Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍

Vierailija
19.08.2025 |

Kaipuu jatkukoon! 

Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.

Kommentit (38292)

Vierailija
35041/38292 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei ole maailmanloppu. Itse vaan olen aika loppu. Eilen oli elohiiri pariin otteeseen. Vasen kulmakarva lähti villisti nykimään. Heräsin nyt aamusta klo 5 ilman herätyskelloa, kylmä merivesi hieman rauhoitti, nyt taas vapisen ja tykyttää. Hyvä ettet pääse todistamaan tätä maaliviivan touhua.

Voimia!

Vierailija
35042/38292 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voe helevattu. :P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35043/38292 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yrittää sopia aika vaikeita asioita hyvällä, ei ole kiva kuulla, että pelkkä läski ja epäuskottava räsynukke, joka yrittää juonia lisää saadakseen napattua miehen itselleen.

Vierailija
35044/38292 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä kuullut, että kenenkään rakkaus olisi alkanut näin vaikeasti. Toki voi olla, enhän minä tiedän, miten ihmiset ovat yhteen päätyneet. Mutta voisi kuvitella, että helpomminkin voisi alku sujua. Ja kai yleensä sujuukin.

Vierailija
35045/38292 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hitto mitä raivokohtauksia naapurin nainen saa. Pieniä lapsia 3-4 kpl. Jotka alkaa itkemään kun nainen räjähtää ihan totaalisesti huutamaan ja raivoamaan, "perkele jumalauta !!! Plaa plaa plaa" Kuuluu samalla tyminää ryminää ja paiskomista, lapset alkaa itkemään, ja nainen jatkaa huutoaan 😓 Huuto on todella agressiivisen kuuloista. Näitä tyyliin 2-4kpl per päivä. Isän ääni kuuluu rauhallisena, ja nainen vaan huutaa. Lasua vaikee tehdä kun hällä vaan kaks seinänaapuria.

Huolestuttavaa.Sen lasun voi tehdä nimettömänä.

Joo niin olin ajatellut. Mutta vaikka tekee nimettömänä, nämä voi päätellä että on vaan kaks vaihtoehtoa ketkä on kuulleet nämä asiat, ja tehneet lasun. 2naapuria. Mietin että pyyhältääkö nainen ovelle 🤔

Todennäköisesti kuuluu myös ulos saakka. Kerrostalossa ylä ja alakertaan saakka.

Vierailija
35046/38292 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tosiaan suurinta rakkautta on antaa toisen vain olla. Kuten olen antanutkin. Mutta että luopuu kaikesta omasta toivehdinnastaan.

Vierailija
35047/38292 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro sitten piditkö näkemästäsi

Ihan paras näkymä noin aamun alkajaisiksi. Parempaakaan en keksi.

Vierailija
35048/38292 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sul on kohta synttärit. Voisin viedä sut mihin vaan, vaikka Bogotaan. Lähetkö?

Lähetään nyt aluksi sinne kauppahalliin kaffeelle.

Vierailija
35049/38292 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No?

Vierailija
35050/38292 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat lopettaa nykyisin työt aikaisemmin.

Vierailija
35051/38292 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisit valinnut vaimosi viisaammin. Sanasalaattia, riehumista ym. piisaa. Voidaanko jo skipata siihen kohtaan, jossa kukaan ei tunne ketään eikä ketään kiinnosta sorkkia noin haisevaa sontaläjää enää kertaakaan?

Oletteko hyviäkin ystäviä?

Ei tunneta lainkaan. 

Silti kuvailit jotakin?

Valheilla on pitkät jäljet. 

Mikä on pyrkimyksesi. Sulla on jotain asiaakin.Jäikö sinulta jotain minulle?

Olen sen ihan selvästi sanonut.

Vierailija
35052/38292 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä kuullut, että kenenkään rakkaus olisi alkanut näin vaikeasti. Toki voi olla, enhän minä tiedän, miten ihmiset ovat yhteen päätyneet. Mutta voisi kuvitella, että helpomminkin voisi alku sujua. Ja kai yleensä sujuukin.

👋 Minun on, mutta se on lohduttanut että tunne on niin vahva ja syvä. sivusta

Vierailija
35053/38292 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa Kauppahalli Jumittelijat ja miittiin tulijat.

Oletko katsonut Blondin Kosto elokuvan?

Pusuja Mulle 🚬🥰

Nyt jumppaan vartti ja Naapurin Teknin Tahdissa 

Onko sinuakian kivitetty Täällä🥰🎃

Nyt jumppa mikäli vielä toimii telepatiaa ja et ole Lidlin kassa jonossa vilkuilemassa mitä ne käyttää xD

En yy teeny

Vierailija
35054/38292 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!Miten menee kullannuput?

Vierailija
35055/38292 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaivatulle hyväntahtoiset terveiset. Onkohan sulla ideoita siitä, miten tästä eteenpäin pitäis toimia?

Jos ei todellakaan haluaisi mitään pahaa yhtään kenellekään, muttei myöskään pelätä enää sellaisia samanlaisia juttuja, joita on tapahtunut?

Mua ei kukaan kaipaa mutta sivusta vaikeistakin asioista yleensä pystyy keskustelemaan toisen kanssa kun on tilanne hieman rauhoittunut. Joidenkin kanssa tämä on ainakin omassa elämässä toiminut. Kaikki eivät toki ole olleet yhtä anteeksiantavaisia tai halukkaita sopimaan. Heistä on sitten pitänyt vain päästää irti ja jatkaa eri teitä elämässä.

Vierailija
35056/38292 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on aina outoa että syytetään valehtelijaksi jollei ole valehdellut 🤔.

Ei varmaan koske sitten sinua. Varmaan valehtelija itse tunnistaa, jos on valehdellut.

Sivu

Hän ei hylännyt vaimoaan, vaan tarvitsi tätä pelastaakseen hänet, ja siksi hänen oli valehdeltava tälle.

Nyt en ymmärrä.

Kun ei ole toista naista, joka haluaisi astua vaimon paikalle, mies valitsee valehdella ja sanoa, ettei ole muuttanut mieltään, toivoen vaimon pysyvän hänen kanssaan. Hänen mielestään, kun jotkut asiat vielä jotenkuten toimivat, niin miksei niillä pärjäisi.

Hänen täytyi pitää ainakin yksi nainen; hä

Niinpä, mitä pelättävää on sinkkumiehessä? Jos on oikeasti seksuaalisia tarpeita, ne voi ratkaista käymällä seksityöntekijän luona. Mutta sellaisen naisen löytäminen, jonka kanssa todella ymmärtää toisensa, ei olekaan niin helppoa.

Vierailija
35057/38292 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No?

Maailmassa monta.. mitä ilmeisemmin. 8]

Vierailija
35058/38292 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaivatulle hyväntahtoiset terveiset. Onkohan sulla ideoita siitä, miten tästä eteenpäin pitäis toimia?

Jos ei todellakaan haluaisi mitään pahaa yhtään kenellekään, muttei myöskään pelätä enää sellaisia samanlaisia juttuja, joita on tapahtunut?

Ota yhteyttä niin mietitään yhdessä.

Vierailija
35059/38292 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän ne pakit annoit. 

Vierailija
35060/38292 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi jättää sitä videota tuollaisen naisen käsiin. Ikinä ei voi toiseen luottaa missään asiassa.

Se tekee tästä tosi vaikeaa.

Ja siitä olis todisteet tekstiviesteissä ja sähköpostissa, ilmoitus tehty poliisille, ilkkumista tallessa täältä ja S24:lta ym. Eli hän itse pakottaa omalla luonteellaan nyt siihen, että jotain ratkaisua muuta kautta sitten on pakko hakea. Kun se sopiminen oli mahdotonta. 

Eikä kukaan suostu puhumaan mulle. Taaskaan. Lisää valheita ja ilkkumista tulee vaan kaikesta.

Väsyttää.