Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (38541)
Ootko romantikko kaivattuni?
Muistatko mun viisaan avaimenperän? (hissijuttuja)
Ronjan päivänä 2020 ja ei ollu epäilystäkään, kuka omisti kaupungin kauneimman hymyn.Harva saa teräksen näyttämään niin hyvältä, varsinkaan kantaessaan pinkkiä 15 kilon pakettia. Hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, miksi viivapillua hehkutetaan. Symmetriset, selväpiirteiset vahvat häppärit puristamassa kangen ympärillä ovat paljon kiihottavamman näköiset. Sellainen sisään upotetun näköinen pillu näyttää kuin puhallettavalta nukelta, joka ei ole vielä ihan täynnä ilmaa eivätkä kaikki osat ole pullahtaneet esille.
En minäkään ymmärrä mitä iloa pelkästä viivasta edes olisi 😂
No ihmisillä nyt on erilaisia sukupuolielimiä eikä niitä kukaan itse valikoi tai mitään niiden muodolle ja mallille voi
Eri
Vierailija kirjoitti:
Onko krapula? 🤪
Vielä kysyt. Oli kovat Halloween kemut. Polvet mustelmilla ja reidet aika helliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset tervehtinyt?
Jäädyin.
Et lämpene minulle. 😘
Lämpenen minä, mutta menen yleensä lukkoon kun nään sinut 😟😘
Vierailija kirjoitti:
Romanttinen kyynikko.
Ihana-pihana, nussukkua, pusssukka, mussukka -naiselle hyvät yöt. Oot mun lässyti-lää ihanin rakkaus (pakastepakkaus). Oot mun tuleva vaimoni, niin sulle lupasin. Terv. Herkku-perkku antilooppi-kojootti / söpöhöpö-mies.
Sellanen juttu mistä me vaan tiedetään, on katastrofiainesta. Ja jos sen kertoisin tänne, muutkin tietäisivät. Eihän se silloin enää ole asia joka me vaan tiedetään/ymmärretään. Oli mikä oli.
Keskiviikkoon. Nykyisin olet viikkojeni odotetuin hetki. Korealainen sydänmerkki sulle ;) Ilu. -Ma-
Mäkin haluisin kyetä luomaan onnellisuutta, kuten jonkun kaivattu tuossa edellä. Yritän, mutta luulen, että vingun liika, että sirpaileiset perustat sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Tietyllä tavalla joo,
Vierailija kirjoitti:
Olen.
Aavistan että käymme molemmat tällä hetkellä läpi omia kriisejämme jotta saisimme pian olla yhdessä. Haluaisin jo päästä näkemään sinut. Ottaisitpa yhteyttä
Musta marraskuu iskee taas päälle.
Vierailija kirjoitti:
Parantumaton romantikko.
Vierailija kirjoitti:
Ihana-pihana, nussukkua, pusssukka, mussukka -naiselle hyvät yöt. Oot mun lässyti-lää ihanin rakkaus (pakastepakkaus). Oot mun tuleva vaimoni, niin sulle lupasin. Terv. Herkku-perkku antilooppi-kojootti / söpöhöpö-mies.
Voi vttu oikeestikko.
Vierailija kirjoitti:
Aavistan että käymme molemmat tällä hetkellä läpi omia kriisejämme jotta saisimme pian olla yhdessä. Haluaisin jo päästä näkemään sinut. Ottaisitpa yhteyttä
Kriisi on kyllä, mutta tuskin johtaa siihen, että oltais yhdessä, vaikka toivoisin -sivu
Aijaa? Vau.