Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (34900)
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ylireagoin eilen, ehkä en. En tiedä enää mitään.
Mihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahin virhe mitä voi tehdä, on olla väärän ihmisen kanssa.
On. Sitten pitää erota.
Tarkoitan ihan kaikenlaista yhteyttä. Seksiä, kaveruutta yms. Ihan vaan seksikin väärän ihmisen kanssa voi olla virhe. Tai ylipäätään väärän ihmisen päästäminen millään tavalla elämääsi.
Totta.
Sivuhuomio
Pyrkivät niskan päälle, eivätkä kunnioita, panevat sua halvalla ja esittävät sillä sua ylempää. Joskus osat sitten voivat vaihtua, jos kukaan ei välitä lopulta kenestäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olisi ollut väärän ihmisen kanssa, silti on vaikea erota tai se surettaa. Paljon revitään väkivaltaisesti irti ja sijoiltaan.
Ymmärrän kyllä, raha ja turvallinen elämä sen myötä joskus voivat houkuttaa.
Ei mitenkään joskus. Tutkimusten mukaan suuri osa tyytymättömistä, jotka jatkavat liitossa tekevät sen taloudellisista syistä. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesikö se siitä viestistä vai ei ?
Onko tuore juttu vai miljoona vuotta vanha? :P
Tuore niin tuore että höyryy
Etsikää hyvät ihmiset sitä oikeaa, kyllä sen sitten tietää kun sen kohtaa 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olisi ollut väärän ihmisen kanssa, silti on vaikea erota tai se surettaa. Paljon revitään väkivaltaisesti irti ja sijoiltaan.
Aika ikävästi sanottu. Ei ole sellaisista tässä kyse.
Olette tai esitätte vaan armeliaampia joillekin muille kuin niille toisille, joilla olisi ollut teitä enemmän rahaa.
Vierailija kirjoitti:
En tahtoisi haaveilun muuttuvan aaveiluksi. Enkä liioin kadottaa sinua, saati itseäni. Kauniita unia.
Ajan kanssa voi muuttua, jos jää pelkäksi haaveiluksi. Ei ole tarkoitus kadota. Nuku hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Etsikää hyvät ihmiset sitä oikeaa, kyllä sen sitten tietää kun sen kohtaa 😍
Löysitkö sä? 😍 naiselta
Ihmisen toimintaa ajaa tunnustuksen tarve.
https://en.wikipedia.org/wiki/Thumos
Sen ääripäät saavat pahaa aikaan.
Mä uskon että yhdellä ihmisellä voi olla useampi oikea ihminen. Joskus vaan molemmat ihmiset ja tilanteet muuttuu ja ei enää jatketa yhdessä parina. Silti ystävyys voi jatkua. Itsellä ainakin noin mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Hait minut kerran treffeille punaisella Porschella. Ajettiin Lauttasaaren rantaan. Istuttiin laiturilla. Minulla oli italialainen ruskea nahkainen käsilaukku. Tunnistut merkin. Ennen työn alkamista olit tuonut minulle ruusun ja mansikoita.
Kauniinkomea mies, upea
Hyvää yötä ja kauniita unia teille kaikille! Näkekää rakkaasta kivoja unia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olette tai esitätte vaan armeliaampia joillekin muille kuin niille toisille, joilla olisi ollut teitä enemmän rahaa.
Mistähän sinäkin puhut? Ei liity mitenkään aloitukseeni. Olen pahoillani, mutta kaikille raha ei ole se ykkösjuttu elämässä. Suren ihan muita asioita.
Miten aaytelit kohdata mut vai vältteletkö nyt
Ei taida olla se ulkoilu enää vaihtoehto. Pitäis kerätä älyttömästi rohkeutta, että uskaltais mennä jonnekin missä sä varmasti oot. Et taida liikkua tänä vuonna siinä rakennuksessakaan missä minä toisinaan liikun.
Tiedän muodostuvani noloksi ja oudoksi alaviitteeksi tulevaisuutesi elämäkerrassa jota en ole lukemassa.