Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (37697)
Vierailija kirjoitti:
Mutta mitä mietin muumiseni.. milloin me mahdamme möyriä, milloinkaanko miljoonien matkojen mentyä 🤔 mä muistelen myttyäni, mun maukasta muuan merkityksellistä mutta melkoisen mennyttä miestä, mut mursi menollaan mennessään
Perjantaina pitää pohtia pontevia p-kirjaimisia podarkkoja. Pedistä ponnahdus pystyyn, pieni pippelin pudistus, paahtoisaa palan painiketta, puuroa, paahtoleipää. Pian paahtamaan päivän pieniin palveluksiin? Parempi pötkötellä palstaillen. Parhautta päiväänne, paskiaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
V:tä tekisi nyt kovin mieli.
Vaniljajäätelöä vai virkistäviä vierailuja virtaavilla vesillä vai vain vuoropuhelua viestein vaiko vaarallisia vauhdikkaita vilistelyjä vetreän veijarinnan völjyssä.. valitse vain. :D
Vetreä veijarinna virkisti viriliteettini välittömästi viestisi vilkuiltuani. Veikeää verbaliikkaa.
Varmasti :) vain V vienosti varmaan vuorotta verbalisoi, vai veikkaatko väärin
Välttelen veikkaamasta viestittäjistä. Viestin vaistonvaraisesti vastaillen vaadittaessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kipeänä ja sinä olet sairaanhoitaja... olisitpa täällä.
Olen erikoistunut vierihoitaja. Hoitaisin oikein hyvin ja lämpimällä otteella. Kaikki toiveesi otettaisiin huomioon.
Tee se, äläkä kirjoita älyttömyyksiä!
Saattohoitaja saattelee sinut suloisin säkein surevien siviilien siivittäminä siintäviin sinisiin savuihin. Sauhutkoon sinun sarvesi siellä!
Vierailija kirjoitti:
Jätä minut pulaan, tämä ei ole sitä, mitä teen
Tämä on väärä paikka
Ajatella sinua
tämä on väärä aika jollekin uudelle
Se on pieni rikos,
eikä minulla ole tekosyytä
Onko se ok, vai mitä?
Jätä minut pulaan? Mitä alku tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Sateen ropina on rauhoittavaa. Luen kirjaa ja mietin sua. Kuka on se onnekas ketä sinä mietit? Vai onko hän jo siinä vieressäsi? Hyvää yötä.
Ei ole vieressä. Nukun nykyään yksin. Mies on laittanut erohakemuksen.
Koiduit myötäni monelle kohtalokkaaksi. Rakkaus sinuun, joka ei kuitenkaan tule todeksi.
Vierailija kirjoitti:
Koiduit myötäni monelle kohtalokkaaksi. Rakkaus sinuun, joka ei kuitenkaan tule todeksi.
Älä lannistu ! Riittää mulla rakkautta jaettavaksi vai haetko jakamatonta rakkautta ?
Vierailija kirjoitti:
Olet hupsu, jos luulet, ettei monien haluaman elämässä rakkaus tulisi todeksi. Sellaiset panevat minkä ehtivät, koska tarjokkaita riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet hupsu, jos luulet, ettei monien haluaman elämässä rakkaus tulisi todeksi. Sellaiset panevat minkä ehtivät, koska tarjokkaita riittää.
Ymmärsit väärin. Puhuin meistä. Eikä paneminen ole rakkautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sateen ropina on rauhoittavaa. Luen kirjaa ja mietin sua. Kuka on se onnekas ketä sinä mietit? Vai onko hän jo siinä vieressäsi? Hyvää yötä.
Toi on harvinaista.Sinä et olisi halunnut erota?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauanko sillä on ollut toinen?
Mun täytyy olla kyllä tilastollisesti tosi paska, kun mies ottaa eron ilman, että on toista kuvioissa. Ehkä siksi kaivatullekaan ei kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Huomenta, mai lav.
Kuka siellä kaipaa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi näin kävi? Ja miksi ei tule?
Vierailija kirjoitti:
Mun täytyy olla kyllä tilastollisesti tosi paska, kun mies ottaa eron ilman, että on toista kuvioissa. Ehkä siksi kaivatullekaan ei kelpaa.
No hyvä kun eroaa sinusta kun sinä kerran kaipaat toista. Olisit itse eronnut ensin niin olisit rehti ja selkärankainen ihminen. Eli joo olethan sä vähän paska ihan sen perusteella miten olet toiminut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
V:tä tekisi nyt kovin mieli.
Vaniljajäätelöä vai virkistäviä vierailuja virtaavilla vesillä vai vain vuoropuhelua viestein vaiko vaarallisia vauhdikkaita vilistelyjä vetreän veijarinnan völjyssä.. valitse vain. :D
Vetreä veijarinna virkisti viriliteettini välittömästi viestisi vilkuiltuani. Veikeää verbaliikkaa.
Varmasti :) vain V vienosti varmaan vuorotta verbalisoi, vai veikkaatko väärin
Välttelen veikkaamasta viestittäjistä. Viestin vaistonvaraisesti vastaillen vaadittaessa.
Viekottelen vanhemman viriilin vierelleni vuoden vaihtuessa vakituiseen viehätykseen😍
Tee se, äläkä kirjoita älyttömyyksiä!