Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (23149)
Vierailija kirjoitti:
Hänen olisi ehkä vaikeaa ymmärtää sitä, jos sanoisin sen tuosta vaan. Se vaatisi syvällisiä keskusteluita miksi niin, mutta tunnen häntä kohtaan enemmän kuin ikinä ketään kohtaan. Mikä on tilanteessamme aivan ihmeellistä. Tuon voi kääntää kehuksi häntä kohtaan. Tai sitten poistattaa tämän turhana.
Samaa voisin sanoa hänestä.
Kaivattuni, oot söpö. Kainalopaikkaa oisin vailla. Voitais nauttia toistemme läheisyydestä oikein kunnolla.
Kyllä minäkin ajattelin, että se voi olla niin tai näin ehkä.
En välitä tykkäskö hän minusta vai ei. Ei tuollaista jaksa kovin kauaa pohtia, joten ihan sama.
Mä tykkään hänen huumorista. Kaiken muun lisäksi tietty. Meillä vois olla hauskaa yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin tuon kehun kaipaamalleni henkilölle. Ei ole mitään hävittävää. Nyt haastan teidät muut tekemään samoin.
"antakaa tunnisteita!!!"
Mitä huudat siinä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin tuon kehun kaipaamalleni henkilölle. Ei ole mitään hävittävää. Nyt haastan teidät muut tekemään samoin.
"antakaa tunnisteita!!!"
Mitä huudat siinä
Et vissiin tajunnut. Laitoin sen hälle henkilökohtaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"antakaa tunnisteita!!!"
Mä kirjoitin tänään liiankin paljastavia tunnustuksia kaivatulle. Posket kuumottaa vieläkin. Viestit poistui nopsaa, kun ei sopinut ilmeisesti palstalle.
Vierailija kirjoitti:
En välitä tykkäskö hän minusta vai ei. Ei tuollaista jaksa kovin kauaa pohtia, joten ihan sama.
Kyl sen yleensä huomaa vähintään ajan kanssa :) Toki jos ei oo tarvetta tietää, niin sit ei oo.
Itse olen mieluummin halunnut tietää kuin tuhlata aikaa, mutta iän myötä olen kyllä oppinut realistisemmaksi siinä etten tuhlaile energiaani johonkin joka ei selkeästi vaan ole ns. into me. Eli ei tarvi silleen tietää ees, kun kyllä sen huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli tunne, että ehkä voisit sittenkin tykätä, mut iltapäivällä tulin taas toisiin aatoksiin.
Miksi tulit toisiin aatoksiin?
En oikeestaan osaa sanoa. Ehkä, kun ei oltu enää loppupäivästä missään tekemisissä.
Tosin ihastuksen suhteen ei oo edes sellasta et pitäis tietää mitä hänen mielessä liikkuu, kun joo kyllä mulle kelpais jonkinlainen action mut kelpaa myös ihan vaan inspiraatio hänestä :D Sellainen tienviitta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosin ihastuksen suhteen ei oo edes sellasta et pitäis tietää mitä hänen mielessä liikkuu, kun joo kyllä mulle kelpais jonkinlainen action mut kelpaa myös ihan vaan inspiraatio hänestä :D Sellainen tienviitta
Mä taas otan ehkä vähän turhan vakavasti ja alkaa surettaa, jos oon ihastunut.
Miksi se surettaa? Onko se yksipuolista?
Ehkäpä se oli sellainen kerran elämässä kokemus. Toivottavasti vielä useampi elämä jäljellä.
Kehu: ihailen omistautuneisuuttasi. En ole tänään lukenut palstaa, kun juuri tulin sisälle. Jos on ollut kehuja t-miehelle, jotka ovat poistuneet, niin ne ovat varppina olleet minulle.
Olisitpa olemassa muutoinkin kuin sanoina.
Vierailija kirjoitti:
Kehu: ihailen omistautuneisuuttasi. En ole tänään lukenut palstaa, kun juuri tulin sisälle. Jos on ollut kehuja t-miehelle, jotka ovat poistuneet, niin ne ovat varppina olleet minulle.
Onko hän omistautunut sinulle?
Vierailija kirjoitti:
Tuossako sun kaikki kehut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taas otan ehkä vähän turhan vakavasti ja alkaa surettaa, jos oon ihastunut.
Miksi se surettaa? Onko se yksipuolista?
Taitaa olla.
Ainakin mä olen yrittänyt parantaa mun ja kaivattuni välistä kommunikaatiota. Minkä minä sille voin, että hän ei vaikuta kovin innostuneelta. Olen tulkinnut siis väärin ne pari hentoista merkkiä. Ihan tulee teiniajat mieleen. Mitään en ole oppinut.
Miksi tulit toisiin aatoksiin?