Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (24219)
Vierailija kirjoitti:
Tarviin nyt sun toruja. :) Se ois kiva.
Ehkä mieluummin unohtaa kaiken, lakata enää kaipaamasta ja turhia odottamasta, miksipä toruja pitäisi alkaa antamaan.
eräälle, samaan
Kaivattu, sun aloitetta odotan. Ei olla enää suhteen alkuvaiheessa, ollaan jo reippaasti sen yli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tee aloitetta, koska 95% todennäköisyydellä saisin pakit.
Uhkapelaaja sanoisi, että 5% on helvetin suuri todennäköisyys.
:D :D
no 99,5555%
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep ja se on se pointti. Jotkut naiset todellakin haluaa mieluummin sen joka ottaa riskin, eikä laskelmoivaa ja pelokasta, passiivista nyhveröä.
Joten toisin sanoen, pitäisi vähät välittää siitä, mitä naiset julkisesti sanovat. Saa lähestyä saleilla, lenkillä, töissä jne. Selvä!
Jos olisin nuori, niin todennäköisesti voisin ottaakin riskin mutta vanhana naisena ei viitsi enää. Elämä alkaa olla kohta jo takana. Se elämä meni nyt näin. Harmi.
Itse olen kans pyöristynyt siitä yrityksen määrästä, jota olen saanut osakseni. Ei ole jäänyt epäselväksi, että mies on kiinnostunut. Siksi olenkin kaipausketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Tarviin nyt sun toruja. :) Se ois kiva.
Varmaan osaat sen itse, jos itsereflektioon kykenet.
Vierailija kirjoitti:
Nollana on hyvä olla.
T. Nolla
Mä kyllästyin oleen nolla, ni keksin ostaa vyön, jolla ajattelin et harppaan suoraan kasiksi. Mut eihän se mee läpi:(
Vierailija kirjoitti:
Joten toisin sanoen, pitäisi vähät välittää siitä, mitä naiset julkisesti sanovat. Saa lähestyä saleilla, lenkillä, töissä jne. Selvä!
No minua ainakin saa.
Voithan sinäkin miettiä millainen se naismakusi on, eli haluatko naisen joka suhtautuu negatiivisesti lähestymisiin ja tekee numeroa siitä kun häntä on lähestytty väärissä paikoissa (osalla näistä esim. somepostauksissaan motiivina vain päästä kertomaan julkisesti, että HEITÄ on lähestytty :D) vai naisen joka suhtautuu armollisemmin ja on ystävällinen miehille jotka asiallisesti häntä lähestyvät?
Surettaa myös se, että on niinkin arvokas, että mitään positiivista huomaamista en ole ansainnut.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen kans pyöristynyt siitä yrityksen määrästä, jota olen saanut osakseni. Ei ole jäänyt epäselväksi, että mies on kiinnostunut. Siksi olenkin kaipausketjussa.
Tänne on saatettu joutua yksipuolisten tunteiden vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep ja se on se pointti. Jotkut naiset todellakin haluaa mieluummin sen joka ottaa riskin, eikä laskelmoivaa ja pelokasta, passiivista nyhveröä.
En tehnyt aloitetta lääkärille, vaikka kiinnosti. Oliko se pelokasta ja passiivista nyhveröintiä, vai onko täysin eri asia, kun lääkäreistä ei saisi kiinnostua ja vain hullu tekisi aloitteen jossain vastaanotolla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minua ainakin saa.
Voithan sinäkin miettiä millainen se naismakusi on, eli haluatko naisen joka suhtautuu negatiivisesti lähestymisiin ja tekee numeroa siitä kun häntä on lähestytty väärissä paikoissa (osalla näistä esim. somepostauksissaan motiivina vain päästä kertomaan julkisesti, että HEITÄ on lähestytty :D) vai naisen joka suhtautuu armollisemmin ja on ystävällinen miehille jotka asiallisesti häntä lähestyvät?
Niin, mistä miehen pitäisi ennalta tietää, kumpaa leiriä nainen edustaa? :D
Pahimmillaan pääsee omalla naamallaan jonkun someen nöyryytettäväksi. Jotkuthan esim. julkisesti nolaavat miehiä heidän Tinder aloitteistaan tms.
Mutta nyt olet näyttänyt, mitä sulla on mulle tarjota. Aikaa on ollut, halua ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tehnyt aloitetta lääkärille, vaikka kiinnosti. Oliko se pelokasta ja passiivista nyhveröintiä, vai onko täysin eri asia, kun lääkäreistä ei saisi kiinnostua ja vain hullu tekisi aloitteen jossain vastaanotolla?
Varmasti ihan asiallista, ettei potilaan asemassa tee aloitetta.
Tunnen miehen joka on tehnyt aloitteen lääkärille, mutta heillä ei ollut potilassuhdetta. Itse asiassa kaksikin.
Yh blondille terkut ;) saisit minulta apua kun vaan pyydät. Arkisiin asioihin
"Tunnen miehen joka on tehnyt aloitteen lääkärille, mutta heillä ei ollut potilassuhdetta. Itse asiassa kaksikin. "
Mitäs ihmeellistä tuossa on, jos lääkäreitä tapaa jossain muualla, kuin heidän vastaanotolla. Deittisovelluksissakin tulee vastaan lääkäreitä. Ihan ihmisiä ovat siinä missä muutkin.
Terkkuja A-siiven 2. kerrokseen 😊
Nollana on hyvä olla.
T. Nolla