Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kommentit (38292)
Voi vutttttu pesin vaatteita eivätkä peseytyneet kunnolla. Huomisillasta alkaa biletysillat sunnuntaihin asti, ja pitäisi olla todella freesit vaatteet/useampi vaate :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatella, että olin niin tyhmä, että kuvittelin tän pitkään meidän erityiseksi jutuksi. Sitten tajusin se, että tämä ei ollut sulle ensimmäinen kaipuu täällä ja se edellinen jatkui mun rinnalla. Nyt näköjään seuraavakin.Teetkö sen tarkoituksella, testimielessä? Tiedät varmasti, että huomaan. Jos haluat eroon, voit vain sanoa sen suoraan. Toi on jo noloa, viereistä vokotella mun silmien alla.
Niin, sinä haluat loputtomiin leikkiä täällä. Minä haluaisin todellisuudessa yhteistä. Sinä et siihen lähtenyt. Kuten ei se edellinenkin. Joku muu saa mahdollisuutensa. Se, kenellä on oikeasti halua todellisuuden puolella. Häntä etsin kunnes löydän.
Saisipa tuijottaa kaivattua, katsoa ihan rauhassa ilman ylimääräisiä silmäpareja. Nappaisin saman tien talteen ja lähtisin muina naisina tutkimaan löytöäni omaan rauhaani.
Vierailija kirjoitti:
Voi vutttttu pesin vaatteita eivätkä peseytyneet kunnolla. Huomisillasta alkaa biletysillat sunnuntaihin asti, ja pitäisi olla todella freesit vaatteet/useampi vaate :/
Freesit vai feresit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä jatkoit matkaasi, minä en pääse eteenpäin.
Minä lähdit pois sinä katselit parvekkeelta loittonevaa selkääni.Kiersin vesilammikot ja arvaa, etten murehdi tätä eroa.
Lisää kaupunkia kaupunkiin ja valoloita Shanghaihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkasti olet järjestänyt viime ajat niin, ettei vain ole mahdollisuutta kahden kesken keskusteluun. Onhan se tässä tilanteessa aika informatiivista ja surullista.
Hyvää yötä, tärkeä<3
R u serious
Kyllä.
Ok, vai niin
Niinpä. Juuri tällaista vastausta odotinkin.
Mun viime aikaiset järjestelyt on tiettyjen pakkojen sanelemia, sä et tietenkään näistä voi tietää
Vaikka niinkin, silti asioita voi hoitaa ja ihmisiä huomioida monella tavalla. Tai valita toisin.
Etkö sinä vois valita tässä tilanteessa sillä tavalla, että ne keskustelut onnistuisi? Tai ylipäänsä valita jotenkin eri tavalla, en ole ainoa joka tekee valintoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatella, että olin niin tyhmä, että kuvittelin tän pitkään meidän erityiseksi jutuksi. Sitten tajusin se, että tämä ei ollut sulle ensimmäinen kaipuu täällä ja se edellinen jatkui mun rinnalla. Nyt näköjään seuraavakin.Teetkö sen tarkoituksella, testimielessä? Tiedät varmasti, että huomaan. Jos haluat eroon, voit vain sanoa sen suoraan. Toi on jo noloa, viereistä vokotella mun silmien alla.
Niin, sinä haluat loputtomiin leikkiä täällä. Minä haluaisin todellisuudessa yhteistä. Sinä et siihen lähtenyt. Kuten ei se edellinenkin. Joku muu saa mahdollisuutensa. Se, kenellä on oikeasti halua todellisuuden puolella. Häntä etsin kunnes löydän.
Ei osu.
Terveiset miehelle joka moikkasit minua roskiksilla. Olit komea!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä aiot huomenna sanoo mulle, kun nähdään. Tosin et vielä tiedä että huomenna nähdään. Minäpä tiedän 🤗
Meinasitko tulla sinne? En usko ennen kuin näen 😉
Tulen, ja varmistin asian tänään 🤗 Huomenna nähdään taas 🤗
Vierailija kirjoitti:
Hellyydenkipeys ja vilu.
Kiedon sinut lämpööni.
Rakas Henna, en taas hetkeen oo täällä notkunut ja viestejäkään en ole jaksanut lukea tai kirjoittaa. Ei ole oikein aikaa eikä järkeä. Tuskin säkään täällä olet, jos edes kaipaat mua. Olet aika usein mielessäni ja kyllä mun täytyy tunnustaa, että kaipaan yhä vain sua, sun läheisyyttäsi ja inspiroivaa seuraasi. Kunpa saisin edes jonkun merkin todellisuudessa, että välität minusta. Ikävä on luoksesi. Mitään järkeä tässä ei tietysti ole edellenkään. Onko näissä asioissa muutenkaan järjen kanssa mitään tekemistä. Täytyy yrittää taas yrittää pysyä täältä pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joulukuussa en edelleenkään kuule susta en enää usko mihinkään ja menetän toivoni lopullisesti
" ja hukutan itseni kaljanlitkuun "?
Ei kuulu tapoihini onneksi
Vierailija kirjoitti:
Täältä saisit kassikaupalla ehjää puhdasta kampetta jota en enää tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Olet suo, johon upposin. Tykkään kyllä olla suolla, mutta myös liikkua.
Tule poimimaan suomuuraimia.
Olet tajunnut, että kaikki voi päättyä koska vain?
Kyllä. Miksi tuotat vihaa etkä rakkautta? Miksi kovuutta etkä hellyyttä? Miksi ankaruutta etkä myötätuntoa?
Ovatko nuo retorisia kysymyksiä vai osoitettu mulle? En koe tieten tahtoen tuottavani vihaa, kovuutta tai ankaruutta, mutta vaikeat ja selvittämättömät asiat voivat aiheuttaa välillä sellaisiakin tunteita.
Mitä asioita sä haluaisit selvittää?
Meidät välit.
Yritin, mutta juttelet näköjään ennemmin trollaavan vaimosi kanssa kuin minun.
Ei mua tarvita tähän.
Yhdessä teette tätä ja käsikirjoitatte itseänne vapaaksi seuraamuksista, jotka yhdessä juonitte aivan turhaan, koska mitään en jälkeenpäin ole levitellyt sieltä instasta.
Ja varmaan pistätte kaiken yhä sinne feikkiprofiiliin.
Onko tämä totta?
Hanipöölle hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Unihaleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Voisinpa olla viekussasi. Siinä olisi turvallinen olo. 🥰
Oon yskinut koko päivän paksua limaa keuhkoista. Viime yönä oli ihan hengen ahdistusta. 👍 Loppuisi jo. 😒
-M.K.K
Mulla on ihan liikaa vaatteita, en tarvitse uusia. Pitää pestä uudelleen ja paremmin noi muutama tietty mitkä haluan.
Vierailija kirjoitti:
Saisipa tuijottaa kaivattua, katsoa ihan rauhassa ilman ylimääräisiä silmäpareja. Nappaisin saman tien talteen ja lähtisin muina naisina tutkimaan löytöäni omaan rauhaani.
Tule ja puserra, tarjoan hibiskusteetä.
Mun puolesta käy vaikka heti. Rohkeus on viety enää mitään yrittää joten ainoa vaihtoehto on että hän lähestyy