Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍

Vierailija
19.08.2025 |

Kaipuu jatkukoon! 

Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.

Kommentit (39249)

Vierailija
6101/39249 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluisin pitää susta kiinni ja tuoda ihan lähelle. Rakastan sua juuri tuollaisena kuin olet. Toivon aina ja samalla pelkään. Kunpa pysyisisit omanani. Ikinä en oo sua kahlinnut... oon vaan halunnut sut mun viereen.

Vierailija
6102/39249 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse arvostan sitä, että sanotaan kohteliaasti ja suoraan, jos ei kiinnosta. Ignooraaminen/ghostaaminen varsinkin ennestään tuttua kohtaan on ajattelematonta käytöstä. 

Juu, ei se kivalta tuntunut. Paljon toimivampi vastaus olisi ollut asiallinen viesti, että tunteet eivät ole molemminpuolisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6103/39249 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei kyllä jaksa lukea viikonlopun viestejä. Aika huono meininki näyttäis olevan.

Hyvää yötä ihanimmalle. Oot rakas.

Kalle

Vierailija
6104/39249 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No enhän minä mitään pakottamista ja mielistelyä tarkoittanut. Onpas tämä herkkä aihe sulle. Tarkoitin vaan hienotunteista ja kohteliasta sananvaihtoa/torjumista. Kyllä yksipuolisesti ihastuneelle voi netissä sanoa saman kuin irl. Ja olla yhtä kohtelias. 

Kyllä tämä tuntuu olevan herkkä aihe pelkästään sulle itsellesi, kun jankutat ja jankutat. Ei elämä tapahdu tässä ketjussa. Jos sä halua jotakin reaktiota toiselta, niin tosielämästä sä sen joudut hakemaan. Ja kukaan ei ole sulle tunteita tai edes sen kummempaa huomiota velkaa.

Tuo oli mun toinen viesti, ja sinä olet spämminyt kohta kymmenkunta viestiä asiasta hermostuneena sori vaan jokaiseen muiden viesteihin oot spämminy. Jäin keskustelusta jo ajat sitten pois 🤣

Vierailija
6105/39249 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluisin kiertää kaikki paikat joissa olen käynyt lapsena ja käsitellä loppuun kaiken. Jättää hyvästit. 

Vierailija
6106/39249 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo siis ingnooraushan vasta aikuismaista onkin 🤭

Se on joskus ainoa tapa sammuttaa jonkun yksipuoliset tunteet. Huomio pelkästään ruokkii niitä.

Normaali käyttäytyminen ei käy? Tosi lapsellista touhua.

Ei, se ei aina käy. Yksipuolisesti ihastuneet ovat tosiaan välillä vähän lapsellisia.

Ota se pää pois perseestäs jo :D 

Ihan kokemus tässä puhuu. Yksipuolisesti ihastunut ruokkii tunnetta kaikesta huomiosta. Sille tekee vain palveluksen, kun tekee kaikin tavoin selväksi, ettei mitään vastakiinnostusta ole koskaan tulossa. 

Niin teit mullekin: vastakiinnostusta ei ole koskaan tulossa.

Sivu

Vierailija
6107/39249 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse arvostan sitä, että sanotaan kohteliaasti ja suoraan, jos ei kiinnosta. Ignooraaminen/ghostaaminen varsinkin ennestään tuttua kohtaan on ajattelematonta käytöstä. 

Kun kysytään suoraan, vastataan suoraan. Niinhän edellä jo todettiin. Ei täällä kukaan pysty antamaan sulle vastauksia, mene irl pyytämään.

Vierailija
6108/39249 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni ketjussa jankkaava on varmasti oikean elämän ihanuus. Ei tekisi mieli tutustua, eikä onneks tarvitse.

Niin? Ei tietenkään tarvitse. Niistä pääsee eroon kun sulkee välilehden.

Kuten sinäkin teet, täällä tartutaan joka viestiin, vaikka se ei koskisi mitenkään vastaajaa.

Vierailija
6109/39249 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua alkaisi vaan naurattaa, jos joku nainen yrittäisi tulla jonkin munalukon kanssa heilumaan. Itseäni ei tuollaiset hoopoilut sytytä yhtään. Juuri tämän takia pitääkin mennä sänkyyn mahdollisimman aikaisessa vaiheessa, että erilaiset mieltymykset paljastuvat, niin kummankaan ei tarvitse tuhlata aikaa epäsopivan kumppanin kanssa. 

Luulet että se BDSM:stä tykkäävä kaivaa käsiraudat, kumiruoskat ja asut esiin ensimmäisellä kerralla? Aika harvoin näin. 

Ja sä luulet että dominointiin aina liittyy sm, käsiraudat, kumiruoskat ja asut? Eri

Vierailija
6110/39249 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on joskus ainoa tapa sammuttaa jonkun yksipuoliset tunteet. Huomio pelkästään ruokkii niitä.

Ei, se ei aina käy. Yksipuolisesti ihastuneet ovat tosiaan välillä vähän lapsellisia.

Ihan kokemus tässä puhuu. Yksipuolisesti ihastunut ruokkii tunnetta kaikesta huomiosta. Sille tekee vain palveluksen, kun tekee kaikin tavoin selväksi, ettei mitään vastakiinnostusta ole koskaan tulossa. 

Puhut ristiriitaisesti välillä - kaikin tavoin selväksi tekemisestä- ja välillä ignooraamisesta. Päätähän jo.

Vierailija
6111/39249 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, mutta jos joku kaipais täällä sinua, oletetaan näin. Siellä kaipauksen takana on todellinen ihminen tunteineen. Että silleen. Ei mikään lelu jota voit paiskia miten lystää. Vai eikö internetissä ole oikeita ihmisiä ? Toisin sanoen anonyyminä täällä kohtelet ihmisiä muutenkin miten lystää, koska se ei ole sulle todellisuutta ? 

Ei tämä ole mitään todellisuutta, vaan joutavaa ajankulua. Jos joku alkaa aukomaan päätä, sitten auotaan takaisin. Todelliset ihmissuhteet ovat eri asia. Niissä pitää tehdä kompromissejä. 

Moni ajattelee täällä/netissä noin, just siks palstan ilmapiiri on inttävä, jankuttava, väittelevä, toksinen jne. Koska täällähän ei ole väliä miten toisia kohtelee ? 🤣👍 Kyllä ne vaan on sun tekoja toisille ihmisille samoin täällä kuin irl.

Se on inttävä, jankuttava ja toksinen vain siksi, että te projisoitte muiden viestit omiin tilanteisiinne ja loukkaannutte niistä. Tässä ketjussa jokainen kirjoittaa sille omalle kaivatulleen, niin mitä inttämistä tai muiden kohtelua siinä edes voisi tarvita?  

eri

Vierailija
6112/39249 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua alkaisi vaan naurattaa, jos joku nainen yrittäisi tulla jonkin munalukon kanssa heilumaan. Itseäni ei tuollaiset hoopoilut sytytä yhtään. Juuri tämän takia pitääkin mennä sänkyyn mahdollisimman aikaisessa vaiheessa, että erilaiset mieltymykset paljastuvat, niin kummankaan ei tarvitse tuhlata aikaa epäsopivan kumppanin kanssa. 

Luulet että se BDSM:stä tykkäävä kaivaa käsiraudat, kumiruoskat ja asut esiin ensimmäisellä kerralla? Aika harvoin näin. 

Ja sä luulet että dominointiin aina liittyy sm, käsiraudat, kumiruoskat ja asut? Eri

Taas olisi pitänyt listata kaikki mahdollinen? :D 

En, en luule. Mene muualle olkiukkoinesi. Stereotyyppiset esimerkit toimivat parhaiten ja useimmille BDSM = sitomista ja piiskaamista. 

Vierailija
6113/39249 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

A

Vierailija
6114/39249 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, ei se kivalta tuntunut. Paljon toimivampi vastaus olisi ollut asiallinen viesti, että tunteet eivät ole molemminpuolisia.

Mene kysymään suoraan. Ei se täällä ketjussa selviä. Täällä kirjoitetun saa kyllä ignorata.

eri

Vierailija
6115/39249 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No enhän minä mitään pakottamista ja mielistelyä tarkoittanut. Onpas tämä herkkä aihe sulle. Tarkoitin vaan hienotunteista ja kohteliasta sananvaihtoa/torjumista. Kyllä yksipuolisesti ihastuneelle voi netissä sanoa saman kuin irl. Ja olla yhtä kohtelias. 

Kyllä tämä tuntuu olevan herkkä aihe pelkästään sulle itsellesi, kun jankutat ja jankutat. Ei elämä tapahdu tässä ketjussa. Jos sä halua jotakin reaktiota toiselta, niin tosielämästä sä sen joudut hakemaan. Ja kukaan ei ole sulle tunteita tai edes sen kummempaa huomiota velkaa.

Tuo oli mun toinen viesti, ja sinä olet spämminyt kohta kymmenkunta viestiä asiasta hermostuneena sori vaan jokaiseen muiden viesteihin oot spämminy. Jäin keskustelusta jo ajat sitten pois 🤣

Ei mua kiinnosta monesko sun viesti ole, jankuttamista toi silti on. Ainoat vastaukset saat edelleenkin tosielämästä, et ketjusta.

Vierailija
6116/39249 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene kysymään suoraan. Ei se täällä ketjussa selviä. Täällä kirjoitetun saa kyllä ignorata.

eri

Puhuin ihan oikean elämän viesteistä, joten neuvosi ovat turhia, eikä niitä kukaan kysynyt.

Vierailija
6117/39249 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh, olen itsekin ollut tuossa tilanteessa ja se ainoastaan valaisi, miten vähäpätöisenä toinen pitää minua, kun en ollut edes vastauksen arvoin. Johti siihen, että muutuin täysin etäiseksi häntä kohtaan. 

Vierailija
6118/39249 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin teit mullekin: vastakiinnostusta ei ole koskaan tulossa.

Sivu

No sittenhän sä nielet pettymyksen ja elät eteenpäin. Kun kerran asia on selvä.

Vierailija
6119/39249 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unessa vedin jonkun takapuolesta itseäni vasten ja sitten vähän pussailua. Ai että.

Näin viime yönä tommosta unta eräästä miehestä. Oih.

Vierailija
6120/39249 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen. Oletko täällä ? Haluaisin tutustua sinuun ja kuunnella ääntäsi. Ikävöin sinua kovin. Haluaisin työntyä sinuun takaapäin ja laueta naamallesi. Rypyreikääsi melaa hieman uitella ja siitä suoraan sun suuhusi. Mitä sanot ?

Sanoisin, että emme olisi seksuaalisesti yhteensopivia. Makkarin puolella minä määrään ja mies palvelee munalukossa.

Ja tietysti 10 rakastajaa avoin/poly suhde, kuten ajanhenkeen kuuluu ja mitä paskamedia rummuttaa?

Ei onnistu. Nainen luotiin miestä varten. Mies määrää. Ap

Kuten sanottu, mun makkarissa nainen määrää ja mies t

Monille miehille muuten on vaikeaa antaa naisen dominoida. Useimmiten toiveet on kuten aloituksessa ja esim. mulle toi kuulostaisi maailman tylsimmältä seksiltä. Olisi varmana huonointa mitä ikinä olen saanut. Mutta kuten sanottu, siks just nämä kannattaa selvittää asap, koska seksi on niin iso osa parisuhdetta kuitenkin (seksuaalisilla ihmisillä).

Noin voi olla. Kukaanhan ei tietysti mieltymyksiään pääse valitsemaan, mutta itse miehenä pidän mukavana vaihteluna, jos nainen haluaa dominoida. Hyvän naisen kanssa on hauska kokeilla kaikenlaista ja se pitää kipinää yllä. Ehkä joillekin miehistä se oma miehekkyys on aika herkillä, jolloin sen voivat menettää tuollaisesta, mikä jos on noin, on heidän kannaltaan vahinko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän