Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (37315)
Vierailija kirjoitti:
Mun täytyy olla kyllä tilastollisesti tosi paska, kun mies ottaa eron ilman, että on toista kuvioissa. Ehkä siksi kaivatullekaan ei kelpaa.
Mua yllätti kuukausia sitten, kun kaveri otti eron vaimostaan. Sitten selvisi, että hän oli alkanut seurustelemaan miehen kanssa. Itse olin pitänyt häntä hyvin miehekkäänä naistenmiehenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sateen ropina on rauhoittavaa. Luen kirjaa ja mietin sua. Kuka on se onnekas ketä sinä mietit? Vai onko hän jo siinä vieressäsi? Hyvää yötä.
Ei ole vieressä. Nukun nykyään yksin. Mies on laittanut erohakemuksen.
Ei ole, mutta toivottavasti tulee😁
Lähetän pusun hymyilevälle miehelle pitkästä, pitkästä aikaa😘
Haaveilen Sartsan mehukkaista huulista.
Vierailija kirjoitti:
Mun täytyy olla kyllä tilastollisesti tosi paska, kun mies ottaa eron ilman, että on toista kuvioissa. Ehkä siksi kaivatullekaan ei kelpaa.
Et taatusti ole. Hänen syynsä voivat olla mitä tahansa häneen itseensä liittyvää. Ansaitset kyllä tietää, mitä ne ovat tai sitten ihmisen joka uskaltaa puhua siitä mitä tuntee ja ajattelee oikeasti. Se että ei pysty kommunikoimaan on hänen kypsymättömyyttä, ei sinun.
Voimia.
Vierailija kirjoitti:
Taidan ostaa traktorin.
Älä vaan Zetoria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koiduit myötäni monelle kohtalokkaaksi. Rakkaus sinuun, joka ei kuitenkaan tule todeksi.
Miksi näin kävi? Ja miksi ei tule?
Yrittää imarrella kaivattuaan sanomalla, että moni häntä haluava jää rannalle, koska kaivattu välittää vain kirjoittajasta itsestään. Onhan se itsekehun muoto tuokin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wili ihana peenis
Why, thank you
Ü kno
Heh nyt tunnistin
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua yllätti kuukausia sitten, kun kaveri otti eron vaimostaan. Sitten selvisi, että hän oli alkanut seurustelemaan miehen kanssa. Itse olin pitänyt häntä hyvin miehekkäänä naistenmiehenä.
Veljeni kaveri oli joskus minuun ihastunut, ja kyselin sitten veljeltäni, että miksi sillä (kaverilla) tuli ero sen edellisen tyttöystävän kanssa. Vastaus oli: se oli kuulemma tylsä, ei jaksanut olla sen kanssa.
Eli naisen tylsyys oli syy jättää se, eroon ei liittynyt kolmansia osapuolia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän samanlaisen tapauksen mutta toisinpäin. Perheenäiti erosi pitkästä liitosta ryhtyäkseen lesbosuhteeseen. Nyt on naimisissa naisen kanssa. Ex-mies masentui.
Vierailija kirjoitti:
Haaveilen Sartsan mehukkaista huulista.
aivan turhaan, ne on varatut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta mitä mietin muumiseni.. milloin me mahdamme möyriä, milloinkaanko miljoonien matkojen mentyä 🤔 mä muistelen myttyäni, mun maukasta muuan merkityksellistä mutta melkoisen mennyttä miestä, mut mursi menollaan mennessään
Perjantaina pitää pohtia pontevia p-kirjaimisia podarkkoja. Pedistä ponnahdus pystyyn, pieni pippelin pudistus, paahtoisaa palan painiketta, puuroa, paahtoleipää. Pian paahtamaan päivän pieniin palveluksiin? Parempi pötkötellä palstaillen. Parhautta päiväänne, paskiaiset.
Muistelen makoilun männä maistuneen myös, mikään muutu milloinkaan muumiseni? Mä maistan myös menneet makeat massussani, mitä mietin meitä mouruten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
V:tä tekisi nyt kovin mieli.
Vaniljajäätelöä vai virkistäviä vierailuja virtaavilla vesillä vai vain vuoropuhelua viestein vaiko vaarallisia vauhdikkaita vilistelyjä vetreän veijarinnan völjyssä.. valitse vain. :D
Vetreä veijarinna virkisti viriliteettini välittömästi viestisi vilkuiltuani. Veikeää verbaliikkaa.
Varmasti :) vain V vienosti varmaan vuorotta verbalisoi, vai veikkaatko väärin
Välttelen veikkaamasta viestittäjistä. Viestin vaistonvaraisesti vastaillen vaadittaessa.
Viekottelen vanhemman viriilin vierelleni vuoden vaihtuessa vakituiseen viehätykseen😍
Tyhmiä trolleja tarvetta tavata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaniljajäätelöä vai virkistäviä vierailuja virtaavilla vesillä vai vain vuoropuhelua viestein vaiko vaarallisia vauhdikkaita vilistelyjä vetreän veijarinnan völjyssä.. valitse vain. :D
Vetreä veijarinna virkisti viriliteettini välittömästi viestisi vilkuiltuani. Veikeää verbaliikkaa.
Välttelen veikkaamasta viestittäjistä. Viestin vaistonvaraisesti vastaillen vaadittaessa.
Viekottelen vanhemman viriilin vierelleni vuoden vaihtuessa vakituiseen viehätykseen
Vain vaitonaisen viekkaan väsyttämisen voimalla voit viidessä vuodessa vaikuttaa vaimoksi, wow.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viekottelen vanhemman viriilin vierelleni vuoden vaihtuessa vakituiseen viehätykseen😍
Voi varmasti! Vetovoima vie, vaineksin. Voi veikkoseni vedät vielä varman voittajan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koiduit myötäni monelle kohtalokkaaksi. Rakkaus sinuun, joka ei kuitenkaan tule todeksi.
Miksi näin kävi? Ja miksi ei tule?
Yrittää imarrella kaivattuaan sanomalla, että moni häntä haluava jää rannalle, koska kaivattu välittää vain kirjoittajasta itsestään. Onhan se itsekehun muoto tuokin.
??
Mistä oikein assosioitte näitä ihmeellisiä tulkintojanne? Mielikuvitus on hyvä juttu, mutta rajansa kaikella. Tässä ei ole itsekehusta tietoakaan, vain surua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viekottelen vanhemman viriilin vierelleni
Tyhmiä trolleja tarvetta tavata.
Muistan muuan menninkäisenkin, myttyisen mainitsemaasi merkittävän muiston
Jos kysyn asiaa, niin mahtaako vastauksesi olla sama kuin edellisen kerran?
Random ajatus, jos ruotsinkielinen saa vastata suomenkielisessä tentissä ruotsiksi niin saako suomenkielinen vastata ruotsinkielisen koulutusohjelman tentissä suomeksi? Eikö pitäis olla mahdollista.😀
Näin sinut. Ikä tai sen tuomat vaivat eivät poista sydämmesi loisteen luomaa hehkua sinusta. Kannan sinua aina sisälläni.