Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍

Vierailija
19.08.2025 |

Kaipuu jatkukoon! 

Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.

Kommentit (37315)

Vierailija
36281/37315 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urhea, unohtumaton Urho.

Vierailija
36282/37315 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun täytyy olla kyllä tilastollisesti tosi paska, kun mies ottaa eron ilman, että on toista kuvioissa. Ehkä siksi kaivatullekaan ei kelpaa.

Mua yllätti kuukausia sitten, kun kaveri otti eron vaimostaan. Sitten selvisi, että hän oli alkanut seurustelemaan miehen kanssa. Itse olin pitänyt häntä hyvin miehekkäänä naistenmiehenä.

Veljeni kaveri oli joskus minuun ihastunut, ja kyselin sitten veljeltäni, että miksi sillä (kaverilla) tuli ero sen edellisen tyttöystävän kanssa. Vastaus oli: se oli kuulemma tylsä, ei jaksanut olla sen kanssa. 

Eli naisen tylsyys oli syy jättää se, eroon ei liittynyt kolmansia osapuolia. 

Ootte väärässä ketjussa. Lopettakaa ohistelu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
36283/37315 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun täytyy olla kyllä tilastollisesti tosi paska, kun mies ottaa eron ilman, että on toista kuvioissa. Ehkä siksi kaivatullekaan ei kelpaa.

Mua yllätti kuukausia sitten, kun kaveri otti eron vaimostaan. Sitten selvisi, että hän oli alkanut seurustelemaan miehen kanssa. Itse olin pitänyt häntä hyvin miehekkäänä naistenmiehenä.

Veljeni kaveri oli joskus minuun ihastunut, ja kyselin sitten veljeltäni, että miksi sillä (kaverilla) tuli ero sen edellisen tyttöystävän kanssa. Vastaus oli: se oli kuulemma tylsä, ei jaksanut olla sen kanssa. 

Ootte väärässä ketjussa. Lopettakaa ohistelu.

Juuh. Nämä täällä vaan virheellisesti luulee, että kaikki miehet olisivat jotain epätoivoeinareita joilla on aina pakko olla parisuhde, eivätkä jättäisi koskaan naista muusta kuin siitä syystä, että ovat löytäneet toisen.. 

Vierailija
36284/37315 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turise typeriä tarinoitas toisen tappioks tollo, toisen täytyy tenttitulos taata tai tajuta taas tärkeä toisarvoisest.

Vierailija
36285/37315 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Random ajatus, jos ruotsinkielinen saa vastata suomenkielisessä tentissä ruotsiksi niin saako suomenkielinen vastata ruotsinkielisen koulutusohjelman tentissä suomeksi? Eikö pitäis olla mahdollista.😀

No pitäisi tasapuolisuuden nimissä, mutta tee asian pohtimiselle oma ketjunsa. Tää on kaipausketju.

Vierailija
36286/37315 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti Sinua aina 💕

Vierailija
36287/37315 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootte väärässä ketjussa. Lopetta

Juuh. Nämä täällä vaan virheellisesti luulee, että kaikki miehet olisivat jotain epätoivoeinareita joilla on aina pakko olla parisuhde, eivätkä jättäisi koskaan naista muusta kuin siitä syystä, että ovat löytäneet toisen.. 

Edelleen olet väärässä ketjussa ja ohistelet. Sillä mitä joku luulee tai ei luule ei ole merkitystä, koska ketjun otsikko on Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle. Keskity säkin siis ihan vaan kirjottamaan niitä omia kaipausterkkujasi kuten tässä ketjussa kuuluu.

Vierailija
36288/37315 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kysyn asiaa, niin mahtaako vastauksesi olla sama kuin edellisen kerran?

Et voi tietää ennen kuin kysyt. 

Vierailija
36289/37315 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kirjoitti 'näin sinut ja ikävaivasi.'

Minä olen ollut kotonani ja digiasioinut..

En jatkossa puhu suhdeasioistani [miehen

ikä, koulutus, ulkonäkö jne] millään

somealustalla, vaikka vielä 

vakiintuisin/avioituisin.

'Olen sinkku, erakkonunna,

en tapaile juuri nyt ketään.'

Näin kun totean, vaikka suhteilisin, vältän

aika hyvin juorut ja mustat sukat. -Ikineito

Vierailija
36290/37315 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstatauko vois tehdä monelle hyvää.

Vierailija
36291/37315 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kysyn asiaa, niin mahtaako vastauksesi olla sama kuin edellisen kerran?

Riippuu siitä, mitä kysyit.

Vierailija
36292/37315 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rankkojen ja haastavien treenien jälkeen ,tekisi niin kovasti mieli hellitellä ja olla hellittävänä.

Vierailija
36293/37315 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turise typeriä tarinoitas toisen tappioks tollo, toisen täytyy tenttitulos taata tai tajuta taas tärkeä toisarvoisest.

Kerran yritin erästä prepata tenttiin, mutta ei se tainnut oikein hyvin mennä. Ilmeisesti läpäisi kuitenkin, ja sehän se on tärkeintä.

Vierailija
36294/37315 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Random ajatus, jos ruotsinkielinen saa vastata suomenkielisessä tentissä ruotsiksi niin saako suomenkielinen vastata ruotsinkielisen koulutusohjelman tentissä suomeksi? Eikö pitäis olla mahdollista.😀

No pitäisi tasapuolisuuden nimissä, mutta tee asian pohtimiselle oma ketjunsa. Tää on kaipausketju.

En mä voi kun kaivattu on täällä ja pitää telepaattisesti viettää aikaa hänen kanssaan

Vierailija
36295/37315 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos lopettaa täällä käymisen, niin ei kannata tulla takaisin. Tänne koukuttuu helposti uudelleen, vaikka tauon jälkeen onkin ensin pöyristynyt olo, että oikeastiko täällä on tämmöstä. 

Vierailija
36296/37315 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ajatellut joulupaaston ajan pitää palstapaastoa.

Vierailija
36297/37315 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tien päällä. Hyvää viikonloppua, sulle.

Vierailija
36298/37315 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyn tämän, taas 

sinä puhut kehistä vaan sulla on osasi siinä kehässä myös 

uskot asioiden korjaantuvan kun minä korjaan itseni, se on vain puoli totuutta. Muhun sattuu mutta hyväksyn tämän, hyväksyn..  mä aiheutin tämän itse, mä hyväksyn tämän. 

kipu on mun salainen asia, et voi pyytää mua olemaan oma itseni vain osittain mutta silti vaadit salaamaan sen 

et sä halua tuntea mua et sä kestä sitä

vaan mun on kestettävä sinut, kokonaan

kyllä mä kestän, mä sanoin jo mitä mä opin ja virheellisesti uskottelet itsellesi ettet vaadi multa samaa, kun sä vaadit multa sitä samaa, tismalleen samaa

mä olen se joka kiertää näitä kehiä, mut sulla on osasi

enkä mä enää halua päästää sua sinne missä mä olen, olkeasti. Ei se palvele ketään. Sun vaatimukset vaan, miten vaikea ne on täyttää, sä vaadit mua olemaan aito mutta et kestä sitä

mä en ole se minkä sä haluat mun olevan. Potentiaali ei ole todellisuutta 

Vierailija
36299/37315 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

💕 Vierailija kirjoitti:

'Silti Sinua aina 💕'

Tämä kommentti toistuu.

Se ei ole

minulta [nuoremmalle]

miehelle. Kuitenkin 

herra äksälle terveiset -

juuri tällä punaisella minuutilla..

Poistun samoin tein. 👋

Vierailija
36300/37315 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen sinua, Kukkaistyttö. Huomaan ikävöiväni sinua päivin ja öin. Tämä on minulta sinulle.

Tuuless tuntureiden

leijaat ilakoiden

sa kuiskaus sydämein

Vain yössä käyt ystäväin,

himerrys sielussain 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan