Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍

Vierailija
19.08.2025 |

Kaipuu jatkukoon! 

Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.

Kommentit (36949)

Vierailija
36321/36949 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä kuulostaisi, jos vaihdettaisiin se hotelliyö vaikkapa telttamajoitukseksi. Käytäisiin reippailemassa ja yövyttäisiin teltassa. Nuotion ääressä hörpättäisiin kuksasta nokipappukahvia jne...

Kanssasi kelpaisi kyllä kuksia kallistella.

Vierailija
36322/36949 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miltä kuulostaisi, jos vaihdettaisiin se hotelliyö vaikkapa telttamajoitukseksi. Käytäisiin reippailemassa ja yövyttäisiin teltassa. Nuotion ääressä hörpättäisiin kuksasta nokipappukahvia jne...

Telttailu ei kyllä oo mun juttu lainkaan.

Ajattelin, että se olisi piristävää vaihtelua hotelliöihin. Sellaista tasapainoa juu nou.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
36323/36949 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastan sinua mielenvikaisesti, mutta en mielenvikaisena !

Sit kantsii varmaan olla hiljaa, koska teet mut hulluksi typerillä jutuillas.

Palstataukoa pukkaa pariksi viikoksi. Olen saanut tarpeekseni.

Älä suutu.Apu on lähelläsi. Lupaan hoitaa ja huoltaa hellästi ja monipuolisesti.Kaipaat kokonaisvaltaisen ja seikkaperäisen huolto-ohjelman.

Tossa tilanteessa ei kantsis enää uhkailla.

Vierailija
36324/36949 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä telttailen tosi usein. Se on mukavaa. sivusta

Vierailija
36325/36949 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku kirjoitti 'näin sinut ja ikävaivasi.'

Minä olen ollut kotonani ja digiasioinut..

En jatkossa puhu suhdeasioistani [miehen

ikä, koulutus, ulkonäkö jne] millään

somealustalla, vaikka vielä 

vakiintuisin/avioituisin.

'Olen sinkku, erakkonunna,

en tapaile juuri nyt ketään.'

Näin kun totean, vaikka suhteilisin, vältän

aika hyvin juorut ja mustat sukat. -Ikineito

Heh. Näin miehen, joka muistutti kaivattuani vanhana. Sama lempeys, uteliaisuus ja leiki katseessa, kun hän odotti pääsevänsä tien yli rollaattorin kanssa. Samankaltainen valo hehkui hänestä. Mietin, että en tule ikinä uskomaan, ettei sydämmeni muka tunnistanut häntä ohi sen, mitä sllmät voivat tavoittaa ja mitä järki sanoa. Kaikki me muuten vanhetaan ja tulkaan vaivaisiksi, jos eletään riittävän pitkään täällä. Ei siinä ole mitään alentavaa. Se koskee ihan jokaista.

Vierailija
36326/36949 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

'Sit kantsii varmaan olla hiljaa, koska teet mut hulluksi typerillä jutuillas.

Palstataukoa pukkaa pariksi viikoksi. Olen saanut tarpeekseni.'

Ei minulta. -käsi

Vierailija
36327/36949 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kanssasi kelpaisi kyllä kuksia kallistella.

Äläpä muuta viserrä silmäkarkki

Vierailija
36328/36949 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuinen kankeus on selätetty.Pitää vaan jaksaa ja olla reipas poika. Terkkuja ja viikonloppuja kaikille

Vierailija
36329/36949 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henna, tuskin olet täällä. Luultavasti joku trolli leikki ja kiusoittelee minua eksymään harhoihin. Jos kuitenkin sattuisit olemaan täällä ja jos todella inhoat minua tai haluat minusta totaalisesti eroon, voithan sen IRL ilmaista jotenkin. Varmasti silloin lopullisesti jätän sinua ajattelemasta. Tällä hetkellä olen välitilassa. Kaipaan sinua ja kuvittelen ainakin, että sinäkin yhä kaipaat, muttet sitä uskalla mitenkään ilmaista, kuten en minäkään uskalla. Tämä välitila on kiduttava.

Kaipaan inspiroivaa seuraasi.

Vierailija
36330/36949 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

'Sit kantsii varmaan olla hiljaa, koska teet mut hulluksi typerillä jutuillas.

Palstataukoa pukkaa pariksi viikoksi. Olen saanut tarpeekseni.'

Ei minulta. -käsi

Viikonlopun toivotus neidolle 💕!

Vierailija
36331/36949 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitinä oleminen on kokopäivä työtä. Olen samaa mieltä kanssasi.

Vierailija
36332/36949 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henna, tuskin olet täällä. Luultavasti joku trolli leikki ja kiusoittelee minua eksymään harhoihin. Jos kuitenkin sattuisit olemaan täällä ja jos todella inhoat minua tai haluat minusta totaalisesti eroon, voithan sen IRL ilmaista jotenkin. Varmasti silloin lopullisesti jätän sinua ajattelemasta. Tällä hetkellä olen välitilassa. Kaipaan sinua ja kuvittelen ainakin, että sinäkin yhä kaipaat, muttet sitä uskalla mitenkään ilmaista, kuten en minäkään uskalla. Tämä välitila on kiduttava.

Mikä siinä Hennan seurassa sua inspiroi?

Vierailija
36333/36949 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus on kaunista ja mieltä lämmittävää. En suvaitse rumaa puhetta kaivatustani, ettäs tiedätte !

Vierailija
36334/36949 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

V:tä tekisi nyt kovin mieli.

Vaniljajäätelöä vai virkistäviä vierailuja virtaavilla vesillä vai vain vuoropuhelua viestein vaiko vaarallisia vauhdikkaita vilistelyjä vetreän veijarinnan völjyssä.. valitse vain. :D

Vetreä veijarinna virkisti viriliteettini välittömästi viestisi vilkuiltuani. Veikeää verbaliikkaa.

Varmasti :) vain V vienosti varmaan vuorotta verbalisoi, vai veikkaatko väärin 

Välttelen veikkaamasta viestittäjistä. Viestin vaistonvaraisesti vastaillen vaadittaessa. 

Viekottelen vanhemman viriilin vierelleni

Voi voi, valvon vain virkeänä vaisun vanhan vieressä.

Vierailija
36335/36949 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ne tunteet muutu vaikka koittaisi joskus kirjoittaa päinvastaista. Ehkä pitäisi kokeilla jotain kansanperinteen keinoja. Joko lumotakseen toisen tai katkaistakseen kaipauksen. Hotelliyö, telttayö - mikä tahansa kävisi.

Vierailija
36336/36949 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä Hennan seurassa sua inspiroi?

Miksi kysyt, jos et ole hän. En aio paljastaa mitään. Kerron hänelle itselleen, jos saan siihen mahdollisuuden.

Vierailija
36337/36949 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntui tavatessa niin kuin olisit lukenut täällä kirjoittamani terveiset 😅

Vierailija
36338/36949 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin, että se olisi piristävää vaihtelua hotelliöihin. Sellaista tasapainoa juu nou.

Mutko mä haluaisin harrastaa seksiä hänen kanssaan. Ja teltassa reippailun jälkeen ei sitä voi tehdä, kun oon niin ahdistunut hygieniasta. Muutenkaan en välttämättä tykkää vaihtelusta kuten kaivattuni. Telttaretkelle sitten vasta, kun on harrastettu riittävästi seksiä, ettei koko ajan tee mieli.

Vierailija
36339/36949 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rankkojen ja haastavien treenien jälkeen ,tekisi niin kovasti mieli hellitellä ja olla hellittävänä.

Pidän ihmisistä, joilla on huono fyysinen kunto.

Vierailija
36340/36949 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun hymysi on niin ihana. Meidän katsekontaktit saa mielikuvitukseni laukkaamaan, huh 😘