Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (11678)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millon siis lähestyt ja pyydät treffeille? Olis ihanaa vihdoin nähdä sinut.
Minusta myös,mutta jotenkin seurustelu olisi hankalaa, tiedät sen varmaan.Kahville voidaan mennä joku päivä?
Et oo kaivattuni. Et kuulosta onneksi häneltä.
Vierailija kirjoitti:
ois taas halailuhaluja
sit laitat viestin, jossa kerrot että halailut sun kanssa kiinnostais.
J..
Mielessä kuitenkin. Aikaa kulunut.. toivottavasti sulla on helpompi hengittää. Hiljalleen oon alkanut unohtaa ja en enää mieti niin usein nähdäänkö kenties jossakin. Se saa mut vähemmän levottomaksi kuin aiemmin. Mutta en myöskään saa susta enää energiaa.
Liputin kaikki ilkeät ja kakkapissaviestit. Tehkää muut samoin.
Vierailija kirjoitti:
🤍🧸
e
💞
Poropierut ei minulta
eikä haikurunoilut, kuten ei rap-spämmikään
lähinnä häiriköintiä ketjussa
👋
öitä höppänät
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sulla on erilaisia rooleja, mistä tiedän, mikä on totta? Onko tämä täällä myös rooli?
Kulta, sulle oon niin aito kuin voi olla.Sen huomaat niistä, jotka pysyy mun lähellä.
Miten sen heistä huomaa?
Ne pysyy rinnalla ja tietää totuuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapaamisesta on vierähtänyt tovi. Tavallaan ollaan edelleen samojen kysymysten äärellä, vaikka hän ei sitä arvaisi.
Miksi et ota yhteyttä häneen ja sovi tapaamista?
Koska toinen on varattu. Luultavimmin ap.
Sivusta.
Ah olipa produktiivinen päivä! Päivän lopussa vielä törmäsin vanhaan tuttuun jännikseen joka tapansa mukaan kehui kauniiksi, ja osaa aina piristää. En siis tunne häntä mitenkään, mutta säännöllisesti törmännyt jossain 11 vuoden ajan. Aina muistaa kommentoida, silloin eka 11 vuotta sitten eka kerran nähdessä pyysi treffeille mutta valehtelin olevani naimisissa ja sen jälkeen ei ole pyytänyt, kehunut vain.
Vierailija kirjoitti:
Missä olette ekan kerran tavanneet? Kuinka kauan siitä on? Olitteko kahdestaan vai törmäsittekö sattumalta isommalla porukalla? Millainen tilanne oli? Kuvaile sinua ja häntä, esim. millainen ulkoasu ja olemus.
Tavattiin talossa, joka purettiin. Keväällä tuli 4 v. Oltiin molemmat työssä, oli lounasaika. Hän veti mua puoleensa, ei vastaavaa oo käynyt. Juteltiin asumisesta. Kävi sattuma ja tavattiin taas. Juteltiin matkustamisesta. Oli korona-aika, niin molemmilla maski. Ihastuin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet mun kaivattu, niin sopii. Laita viesti niin oon sun.
Kaikki asiat huomioiden ei me oikeasti sovittaisi yhteen
Miksei?
Sivu
Se, että tuntui hyvältä olla yhdessä ja toinen tuntui niin omalta ja söpöltä ei riitä. Elintavat, tapa suhtautua asioihin, tapa kohdella lähimmäisiään, temperamentti, ikäero just to name but a few
Elintavat voisi olla ne, jotka meillä on erilaiset. Mut en ole varma. Hän on mua aktiivisempi takuuvarmasti.
Nuoret naiset kokee outoa kiinnostusta varttuneempi herrasmiehiä kohtaan.
Hyvää yötä halein suukoin elämäin elosalle ihmenaiselle pitäjärajain paremmalle puolelle miulta mieheltä mitättömältä, maan matoselta viheliäiseltä 30km päästä. Huomiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ois taas halailuhaluja
sit laitat viestin, jossa kerrot että halailut sun kanssa kiinnostais.
jos se tuottais just nyt tulosta niin voisin laittaakin
Vierailija kirjoitti:
Hyviä unia. Halit..-Anneli😘
Samoin sinulle 🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liputin kaikki ilkeät ja kakkapissaviestit. Tehkää muut samoin.
Ja varmaan meni muutama muukin viesti, eikö niin?
Ei mennyt, mutta nyt tämä meni 🤪
Just.