Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (11641)
God morgon fru speciallärare 😚
Huomenta M(n)! Sinusta sain rakkauspsykoosin aikanaan ja jouduin osastolle. Maailmani kutistui, kun haavelin pörröttäväni sun vihreitä hiuksiasi 😍
Kruunusi vallan alle halajan. Mukavaa päivää sinne missä ikinä vaikutat! 😘
Hei sinä, jonka kanssa pukeuduttiin samoin! Tahtoisin kamalan paljon tietää mitä ajattelet minusta.
Muistelen lämmöllä, kuinka istuimme seitsemän vuotta sitten kahdestaan taukotilassa. Mitähän kaikkea olisi voinut seurata, jos meitä ei olisi silloin keskeytetty? Janosin niin kovasti sinuun tutustumista ja tuo oli kauan odottamani avaus. Puhuttiin mm. lapsuudesta. Kerroit kuinka olit ollut mukana kalareissulla ja muuta sellaista nostalgista. Vaan jotenkin tutustuminen jäi sillä kertaa kesken, kun paikalle saapui itsestään isoa ääntä pitävä työkaverimme, ja seuraavina päivinä ja kuukausina aloimme taas pitää etäisyyttä toisiimme. Ehkä sinä mietit aina, että mitä ulkopuoliset sanovat. Sellaista kiusoitteluahan on aina ollut ilmassa, jos mies ja nainen ovat hivenenkin läheisempiä työpaikallamme. Surullista.
Sulla on ainakin kolme eri kategorian asiaa, jotka voivat viedä voimia, minä yksi niistä.
Vierailija kirjoitti:
Mitenhän sinä voit nykyään?
Miksi kyselet? Ethän ollut kiinnostunut ja välittänyt aiemminkaan!
Hyvää huomenta M(n). Ihanaa päivää sulle, kaunotar. <3
Juhlin tänään nimipäivääni. T. Rap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä komea raksamies!
Omin, vaikka olenkin vain wannabe tai valeraksamies, kun ei ole mitään oikeaa koulutusta ko. alalle. Enkä kyllä komeakaan ole muuta kuin äitylin mielestä.
Ihana😍 varmasti olet jonkun silmissä maailman komein. Tai oikeastikin.
Sama
Vierailija kirjoitti:
Mitenhän sinä voit nykyään?
En kovin hyvin, enkä elämääni täällä avaisi, mutta kuten aikaisempi kommentoija niin luoden tai kokien itsessäni valoa pimeässä. Mieleni on kääntänyt asiat sisäisesti positiivisempaan suuntaan. Todelliset tavoitteeni/toiveeni ovat melko korkealentoisia, ja maailmakuvani dystooppinen, mutta vaikka itse en onnistuisikaan niin ainakin suunta on oikea.
Tulta sinulle, jos kasvokkain pyydät. Liekki ei kuole, vaikka olisi(t) piilossa.
Mun Emilylle mitä parhainta päivää👙
Hyvää yötä.