Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kommentit (34809)
Olen pahoillani, mutta kaikki on alkanut maistua mulle samalta kuin oman vaimosi tussu jossain muualla. Kuluneelta ja väsyneeltä toistolta.
Marraskuu lähestyy. Sen tietää siitä, että kaikki v-tuttaa, ihan kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahin virhe mitä voi tehdä, on olla väärän ihmisen kanssa.
On. Sitten pitää erota.
Tarkoitan ihan kaikenlaista yhteyttä. Seksiä, kaveruutta yms. Ihan vaan seksikin väärän ihmisen kanssa voi olla virhe. Tai ylipäätään väärän ihmisen päästäminen millään tavalla elämääsi.
Onko sun elämässä ollut tällainen väärä ihminen? Miten hän osoittautui vääräksi?
Vierailija kirjoitti:
Wa kutsuu
Ei tästä voi tietää kenelle. Laita nyt vaan se viesti
Vierailija kirjoitti:
Mä uskon että yhdellä ihmisellä voi olla useampi oikea ihminen. Joskus vaan molemmat ihmiset ja tilanteet muuttuu ja ei enää jatketa yhdessä parina. Silti ystävyys voi jatkua. Itsellä ainakin noin mennyt.
Todellakin voi olla useampi oikea ihminen! Niin mäkin uskon.
Pitää vaan keskittyä niihin oikeisiin ihmisiin, eikä antaa väärille valtaa. Minulla on mennyt osa elämästä ihan hukkaan, kun olen keskittynyt virheisiin ja vääriin ihmisiin. Jotkut on sellaista saastaa, ettei niiden pitäisi olla edes olemassa. Miten voikin olla sellaisia? Tuleeko osa ihmisistä jostain pahuuden portista tänne maailmaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikea tai väärä, sama se kunhan ei ole väkivaltainen eikä narkkari. Jonkun kanssa ne lapset pitää tehdä, ja vain minimaalisen pieni osa pareista säilyy onnellisina alkuhuuman jälkeen.
Ihmiset eivät tajua, että parisuhteen eteen täytyy tehdä lujasti töitä. Siksi ihmiset eroavat, vaikka voisivat olla yhdessä hamaan tappiin saakka.
Tuota mun kaverikin hoki kymmenen vuotta. Sitten se kuitenkin lopulta erosi ja totesi, että ois pitänyt erota jo 15 vuotta sitten tai tarkemmin ottaen ei ois ikinä pitänyt mennä naimisiinkaan.
sivusta
Juu pahempi se noin on että vuositolkulla sinnittelee ja sitten lopulta toteaa, että olisi jo aikaa sitten pitänyt erota. Pitäisi älytä erota kun ei hommat (enää) vaan toimi.
Hyvää yötä ihanalle naiselle lounaaseen sateesta. Toivottavasti siulla oli kiva päivä. Tarjoisin iltakaakaon. Huomiseen.
Pelkkää tyhjää vain nykyään. Kaksi sanaa viimeisellä minuutilla.
Vierailija kirjoitti:
Marraskuu lähestyy. Sen tietää siitä, että kaikki v-tuttaa, ihan kaikki.
Sulla on silti synttärit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahin virhe mitä voi tehdä, on olla väärän ihmisen kanssa.
On. Sitten pitää erota.
Tarkoitan ihan kaikenlaista yhteyttä. Seksiä, kaveruutta yms. Ihan vaan seksikin väärän ihmisen kanssa voi olla virhe. Tai ylipäätään väärän ihmisen päästäminen millään tavalla elämääsi.
Onko sun elämässä ollut tällainen väärä ihminen? Miten hän osoittautui vääräksi?
On ollut useampikin väärä, mutta jotkut on sitten olleet ihan vakaviakin virheitä. Sellaisen ihmisen kohtaamisesta seuraa pelkkää pahaa, siitä sen tietää. Eivät tuo MITÄÄN hyvä sinulle tai oikeastaan kenellekään tai mihinkään.
Lounas dunnari paikka kalasatama huomenna?
Michaela