Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (39606)
Ja menette vaan samoihin kuoppiin aina vaan. :I
Lätkisin hereille mutta johan siinä.. käsi jo väsyisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tästä taida mitään tulla.
Olen samaa mieltä. Hyvää jatkoa.
Kolmas sivusta tuli myös toivotteleen hyviä jatkoja. Vaikka joka ilta pitää vielä tulla kurkkaamaan, josko sittenkin.
Täällä kans yksi lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä on hienovaraisesti sanottu ei. Koitappa nyt ymmärtää tää asia. Asiat joko on tai ei ole. Simppeliä eikö ?
Jees, "hienovaraisesti" roikottaa toista löysässä hirressä 😲
Ei ole, siksi tuumasinkin, että pitäisi sanoa suoraan kyllä.Kaikki muu tarkoittaa sanaa ei.
EN TIEDÄ tarkoittaa en tiedä. Eli jostain syystä roikottaa, eikä sano suoraan ei. Sama kuin sanois, että pohtii asiaa, mut ei koskaan anna vastausta. Ei sano ei, ei sano kyllä, vaan jättää toiselle toivomisen varaa/ylle sanomalla en tiedä. Mun näkemys. Ymmärsit vikaan varmaan tuon mun vastauksen osin. Tarkoitin ettei tuossa ole mitään hienovaraista sanoa en tiedä. Se on pahempi kuin kyllä tai ei. = Ei anna vastausta
Vierailija kirjoitti:
Onko sun puoliso ihmetellyt koskaan olotiloja, jotka johtuvat kaipauksesta?
Olen sinkku ja sinäkin voisit pikkuhiljaa sinkkuuntua niin voitaisiin edetä.
Hyvää yötä ja kauniita unia 15-20 vuotta vanhemmalle miehelle. 💕
Unihaleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Kaipaan sinua. 🥺
-M.K.K
Paree löytää sellainen, joka valitsee minut ja minä hänet aina vain. Kaikilla ei käy yhtä hyvä onni näissä arpajaisissa.
Ajattelen sua ison huonekasvin lähellä, ja kerran toisaalla katseltiin linnunpesää vierekkäin ja näin vaan sut...
Nähtäispä, niin voisin tulla juttelee.
Vierailija kirjoitti:
Onko sun puoliso ihmetellyt koskaan olotiloja, jotka johtuvat kaipauksesta?
Ei se oo mitään huomannut.
Vierailija kirjoitti:
Naisilta puuttuu aito taito vilpittömään rakkauteen ja välittämiseen.
Tämän vuoksi gay-suhteet ovatkin suosittuja palstamiesten keskuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vuotesi <3
73-74
Tarkoittaako välitila sitä, ettei tiedä tuleeko suhteesta mitään vai ei?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tästä taida mitään tulla.
Olen samaa mieltä. Hyvää jatkoa.
Kolmas sivusta tuli myös toivotteleen hyviä jatkoja. Vaikka joka ilta pitää vielä tulla kurkkaamaan, josko sittenkin.
Täällä kans yksi lisää.
Hyvät jatkot teille myös! Ehkä joku osuu oikeaan?
Ap
Tai sit selität asiat jotenkin nurinkurisesti, kuten että läsnäoloni haittaa sua.
Nainen, ne oudot eilisen ilkeilyt eivät olleet minulta, en pura pahaa mieltäin tai turhaumiain rakkaisiini. Ja voin sangen hyvin.
Hyvät yöt sinulle sinne naisystäväsi viekkuun 😑
Vierailija kirjoitti:
Millainen päähine kaivatullasi oli tänään?
Luonnollinen. Hyvää yötä hänelle, josta saan vain uneksia 💞
💀
Joku kirjoitti ettei voi mennä lenkille kun siellä sataa, mutta ainakin Helsingissä on just täydellinen tihkusade juoksuun!
Vierailija kirjoitti:
Mangusti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tosiaan osaa sanoa mitä haluat? Voisit kertoa suoraan. Tänään näimme
En osaa määritellä mitään absoluuttista tavoitetta. Tiedän tykkääväni susta ja seurastasi ja olen kiinnostunut selvittämään, mitä voisi olla ja tulla. Esimerkiksi nyt vaikkapa ihan siitä alkaen, onko molemminpuolista kiinnostusta jne.
Mä oon saanut vastaukseksi toistuvasti ton 'en tiedä, mutta tykkään susta ja sun seurasta' ja siinä se. Enempää ei tipu eikä pääse eteen ei taakse vaikka kuinka paljon olis yhdessä viettyä aikaa. Se on aika hämmentävää. Sivusta.
Tykkää susta kaverina tai ystävänä/potentiaalisena ystävänä.
Tossa sun viestissä on tiettyä kohtalon ivaa, mitä et voi tajutakaan. Näin se varmasti on. Olis vaan tosi reilua häneltä sanoo se suoraan, niin läheiset on kuitenkin meidän välit. Mulle vaan se pelkkä ystävyys on kestämätön paikka, siihen en pysty.
Tämä!