Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (39022)
Voihan Veera! tapaamisesi ja juttelu kanssa herätti taas sen mikä ehti jo hiipua
MM
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meissä on se ero, että mä en vaadi tai odota sulta mitään.
Onko näin? Jos et odota multa mitään niin silloinhan sulle on ihan sama tapahtuuko mitään? Vai miten tuo pitäisi ymmärtää
Niin, tapahtuu jos tapahtuu. Välitän, mutta en edes kuvittele hänen koskaan ottavan ratkaisevaa askelta. Itse en voi ottaa, koska... no kyllä hän tietää miksi.
Ja just toi asenne on se ongelma, mikä ainakin mulle aiheuttaa paljon pahaa mieltä.
No tee sitten jotain jos tajuat että teidän tilanteessa asiat on enemmän sinusta kiinni! Esim jos olet varattu ja hän sinkku. Lähesty, tutustu, juttele mitä hän haluaa, eroa jos haluatte samaa tai oikeastaan eroa joka tapauksess
Lienee turha neuvoa, jos ei tunne tilannetta. Ehkä olen lähestynyt ja yrittänyt jutella. Ehkä olen saanut vastaukseksi pelkkää ristiriitaisuutta ja keskustelusta kieltäytymistä ikuisuuksien ajan.
"Unohdin mainita vielä sen että musta ei tässä elämässä tule enää mitään.
Oikeastaan ei tullut aiemminkaan.
Mutta se on kai pelkästään omaa syytäni, en minä halunnut olla minä.
-helvetin väsynyt.'
'Suurimmasta osasta ihmisistä ei tule mitään ja vaikka tulisi, niin voi olla silti onneton. Oot hyvä just tuollaisena, turhaan mietit mitä olisi pitänyt tulla ja mitä ei.'
Voimia Sinulle Ap. 🌿🌻 Rajan toiselle puolelle siirtyessämme vasta me todella hahmotamme elämämme voitot ja tappiot - ja kokonaisevoluution. Sinne me emme pörssiosakesalkkua (tai edes saapasparia) mukaamme saa. Jokainen eletty päivämme käydään läpi - evoluution valossa.
Kriteerit ovat aivan toista kuin sekulaarimaailman ceeveet..
Vierailija kirjoitti:
Kaipailu täällä taitaa olla kuin puhuisi vain tuulelle. Kävelin aamulla peltojen laitaa, ja peurat seurasivat liikkeitäni tarkasti. Katselin punertavaa auringon nousua sumusta. Mikä tunnelma. Tuli mieleen Neumanin kappale Sumujen silta, ja sen koskettavat sanat. Mielessä eräs.
Käveleeköhän se eräskin pitkin peltojen laitoja?
Nyt meen oikeesti.
Ei enempää täältä.
Olet varmaankin miettinyt nainen, mitä pöksyistäni löytyy. Normi kumi rullaantuu kokonaan auki ja puristaa tiukasti koko matkalta.
Jos olet paketin lähettänyt, se on varmaan jäänyt maata kiertävälle radalle. Siis sen paketin, jossa on toivelahjani.
Ajattelen sua kokoajan. Mitä sä teit mulle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla mahdotonta kurotella suuntaasi, vaikka sitä se on ollut koko ajan. Haluatko lopettaa? Minä en haluaisi, mutta jos sinua ei enää nappaa, turha täällä on sinua haikailla. Sydämeni sinut valitsi, mutta sinä et valinnut minua.
Kyllä valitsin sinut ja valitsen edelleen.
Kenet?
Vierailija kirjoitti:
Olet varmaankin miettinyt nainen, mitä pöksyistäni löytyy. Normi kumi rullaantuu kokonaan auki ja puristaa tiukasti koko matkalta.
Kyllä pitää paikkansa, olen miettinyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla mahdotonta kurotella suuntaasi, vaikka sitä se on ollut koko ajan. Haluatko lopettaa? Minä en haluaisi, mutta jos sinua ei enää nappaa, turha täällä on sinua haikailla. Sydämeni sinut valitsi, mutta sinä et valinnut minua.
Kyllä valitsin sinut ja valitsen edelleen.
Kenet?
herkkunassun 🥰
Vierailija kirjoitti:
Nyt meen oikeesti.
Ei enempää täältä.
Ihanaa päivää ihana nainen!
Vierailija kirjoitti:
kirjain
Vierailija kirjoitti:
Saman minkä sinä teit mulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kirjain
M-mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saman minkä sinä teit mulle.
Toivottavasti koska muutenhan tää ois ihan turhaa
Vierailija kirjoitti:
Mikä sattuma. Juuri olin tulossa kirjoittamaan että täällä minä vaan mietin meisseliäsi.
Vierailija kirjoitti:
Alapeukuttajalle terkut!
Terkkuja myös sulle ohistelija!
Hautuumaat on täynnä ihmisiä, joista tuli jotain.