Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍

Vierailija
19.08.2025 |

Kaipuu jatkukoon! 

Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.

Kommentit (12162)

Vierailija
7461/12162 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli muuten kaffevuoro tänään. Huomasitko?

Vierailija
7462/12162 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänne voi kirjoittaa kaiken.

Olen kirjoittanut jo kaiken. Sanat alkavat olla nyt loppu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7463/12162 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä kaikille, joilla on helvtin huano päevä. Nih

Vierailija
7464/12162 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi olisikin jo toiminnan aika. Ainakin mulla ja kaivatulla.

Vierailija
7465/12162 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syliin sinut sulkisin.

Vierailija
7466/12162 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auton penkit vaakatasoon ja 😴😴 Olisko hyvät treffit?

Vierailija
7467/12162 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toni 🥰🧡

Vierailija
7468/12162 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päähän sattuu ja huono olo. Ei hetkenkään rauhaa. 

Vierailija
7469/12162 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Mentäis kaivatun kanssa jonnekin hämyiseen paikkaan pussailemaan.

Vierailija
7470/12162 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottavaa, kun ihminen, jota kaipaa, voi tuntua oikeasti olevan lähellä.

Vierailija
7471/12162 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä minuun on palavasti ihastunut kaksi nuorta ihmistä. Ei luonnollisestikaan kiinnosta ja olenkin kohteliaan torjuva. Sinäkin olit nuori silloin, kun ihastuit minuun. Ja minä, kai liian epäkypsä, että ihastuin takaisin. Enää ei kävisi noin. Enpä ole täällä näkyilly, mutta tulit mieleeni.

Vierailija
7472/12162 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pöö 👻

Vierailija
7473/12162 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kukaan ei ikinä ihastu minuun. Oon introvertti ja nykyinen ihmismäärä riittää vallan hyvin per päivä. 

Vierailija
7474/12162 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä hetkellä minuun on palavasti ihastunut kaksi nuorta ihmistä. Ei luonnollisestikaan kiinnosta ja olenkin kohteliaan torjuva. Sinäkin olit nuori silloin, kun ihastuit minuun. Ja minä, kai liian epäkypsä, että ihastuin takaisin. Enää ei kävisi noin. Enpä ole täällä näkyilly, mutta tulit mieleeni.

Ei minuakaan luonnollisesti kiinnosta sellainen joka ei minusta kiinnostu ;) -"nuori n"

Vierailija
7475/12162 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinä oikein keksit ja kirjoittelet tälläisiä ilmiselviä hatusta vetäistyjä avautumisia? Haetko jotain huomiota? Oletko katkera? Mikä on motiivisi? 

Vierailija
7476/12162 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auton penkit vaakatasoon ja 😴😴 Olisko hyvät treffit?

Ois

Vierailija
7477/12162 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinä oikein keksit ja kirjoittelet tälläisiä ilmiselviä hatusta vetäistyjä avautumisia? Haetko jotain huomiota? Oletko katkera? Mikä on motiivisi? 

Mikä motiivi  sinulla on kyseenalaistaa toisen tarinaa? Miksi kirjoittelisin täällä hourulassa tarinoita, kun oikea elämä on niin kiinnostava? Jos sinun elämässä ei satu ja tapahdu, se ei oikeuta sinua olemaan toiselle ilkeä. 

Vierailija
7478/12162 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajoin tänään piirin ohi.

Vierailija
7479/12162 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä motiivi  sinulla on kyseenalaistaa toisen tarinaa? Miksi kirjoittelisin täällä hourulassa tarinoita, kun oikea elämä on niin kiinnostava? Jos sinun elämässä ei satu ja tapahdu, se ei oikeuta sinua olemaan toiselle ilkeä. 

Siksi koska oikea elämäsi ei ole niin kiinnostavaa. Osasin odottaa kärkästä vastinetta. Jos elämäsi ei ole niin kiinnostavaa, niin ei sekään oikeuta sinua olemaan typerä.

Vierailija
7480/12162 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi koska oikea elämäsi ei ole

Jos olet taas se Magnusti vai mikä lie, niin en ole piiitkään kaipaamasi mies. Nainen olen ja kerron pelkkää tositarinaa. Ihan turhaan siinä provoilet, kun se ei muuta faktoja. Korkeintaan saa minut pysymään entistä vaisummin pois täältä. Ap