Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (12078)
Vierailija kirjoitti:
Supersurullinen
No?
Vierailija kirjoitti:
J,
Eilen katsoin elokuvaa ja mietin sitä kuinka siinä mies muistutti sinua. Oli ystävällinen ja karismaattinen.
Sulla ei ole mitään hajua siitä kuinka paljon olen viime aikoina kaipaillut.
Itse ihmettelen miksi täällä edes pyörin... Eihän minun pitäisi ketään kaivata. Vaikka ehkä kaipaankin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kettuja, leijonia mitäs muita eläimiä meillä täällä lauantai-iltapäivänä seikkailee?😁🙃
Lintuvauva
Oli aivan superhauska. Pakko olla minulle, kiitos kaivattu. Sydän.
Oletko sinä lintuvauva vai kaivattusi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
J,
Eilen katsoin elokuvaa ja mietin sitä kuinka siinä mies muistutti sinua. Oli ystävällinen ja karismaattinen.
Itse ihmettelen miksi täällä edes pyörin... Eihän minun pitäisi ketään kaivata. Vaikka ehkä kaipaankin...
Kaipaat sitä Emilyä/Emiä?
Vierailija kirjoitti:
Eipä ne loukkaukset välttämättä tunteita ainakaan pois vie. Siitä taitaa tietää että tosi kyseessä.
Loukkauksia ei kannata koskaan, missään tilanteessa eikä keneltäkään ottaa vastaan. Loukkaavan ihmisen vaikutuspiiriin jäämisestä ei hyvä seuraa. Kokemuksesta puhun, kokemuksesta viisastuneena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluisin olla semmonen huoliteltu ja terveen näkönen.
No etkö sitten ole?
No en. Naamassa arpia. Hiukset sojottaa minne sattuu. Kulmakarvat miten sattuu. Meikkikään ei oikein sovi mulle.
Repesin kun hetken sinua kaipasin, siis kuvainnollisesti, nyt äkkiä lankaa ja neula, parsi mut kiinni, puhalla, lämmitä mua kun paukkuu halla, eihän tämä haava parannu kaipaamalla.
Täälä, koska en kelpaa ja koska olen vain kuvitellut, että meillä voisi olla jotain.
Mä haluaisin yhden ihmisen kanssa retkelle. Pussailemaan sammaliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
J,
Ei varmaan pitäisikään.. eikä kai minunkaan sinua. Täällä silti ollaan. Syksyä on värittänyt sellainen kaipaava haikeus mikä on yllättänyt vähän itseäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kettuja, leijonia mitäs muita eläimiä meillä täällä lauantai-iltapäivänä seikkailee?😁🙃
Lintuvauva
Oli aivan superhauska. Pakko olla minulle, kiitos kaivattu. Sydän.
Oletko sinä lintuvauva vai kaivattusi?
Ei kumpikaan.
H hyvää yötä,muista ajatella minua,minä kyllä sinua,rakkaudella
Tsemppiä E, ma on lähtö. Toivottavasti kaikki mahdolliset lennot menee hyvin eikä ole mitään ylimääräistä säätöä laukkujen kanssa. Pidän peukkuja pystyssä täällä teidän puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on pieni muna mutta iso sielu <3
Sielu <3 laita mulle viestiä sielunystävä. Mulla on ikävä sua.
Muna 6cm, sielu 60cm?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tule etsimään minut Jätkäsaaren rannalta.🤓
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muna 6cm, sielu 60cm?
😂😂
Vierailija kirjoitti:
Täälä, koska en kelpaa ja koska olen vain kuvitellut, että meillä voisi olla jotain.
Sama juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä viikolla pahin terä on katkennut.
Mitä tarkoitat?
Jollakin tavoin mieli alkaa antaa periksi todellisuudelle eli sille, miten asiat ovat. Sanotaan, että yrittänyttä ei laiteta, mutta kyllä laitetaan, nimittäin maan rakoon.
Jos olet ottanut kaivattuusi yhteyden ja ehdottanut tapaamista tai avautunut hänelle tunteistasi jotenkin niin olet tehnyt jo paljon. Laittanut rattaan pyörimään. Jos toinen tekee selväksi ettei kiinnostus ole molemminpuolista niin sitten on elettävä sen mukaan. Sivusta
Hän on tehnyt selväksi, että olen ei-toivottu henkilö.
TÄMÄ KAIKKI!
Se on hyvä😀