamman suhteen, jossa nainen on kirjaimellisesti ottanut miehen, jonka halusikin... Ja suhteet kukoistavat. Tuo nyt on tuota vessaharjojen "s-s-se nyt vaan on parempi jos mies tekee aloitteen" -uskottelua, kun ajatus siitä, että mahdollisesti joutuisi nielemään pakit, on liian kamala. 

Perustuu lähisuvun ja ystäväpiirin kokemukseen, onnelisimmat liitot nähnyt heillä. 

Olet ihan virallisen kyselytutkimuksen teettänyt heillä ja löytänyt korrelaation miehen aloitteen ja liiton onnellisuuden välillä. Melkoista. 

Vierailija
807/24220 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä mun dimangi?

Vierailija
808/24220 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mä uskoisin siihen, että todellinen rakkaus opettaa kommunikoimaan oikein, mä siirtäisin vastuun itseltäni jonnekin muualle. Tällöin ei tarvi itse yrittää tsempata kommunikoinnissa vaan voi jättää kaiken ns. kohtalon armoille: todellinen rakkaus kyllä ratkaisee kaiken. Sellaista rakkautta sitten saa etsiä koko elämänsä eikä tule koskaan löytämään. Siksi niitä omia solmuja pitää yrittää mahdollisuuksien mukaan avata, jotta se löydetty rakkaus kestää. Jos siis haluaa sen kestävän.

Joo mut kyl rakkaus HALUAA ymmärtää

Jos ei ole halua, ei ole rakkautta

Tätini mies sanoi joskus, ettei hän aina ymmärrä tätiäni, mutta hän vain rakastaa xD Toivoi sen paikkaavan ymmärryksen puutetta .

😍

Vierailija
809/24220 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, joka tekee aloitteen, on usein se kiinnostuneempi osapuoli suhteessa. Kun on jo aiemmin ollut se kiinnostuneempi osapuoli, toivoisi, että nainen saisi jostain rohkeutta tehdä aloitteen. Silloin tuntuisi, että ollaan samalla viivalla. Pakeilla ei ole mitään tekemistä tän kanssa. Niitä ei minun tapauksessa tule.

Se vanha: mistä nainen voi tietää onko mies tosissaan jos tämä ei tee aloitetta, sillä tunnetusti miehet ihan mielellään lähtevät "läpällä" vuosia kestäviin, hirveisiin suhteisiin vastenmielisten naisten kanssa, jos vaan nainen tekee aloitteen. 

Vierailija
810/24220 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakit naiselle = maailmanloppu

Pakit miehelle = deal with it, kuuluu asiaan, mitä valitat? 

Ei mulle ainakaan ollut. Ihmettelin vain hänen tylyä käytöstään. Ei ole minun vikani, jos ei ymmärrä hyvän päälle. 🥳

Vierailija
811/24220 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, jokapäiväinen jankkaus taitaa olla aluillaan!

Vierailija
812/24220 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole maailmanloppu, mutta kyllä mä olen sen tässä elämäni aikana todennut, ettei kiinnostunutta miestä tarvitse naisen yrittää mitenkään jallittaa tai kysellä. Niinku todellakaaan. 

Enkä tarkoita tällä sitä, että kiinnostunut mies samantien jotenkin silmät sädehtien ryntäilisi perään tai olisi super itsevarmana ja rohkeana heti tekemässä jotain, mutta jos naisena joutuu yrittämään, niin sitä miestä ei vaan kiinnosta (tarpeeksi). Satun tietämään, että jopa aivan ujopiimät ja paniikkihäiriöisetkin miehet on tehneet aloitteita ihastuksensa suuntaan, eli selityksiä: ei ole.

Vierailija
813/24220 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

et sitte soittanut

Soita sää mulle i wait💦

Eikä ko se oliki huomenna. Soita huomenna.

Vierailija
814/24220 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviin nyt sun toruja. :) Se ois kiva. 

Vierailija
815/24220 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tee aloitetta, koska 95% todennäköisyydellä saisin pakit. 

Vierailija
816/24220 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...Mitä naiivia, yksinkertaistettua tulkintaa taas joltain nojatuoliekspertiltä :D 

Todellakin suhde voi kaatua kommunikaatio-ongelmiin. 

En vaan ymmärrä näin aika suorapuheisena ihmisenä, että mikä siinä puhumisessa on vaikeaa. Suuta auki vaan ja sanoo mitä ajattelee.

Sekin voi olla merkittävä kommunikaatio-ongelma sanoa suodattamatta mitä ajattelee.

Honesty is the best policy. Eikö totuus ole aina paras lähtökohta. Kaikki muu on ajanhukkaa.

Jos ystävä kysyy onko hän mielestäsi ruma, on ehkä järkevä hieman pehmentää asiaa sen sijaan, että sanot suoraan "kyllä, itseasiassa olet". 

Näen kaikissa kauneutta joten en näkisi häntä rumana.

Vierailija
817/24220 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole maailmanloppu, mutta kyllä mä olen sen tässä elämäni aikana todennut, ettei kiinnostunutta miestä tarvitse naisen yrittää mitenkään jallittaa tai kysellä. Niinku todellakaaan. 

Enkä tarkoita tällä sitä, että kiinnostunut mies samantien jotenkin silmät sädehtien ryntäilisi perään tai olisi super itsevarmana ja rohkeana heti tekemässä jotain, mutta jos naisena joutuu yrittämään, niin sitä miestä ei vaan kiinnosta (tarpeeksi). Satun tietämään, että jopa aivan ujopiimät ja paniikkihäiriöisetkin miehet on tehneet aloitteita ihastuksensa suuntaan, eli selityksiä: ei ole.

Aika monta tapausta olet todistanut, että voit yleisellä tasolla todeta, että mies kuin mies kyllä tekee aloitteen jos vaan on kiinnostunut. Etenkin nykyään, kynnys tehdä minkäänlainen aloite on vain koko ajan suurempi, kun jatkuvasti kuulee ja lukee miten naiset haluavat vain olla rauhassa ja heitä ahdistellaan milloin missäkin, joten olisi ihan suotavaa, että nainenkin ottaisi vähän aktiivisemman roolin jos häntä kiinnostaa, sen sijaan että odottaa miehen entiseen tyyliin lukevan kiinnostuksen jostain katsekontaktista, jota tapahtuu kaikkien ei kirjolle kuuluvien kanssa. 

Vierailija
818/24220 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se vanha: mistä nainen voi tietää onko mies tosissaan jos tämä ei tee aloitetta, sillä tunnetusti miehet ihan mielellään lähtevät "läpällä" vuosia kestäviin, hirveisiin suhteisiin vastenmielisten naisten kanssa, jos vaan nainen tekee aloitteen. 

Mitä hemmettiä? Omituista puhetta. Ei kukaan normaali noin käyttäydy.

Vierailija
819/24220 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tee aloitetta, koska 95% todennäköisyydellä saisin pakit. 

Uhkapelaaja sanoisi, että 5% on helvetin suuri todennäköisyys. 

Vierailija
820/24220 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hemmettiä? Omituista puhetta. Ei kukaan normaali noin käyttäydy.

Viesti oli sarkastinen.