Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍

Vierailija
19.08.2025 |

Kaipuu jatkukoon! 

Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.

Kommentit (34809)

Vierailija
34081/34809 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsikää hyvät ihmiset sitä oikeaa, kyllä sen sitten tietää kun sen kohtaa 😍

No joo. Se on totta. Tai en tiedä tietääkö ihan heti, kun kyllähän sellaisia on että tunnistaa heti tuon olevan "joku", mutta ei tiedä millä tavalla.

Pitää vähän tutustua ja viettää aikaa enempi yhdessä, että voi tietää sen kummemmin. Mutta kyllä mun unelmien ihminen olisi jotain sellaista kuin se jonka tapasin syksyllä 2023. Hän on täydellinen yhdistelmä kaikkea. Hän on myös aivan maalla kasvanut kaupunkilainen. 

34082/34809 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pitäisi näitä viestejä lukee, se saa aikaan vaan huonoa mieltä. En mä pitkään aikaan ole tunnistanutkaan mitään sellaista kivasti läikäyttävää itselleni. Nuku hyvin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
34083/34809 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taida olla se ulkoilu enää vaihtoehto. Pitäis kerätä älyttömästi rohkeutta, että uskaltais mennä jonnekin missä sä varmasti oot. Et taida liikkua tänä vuonna siinä rakennuksessakaan missä minä toisinaan liikun.

Älä luovuta jos olet oikealla asialla.

Vierailija
34084/34809 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että mitään oikeaa ehtii enää tulla vastaan. Kun ei sitä ole näihin ikävuosiin mennessä löytynyt, niin tuskin löytyy jatkossakaan. Mitä enemmän tulee ikää, sitä huonompi markkina-arvo ja todennäköisyydet. Se elämä ja ne asiat mitä elämältä halusi jäävät väistämättä osalta saavuttamatta vaikka haluaisi aivan tavallisia asioita.

Vierailija
34085/34809 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän muodostuvani noloksi ja oudoksi alaviitteeksi tulevaisuutesi elämäkerrassa jota en ole lukemassa.

Kuinka niin?

Vierailija
34086/34809 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikea tai väärä, sama se kunhan ei ole väkivaltainen eikä narkkari. Jonkun kanssa ne lapset pitää tehdä, ja vain minimaalisen pieni osa pareista säilyy onnellisina alkuhuuman jälkeen.

Ihmiset eivät tajua, että parisuhteen eteen täytyy tehdä lujasti töitä. Siksi ihmiset eroavat, vaikka voisivat olla yhdessä hamaan tappiin saakka.

Tuota mun kaverikin hoki kymmenen vuotta. Sitten se kuitenkin lopulta erosi ja totesi, että ois pitänyt erota jo 15 vuotta sitten tai tarkemmin ottaen ei ois ikinä pitänyt mennä naimisiinkaan. 

sivusta

Vierailija
34087/34809 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wa kutsuu

Vierailija
34088/34809 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten aaytelit kohdata mut vai vältteletkö nyt

Miksi välttelisin?

Vierailija
34089/34809 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etsikää hyvät ihmiset sitä oikeaa, kyllä sen sitten tietää kun sen kohtaa 😍

No joo. Se on totta. Tai en tiedä tietääkö ihan heti, kun kyllähän sellaisia on että tunnistaa heti tuon olevan "joku", mutta ei tiedä millä tavalla.

Pitää vähän tutustua ja viettää aikaa enempi yhdessä, että voi tietää sen kummemmin. Mutta kyllä mun unelmien ihminen olisi jotain sellaista kuin se jonka tapasin syksyllä 2023. Hän on täydellinen yhdistelmä kaikkea. Hän on myös aivan maalla kasvanut kaupunkilainen. 

*aivan maalla kasvanut kaupunkilainen, kuten minäkin.

PS. Maalla tarkoittaa sitten oikeasti maalla, ei mitään sellaista kuin palstalla joskus näkee, että maalla olisi palveluita, rivitaloja, kerrostaloja yms.. maalla on sellaista, että erämaa on siinä. Luonnonvedet, erämaa, netti ehkä toimii, katuvalot saattaa olla jne.

Vierailija
34090/34809 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ylireagoin eilen, ehkä en. En tiedä enää mitään.

Mihin?

Haaveideni ja reaalimaailman väliseen ristiriitaan.

Vierailija
34091/34809 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän muodostuvani noloksi ja oudoksi alaviitteeksi tulevaisuutesi elämäkerrassa jota en ole lukemassa.

Siihenkö pyrit? Pyri keskeishenkilöksi.

Vierailija
34092/34809 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanipöölle hyvää yötä ja kauniita unia. 💕

Unihaleja ja pusuja sinulle. 🤗😚

Ikävä. 🥺

Minusta ei olisi mitään ihanempaa kuin nukkua sinua vasten tällä hetkellä. 🥰

-M.K.K

Vierailija
34093/34809 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahin virhe mitä voi tehdä, on olla väärän ihmisen kanssa.

On. Sitten pitää erota.

Tarkoitan ihan kaikenlaista yhteyttä. Seksiä, kaveruutta yms. Ihan vaan seksikin väärän ihmisen kanssa voi olla virhe. Tai ylipäätään väärän ihmisen päästäminen millään tavalla elämääsi.

Totta.

Sivuhuomio

Erittäin totta, syrjähavainto.

Vierailija
34094/34809 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taida olla se ulkoilu enää vaihtoehto. Pitäis kerätä älyttömästi rohkeutta, että uskaltais mennä jonnekin missä sä varmasti oot. Et taida liikkua tänä vuonna siinä rakennuksessakaan missä minä toisinaan liikun.

Kerää rohkeutesi!

Vierailija
34095/34809 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä miettinyt lähettäväni viestiä, mutta en taida, koska aiemmin se johti välirikkoon mikä ei ollut syytäni.

Vierailija
34096/34809 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että mitään oikeaa ehtii enää tulla vastaan. Kun ei sitä ole näihin ikävuosiin mennessä löytynyt, niin tuskin löytyy jatkossakaan. Mitä enemmän tulee ikää, sitä huonompi markkina-arvo ja todennäköisyydet. Se elämä ja ne asiat mitä elämältä halusi jäävät väistämättä osalta saavuttamatta vaikka haluaisi aivan tavallisia asioita.

Minäkään en usko. Olen varma että olin nuorena väärällä puolen Suomea. Se mun oikea meni jonkun toisen kanssa naimisiin. Me ei nähty koskaan.

Vierailija
34097/34809 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 minaa

Vierailija
34098/34809 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wa kutsuu

En näe kuvaasi edelleenkään. Tuskin siis olet laittamassa viestiä 

Vierailija
34099/34809 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä elämässään ei kannata ottaa itsestäänselvyytenä. 

Vierailija
34100/34809 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät yöt mammoille. Muistakaapa se iltarukous.