Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (37697)
Vierailija kirjoitti:
Mä varmaan alkaisin itkemään, jos nähtäisiin näiden vuosien jälkeen.
Mulla tää sama, a>j
Liikutuin. Kukaan ei koskaan järjestä mitään hyväkseni. Pakollista toki tämäkin, mutta silti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palaset on hukassa, eivät lähelläkään oikeita paikkojaan. Pidän itseäni melko keskivertotyyppinä, mutta miksi on niin vaikeaa löytää paria tai kelvata samantasoisille? Ei sitä nyt voi mitään mätisäkkiä ottaa, jos ei itse ole sellainen. Sama juttu mt-häröjen suhteen. Tuntuu, että sinkkunaiset ovat nykyään kaikki jotain terapiatapauksia. Missä ovat normaalit, hoikat, tervepäiset tapaukset, joille tavallinen arki ei ole mitään selviytymiskamppailua, josta selviydytään vain lääkkeiden ja terapian avulla?
Aika samalla lailla olen miettinyt miehistä. Arjen pitäisi sujua juomatta myös.
Vaihtakaa yhteystietoja? 😊
Vierailija kirjoitti:
Voidaan reilusti pussata.😃
Mä oisin ihan paiseessa, jos me pussaittais kaivatun kanssa. -P-
Vierailija kirjoitti:
Liikutuin. Kukaan ei koskaan järjestä mitään hyväkseni. Pakollista toki tämäkin, mutta silti.
Vastavuoroisuus on periaate, jossa autat ja järjestät muille, ja vastineeksi saat samankaltaista apua ja tukea. Tämä on kaksisuuntainen suhde, jossa sekä antaminen että vastaanottaminen ovat tärkeitä. Se perustuu siihen, että kun autat muita, he ovat todennäköisemmin valmiita auttamaan sinua myöhemmin, mikä luo positiivisen kierteen ihmissuhteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Tulisitko kahville ja piirakalle?
Piirakka maistuisi
En tiedä, tulisiko kyynel silmänurkkaan, jos sattumalta nähtäisiin tai tunnistaisinko enää. Mukavaa lauantai-iltaa.
Me ollaan nyt varmaan aika lähekkäin, oon vanhalla asunnolla ja meen parin tunnin päästä dösälle..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastavuoroisuus on periaate, jossa autat ja järjestät muille, ja vastineeksi saat samankaltaista apua ja tukea. Tämä on kaksisuuntainen suhde, jossa sekä antaminen että vastaanottaminen ovat tärkeitä. Se perustuu siihen, että kun autat muita, he ovat todennäköisemmin valmiita auttamaan sinua myöhemmin, mikä luo positiivisen kierteen ihmissuhteisiin.
Joo kuten sanoit, periaate. Autan muita aina, ja kun joku pienikin adia tulee ja kerron siitä niin kappas, hiljaisuutta vastineeks tai vastaus on -en nyt ihan äkkiseltään keksi.... Mulle riitti. Vedin apuni pois vaikka kiltti olenkin ja keikun välillä auttamaan. Mut on se kumma. Turhia ihmisiä tuollaset. Aina ottamassa vaan. Ei toimi kahteen suuntaan. Mikään.
Vierailija kirjoitti:
Voidaan reilusti pussata.😃
Reilun kaupan pusuja? 😘
Vierailija kirjoitti:
Taidan olla sun suurin salaisuus.
Ainakin konkreettisin
Vierailija kirjoitti:
Pussaillaanko pian 😘
Illalla.
Sun keskittyminen herpaantui
Pasi tuu hieroo mun p*rsettä
Mukavaa iltaa päiväunelleni