Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (11367)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt treffeillä ihanien naisten kanssa, mutta kamppailen niin kovan ahdistuksen kanssa ettei minusta ole treffailemaan. Elämässäni on kaikki hyvin, mutta elämä itsessään ahdistaa minua niin kovin.
Voisinko auttaa sinua siinä että itse elämä ahdistaa sinua niin kovasti että et pysty ketään treffaamaan. Minulla vähän sama tilanne vaikka ei ole mitään treffejä tarjolla. On vain eräs henkilö jonka elämään haluaisin päästä edes ystävänä mutta se on niin kovin vaikeeta. Eniten haluaisin tavata hänet mutta toisaalta pelkään häntä niin hirveästi että menen ihan lukkoon pelkästä ajatuksesta että tapaisimme. En usko että törmäämme toisiimme missään sattumalta eli treffit pitäisi sopia. Uskon että hän on treffaillut ihania naisia ja on mahdollista että minä en ole sellainen tai sitten että minusta onkin tullut joku suurin hirviö. Ajatelkaas jo
Tiedän yhden henkilön, jota ahdisti kaikenaikaa, sit hän ns vetäytyi asioista ja ahdistus lakkasi, tajusi olevansa introvertti. Tekee kaiken nyt oman pillinsä mukaan niin ei ahdistu. Toisin sanoen ei yritä olla normaali. Treffailee myös ym. Mut vetäytyy omiin oloihinsa tarvittaessa. Ja pitää omaa aikaansa ykkösjuttuna. Ei ahdistu enää. Voisko sulla olla tämmöisestä kyse.
Vierailija kirjoitti:
Osaisiko joku fiksumpi antaa vinkkejä/ neuvoja, että miten pystyisi käymään suht kivuttomasti vessassa kakkoshädällä kun on haava peräaukossa. Sattuu aivan törkeästi ja meinaa taju lähteä. Vessassa käynti on yhtä tuskaa. Särkylääkkeet, oikea ruokavalio, pehmittää ravinto ja peräpuikot kokeiltu, mikään ei auta. Kauanko tuollaisessa paranemisessa kestää? Kyseessä pukamien poisto- operaation jälkeinen haava.
Pärjään kyllä muutoin eikä kipua tunnu juuri yhtään enää.
Lue synnyttäneiden neuvoja. Kun pahimmassa tapauksessa on kaikki paikat hajalla, purraan hampaat yhteen ja kärsitään.
Vierailija kirjoitti:
Nuori naimaton nainen.
Sun ois kannattanut ajatella asiaa muutama vuosikymmen sitten. Parikymppiset tytöt eivät kiinnostu sun ikäisistä.
Haluaisin tietää, että mikä on/olisi sun videopeli nimimerkkisi? M(n):lle T(m):lta
Olisi ihanaa saada sulta hymy.
Vierailija kirjoitti:
Taisin saada terveisiä.
Et saanut, Minna. Meehän jo pötkölle. Hyvää yötä!
Vierailija kirjoitti:
Taisin saada terveisiä.
Keneltä ja mitkä? Täällä vai ihan oikeassa elämässä?
Vierailija kirjoitti:
Oon huomenna liikenteessä ja hymyilen kaikille
Tämä ei ole mikään seksipalsta vaan meidän aitojen kaipaajien ketju. Häipykää seksiosioon, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Sähän sait.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaisiko joku fiksumpi antaa vinkkejä/ neuvoja, että miten pystyisi käymään suht kivuttomasti vessassa kakkoshädällä kun on haava peräaukossa. Sattuu aivan törkeästi ja meinaa taju lähteä. Vessassa käynti on yhtä tuskaa. Särkylääkkeet, oikea ruokavalio, pehmittää ravinto ja peräpuikot kokeiltu, mikään ei auta. Kauanko tuollaisessa paranemisessa kestää? Kyseessä pukamien poisto- operaation jälkeinen haava.
Pärjään kyllä muutoin eikä kipua tunnu juuri yhtään enää.
Lue synnyttäneiden neuvoja. Kun pahimmassa tapauksessa on kaikki paikat hajalla, purraan hampaat yhteen ja kärsitään.
Jaahas. En ole ikänä kuullut että synnyttäessä peppureikä ottais osumaa. Ei sama asia ollenkaan. Synnytyksen jälkeen, tikataan paikat ja se siitä. Siinä enää mitään kipuja ole. Eikä tikkauksen ajan vaginasta tarvi mitään enää pinnistää joten ei sama asia ollenkaan. Kylmäkallella puudutusta en uskalla ehdottaa koska siinä riskinsä, koska tikattu alue ja se hidastaa verenkiertoa 🤔
Vierailija kirjoitti:
Taisin saada terveisiä.
Taisit..
Vierailija kirjoitti:
Olisit voinu lämmittää mua.
Miten sä lämpenet? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit voinu lämmittää mua.
Miten sä lämpenet? :)
Ehkä halauksella.
Tämä ei ole mikään seksipalsta vaan meidän aitojen kaipaajien ketju. Häipykää seksiosioon, kiitos.
Mammat on vauvoja.
.