Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (39606)
Järjettömän rakastunut sinuun 💕
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaako välitila sitä, ettei tiedä tuleeko suhteesta mitään vai ei?
Luutavasti eteinen, porstua, aula, lobby tms. Tuulikaappi.
Nielen kyyneleeni ja opettelen hyväksymään tosiasiat. Hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tästä taida mitään tulla.
Olen samaa mieltä. Hyvää jatkoa.
Kolmas sivusta tuli myös toivotteleen hyviä jatkoja. Vaikka joka ilta pitää vielä tulla kurkkaamaan, josko sittenkin.
Täällä kans yksi lisää.
Hyvät jatkot teille myös! Ehkä joku osuu oikeaan?
Ap
En yhdy näihin, kyllä jotain hyvää tulee/tapahtuu
Hyvää yötä miehelle. Montaakaan kilometriä ei meidän välillä ole, mutta silti matka tuntuu pitkältä.
Vierailija kirjoitti:
Näin se on kai aikuisena pakko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun unelmahäät ois varmaan tämmöset: harjoitusillallinen kavereiden kanssa, siinä sellaista mulle läheistä tunnelmaa musiikin ja estetiikan suhteen, tanssia ym. bilemeininkiä. Ei liian myöhään valvomista, koska sit seuraavana päivänä vihkiminen jossa lähisukulaiset ja muut myös mukana, vihkimisen jälkeen hääjuhla ja hääjuhlan jälkeen rennot jatkot yöhön asti. Jatkoille tulee ainakin lähisukulaiset ja perhe, osa kavereista lähtee tossa vaiheessa varmaan pois.
Vielä vähän aikaa sitten olin sitä mieltä, etten pitäisi hääjuhlaa, mutta olen muuttanut mieleni.
Kuulostaa järkyttävältä. Häiksi riittää pappi ja todistajaksi valokuvaaja. Mielellään vielä ulkomailla tämä. Eri
Ei sun tarvi tykätä :) Sulle semmoset mistä sinä tykkäät, ja varmaan kumppani samaa kaliiberia! Useimmitenhan ihmiset viihtyy suht. samanlaisten kanssa, eli ihan päinvastoin tästä(kään) ajatteleva tuskin päätyy edes yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Hyvät yöt sinulle sinne naisystäväsi viekkuun 😑
Siis kenelle? Ei mulla ole ketään täällä, yksin oon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tästä taida mitään tulla.
Olen samaa mieltä. Hyvää jatkoa.
Kolmas sivusta tuli myös toivotteleen hyviä jatkoja. Vaikka joka ilta pitää vielä tulla kurkkaamaan, josko sittenkin.
Täällä kans yksi lisää.
Hyvät jatkot teille myös! Ehkä joku osuu oikeaan?
Ap
En yhdy näihin, kyllä jotain hyvää tulee/tapahtuu
Vannotko? 🤝
En malta odottaa että näen sinut. Toivottavasti se tapahtuu. Ajatella jos tää kaikki on totta mitä aavistelen. Saanko sut takaisin elämääni? Lähemmäs kuin koskaan ennen 😍
Hyvää yötä sinne melko lähelle.Et sä ehkä mua enää muista, mutta silti: kauniita unia.
Tahtoisin repäistä itseni irti tästä vanhasta elämästäni. Sinun kanssasi, kaivattuni.
Vierailija kirjoitti:
Naisilta puuttuu aito taito vilpittömään rakkauteen ja välittämiseen.
Ei puutu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin se on kai aikuisena pakko.
Ikävästi sanottu. Nenän vartta pitkin katseleminen asenteena on tympeä.
Ensin en osannut kuvitella, että sinä olisit olemassa. Nyt en osaa kuvitella elämää ilman sinua.
Mulla on edelleenkin ikävä edesmennyttä miestäni. Suhde ei aina ollut helppo mutta olimme silti toisillemme luodut ihan eri tavalla kuin kukaan on ennen ollut tai tulee koskaan olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä sinne melko lähelle.Et sä ehkä mua enää muista, mutta silti: kauniita unia.
Muistan, kauniita unia sinneki.!
Pahoittelut, mutta tämä tilanne raastaa.