Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍

Vierailija
19.08.2025 |

Kaipuu jatkukoon! 

Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.

Kommentit (11521)

Vierailija
7821/11521 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukin tykkää omanlaisestaan seksuaalisuudesta. Itse kokisin alistavani toista, jos joutuisi (mielestäni) nuolemaan. Olen kyllä kokenut, mutta koin tilanteen vain ahdistavana. Kaivatullani on musta varmaan kuva kaiken kokeneena ja kaikki käy. Oikeasti olen perushellyys ja seksi. 

Minustakin se on vähän alistavaa, mutta tuo on myös osa sitä juttua. Siis mulle. Just kuten sanoit, jokaisella omat halunsa ja vapaus niistä haaveilla tai jopa niitä toteuttaa (yhdessä muiden halukkaiden kanssa). Täysin turhaan täällä tosiaan kukaan alkaa inttämään toisen fantasiaan vastaan. :D

Joo siis mikä ongelma se nyt on, jos joku on seksissä ALISTAVAA. V###u miten heikkoja ihmisiä, jos täytyy ikään kuin pidellä päätä pinnalla jatkuvasti ja huolehtia, ettei vaan tule tehneeksi mitään "alistavaa":

Vierailija
7822/11521 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

love you💕

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7823/11521 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleisradion talousuutisissa ja -kommenteissa ääneen pääsevät usein veronalennusten kriitikot ja sopeutusten vastustajat. Samaan aikaan journalistista kritiikkiä vasemmisto-opposition talouslinjauksia kohtaan Ylellä ei juuri ole.

Yleisradio on uutisoinut nihkeänpuoleisesti tiistaina valmistuneen hallituksen budjettiriihen päätöksistä.

Riihen veroratkaisuilla ja kasvutoimilla tuetaan orastavaa talouskasvua. Esimerkiksi palkansaajan verotus kevenee. Työllistymistä etenkin nuorten työllistymistä tuetaan eri toimilla, mutta samalla pidetään kiinni hyvinvointipalveluista ja puolustuksesta, joihin kohdistuu kasvupainetta.

Lähinnä toissijaisiin menoihin kohdistuvia, leikkauksin toteutettuja sopeutuksia on reilun miljardin edestä, sillä hallitus pitää kiinni tavoitteestaan vakauttaa velkasuhde hallituskauden loppuun mennessä. Ilman hallituksen toimia Suomen velkaantuminen kasvaisi halli

On hyvä että joku on kiinnostunut edellämainitusta asiasta, koska minä en ole. En ymmärtänyt tuosta muuta kuin nimet saksikäsi purra ja orpo. Näin muuten uutisotsikon että kansanedustajien palkat nous roimasti. Onpa sopivaa käytöstä. Leikataan sieltä ja täältä ja sit kappas, mikä onkaan seuraava uutinen palkat nousee roimasti 🙄 säälittää suomenkansa/vähäosaiset kun muut auttaa ja nämä eivät kanna korteaan kekoon. Moni elää köyhyysrajalla tässä hienossa hyvinvointivaltiossa. 

Vierailija
7824/11521 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kruunu on luotu kiiltäväksi vallan symboliksi. Se on vinkki palvelijalla.

Vierailija
7825/11521 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odotan sinua kotiin joka päivä, vaikka et ole koskaan asunutkaan kanssani. 

Juuri aamulla mietin töihin matkatessa, että sun vierestä heräisin levänneenä.

Kun ei tarttis kumpaisenkin vain miettiä.

Tämä. Kaivatulleni sanoisin, että oot ihaninta, minkä tiedän ja että sinua vasten haluaisin nukahtaa ja siinä tuhista joka ilta. Rakastan sua ihan hulluna. 

Oijoi! 😍 Vaan ketä kaipaat?

Maailman komeinta miestä. 

Kivat sulle, mutta miksi kaappaa toisten keskusteluita? Sinä et ole minä, joka työmatkalla kaivattuani mietin. Opettele käyttäytymään niin ehkä saat miehesi. Minä taas kaipaan naista.

Vierailija
7826/11521 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukin tykkää omanlaisestaan seksuaalisuudesta. Itse kokisin alistavani toista, jos joutuisi (mielestäni) nuolemaan. Olen kyllä kokenut, mutta koin tilanteen vain ahdistavana. Kaivatullani on musta varmaan kuva kaiken kokeneena ja kaikki käy. Oikeasti olen perushellyys ja seksi. 

Minustakin se on vähän alistavaa, mutta tuo on myös osa sitä juttua. Siis mulle. Just kuten sanoit, jokaisella omat halunsa ja vapaus niistä haaveilla tai jopa niitä toteuttaa (yhdessä muiden halukkaiden kanssa). Täysin turhaan täällä tosiaan kukaan alkaa inttämään toisen fantasiaan vastaan. :D

Joo siis mikä ongelma se nyt on, jos joku on seksissä ALISTAVAA. V###u miten heikkoja ihmisiä, jos täytyy ikään kuin pidellä päätä pinnalla jatkuvasti ja huolehtia, ettei vaan tule tehneeksi mitään "alistavaa":

Mulla käy ainakin hänen kaivattuaan sääliks. Tai toivottavasti on samaa mieltä asiasta että haluaa jonkun randomin silavaa nuolla tuntikausia 

Vierailija
7827/11521 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaista on elää roikkuvan ihon kanssa laihdutuksen jälkeen?

Kiinnostaisi tietää, kun pudotettavia kiloja on n. 50 ja ikää saman verran eli riski ihon roikkumiselle on suuri. En ole kovin huolissani ulkonäöstä (eihän nämä läskitkään näteiltä näytä!), mutta stressaan jo etukäteen siitä tuleeko ihosta jotain toiminnallista haittaa ja tulehduksia yms. Kuinka pahasti roikkuvan ihon täytyy haitata ennen kuin ylimääräiset nahat pääsee poistattamaan julkisella puolella ja minkä verran oireita täytyy vaan sietää? 

Olet liikaa katsonut tv ohjelmia, 50kg ei ole paljon. Joten on hyvin mahdollista että iho kiinteytyy laihtumisen mukana vielä. Nahanpoistoon yleensä mennään kun on sieltä 240kilosta laihduttanut.

Vierailija
7828/11521 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaivattu tykkää vähän alistaa seksissä ja mä tykkään siitä 

Vierailija
7829/11521 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutista vaatimuksille tuntikausien nuolemisesta. Oikeasti siinä puutuu kieli jo viidessä minuutissa. Seksissä jokainen on vastuussa omista orgasmeistaan. Jos jokin asento ei tunnu hyvältä, vaihda itse asentoa. Ei se toinen siitä mihinkään lähde, jos se sinua haluaa. 

Vierailija
7830/11521 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittasko sitä kuumat siivet kieppuun Air fryerin kieppuvaan siipikoriin ja paahtelis ne rapsakoiksi?

Kylkeen aurajyystodippi ja vihannikset.

Vierailija
7831/11521 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoit mua jotenkin eri tavalla tänään. Miksiköhän? 

Vierailija
7832/11521 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aika on

Vierailija
7833/11521 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaisiko joku fiksumpi antaa vinkkejä/ neuvoja, että miten pystyisi käymään suht kivuttomasti vessassa kakkoshädällä kun on haava peräaukossa. Sattuu aivan törkeästi ja meinaa taju lähteä. Vessassa käynti on yhtä tuskaa. Särkylääkkeet, oikea ruokavalio, pehmittää ravinto ja peräpuikot kokeiltu, mikään ei auta. Kauanko tuollaisessa paranemisessa kestää? Kyseessä pukamien poisto- operaation jälkeinen haava.

Pärjään kyllä muutoin eikä kipua tunnu juuri yhtään enää.

Vierailija
7834/11521 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huutista vaatimuksille tuntikausien nuolemisesta. Oikeasti siinä puutuu kieli jo viidessä minuutissa. Seksissä jokainen on vastuussa omista orgasmeistaan. Jos jokin asento ei tunnu hyvältä, vaihda itse asentoa. Ei se toinen siitä mihinkään lähde, jos se sinua haluaa. 

Samaa mieltä. Varsinkin tuosta että jokainen on vastuussa omista orgasmeistaan. En voi käsittää miten joku, sikäli mikäli saa nautintoa normaalisti ja normaalisti orgasmeja, kestäis edes tuntikausien nuolemista. Saati pistää toista tekemään noin 😲🙄

Vierailija
7835/11521 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan luokitellaan kategoriassaan alistamiseksi, mutta oon innostunut siitä oikeastaan vasta viime suhteessa. Aiemmissa suhteissa en tajunnut edes toimintani olevan alistamista. Vaikka kröhöm. Nyt kun jälkeenpäin miettii, niin onhan siinä jotain todella mietoja sadistisia piirteitäkin. Ne oon kuitenkin käsittänyt vähän niinkuin vitsinä, mutta nyt vanhempana ymmärtää, että noihan on jotain piirteitä. Aika perus seksiä tykkään vaan nussia aika kovaa ja koittaa erilaisia juttuja. Mitään leluja en oo ikinä tarvinnut en itseasiassa juurikaan edes ajatellut asiaa.

Vierailija
7836/11521 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylen kannatusmittaus: SDP:n kannatus on korkeimmillaan 20 vuoteen

Ennätykset vaan paukkuu. Mikä on kun oikeistolaisuus ei maistu Suomen kansalle?

https://yle.fi/a/74-20180820

Vierailija
7837/11521 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Varsinkin tuosta että jokainen on vastuussa omista orgasmeistaan. En voi käsittää miten joku, sikäli mikäli saa nautintoa normaalisti ja normaalisti orgasmeja, kestäis edes tuntikausien nuolemista. Saati pistää toista tekemään noin 😲🙄

Se oli fantasia. Mut mustakin ois ihana, jos seksi kestäisi kauan, että vois alkaa pienistä vihjeistä sitten halailuun, siitä intiimimpään toimintaan. Hiukan taas himmailua ja taukoa ja uudestaan kiihottamista. Kahden tunnin nuolemisen jälkeen olisi paikat hellinä.  -sivu-

Vierailija
7838/11521 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaisiko joku fiksumpi antaa vinkkejä/ neuvoja, että miten pystyisi käymään suht kivuttomasti vessassa kakkoshädällä kun on haava peräaukossa. Sattuu aivan törkeästi ja meinaa taju lähteä. Vessassa käynti on yhtä tuskaa. Särkylääkkeet, oikea ruokavalio, pehmittää ravinto ja peräpuikot kokeiltu, mikään ei auta. Kauanko tuollaisessa paranemisessa kestää? Kyseessä pukamien poisto- operaation jälkeinen haava.

Tää on kaipauspalsta. 😀

Vierailija
7839/11521 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuolemisjutut ei minulta

eikä peräaukon haavaumat

👋

Vierailija
7840/11521 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on kaipauspalsta. 😀

Ehkä ap kaipaa kivutonta peräaukkoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan