Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (24219)
Ja jos joku näitä laskee niin minäkään en ole suuttunut. Koko päivän vaan vähän aiotusta jäljessä. :I
Vierailija kirjoitti:
Et sinä kumoa mitään, kerrot vain omasta maailmastasi ja oman näkemyksesi, joka eroaa minun näkemyksestäni. :)
Ei palstarandomilla ole mitään valtaa minun näkemyksiini vaikuttaa eikä niitä kumota, sen enempää kuin kellään täällä ei ole myöskään valtaa mihinkään ihme manipulaatioon. IRL tapahtuu se mitä tapahtuu, ketjussa en usko käyvän ketään minua kiinnostavaa tai minusta kiinnostunutta.
Minä elän minun elämääni, ja sinä elät sinun elämääsi. Etkä sinä tiedä minun elämästäni sen enempää kuin minäkään sinun.
Samoja sanoja joita yhdelle vähän aikaa sitten sanoin. Vielä silloin oli näkemys eri.
Naisille kysymys, oletko naimissa tai seurusteletko?
Tekisikkö mulle rommitotin tarvittaessa?
Vierailija kirjoitti:
Tekisikkö mulle rommitotin tarvittaessa?
En.
Vierailija kirjoitti:
Aivan. Ihmiset, jotka osoittavat huonoa käytöstä kannattaa sulkea elämästään pois. Ne, joita ärsytät sanot mitä vaan, jotka ovat kateellisia, jotka haluavat uskoa huonoa, jolle et riitä, jolle olet jotenkin vääränlainen.
Ja vielä ne, jotka eivät huoli elämäänsä. Sellaisten perään on turha itkeä.
Vierailija kirjoitti:
Enhämmä kun täällä käyn :)
Miks musta on jo tuntunu siltä että ne asiat meni jo. Ei kai nyt vielä?
Lähetän terveiset miehelle, jonka tapasin kesällä 1990 Helsingin yössä. Toivottavasti elämäsi on ollut hyvää.
Voin kertoa sen.
,. salaisuuden
Jos ei käy toiseen aivan kuumana ei kannata mennä sänkyyn. Silloin tulee pettymyksiä.
Sait minussa tunnetta aikaan, jonka joskus lupasit. Usein positiivista, ajoittain negatiivista. Kirjoitin sinusta runon kun tapasin sinut. Nyt kaiken päätyttyä, kirjoitin toisen johon saatan palata jos muistelen. Vaikka kaipaisin, on yhtälömme eroava enkä enää kehtaisi, kun niin monesti jo lähdin ja palasin.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei käy toiseen aivan kuumana ei kannata mennä sänkyyn. Silloin tulee pettymyksiä.
Kädenlämpöinen kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kädenlämpöinen kelpaa.
Minulle ei.
Olis kyllä kiva nähdä vielä joskus.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä joku lääkäripalsta kun tuo otsikko viittaa terveisiin kaivatulle?
Miksei lääkäriä saisi kaivata? Muutenkin tämä on ketju, palsta on koko sivusto.
Vierailija kirjoitti:
Seurustelen.
Vierailija kirjoitti:
Olis kyllä kiva nähdä vielä joskus.
Juu ei ois enää. Spilled milk jne.
En tiedä mutta poistelu on päällä taas ja aivan tavallisia juttuja. Jos menee muita niin on vain reilua poistaa palsta ristiin niin vähemmällä pääsette jos häippäsen taas ennen kuin modeksi paljastunut jankkaaja pääsee vauhtiin.. :0