Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (31222)
Vierailija kirjoitti:
Saa varmaan töissä jo jonkun syytteen, jos tuollai lähentelee, vaikka toinen ottaa etäisyyttä.
Miten lähentelee tai välttelee?
Hyvää yötä kansien välistä 💕
- If you could read my mind
Vierailija kirjoitti:
No ei tuo kysymys nyt palstalaisille liian vaikea ollut. Auttakaa. En voi mennä exän kämpälle ennenkuin ajatukset on selkeemmät 😭
Koita kirjoittaa selkeämmin, niin ehkä saat vastauksia. En tiedä, miten tekstistä saisi luettavamman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2 sekuntia ei ole vielä mittään, ottakaas sellainen 15 sekunnin tiukka tuijotuskisa 😇🥰
Meillä on ollut yksi tosi pitkä.
Kyllä niitä on koko historian aikana ollut ainakin kaksi 😘
Totta. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sovitaanko treffit tähän näytökseen?
https://tkteatteri.fi/ohjelmisto/esitykset/jata-saatanalle-soittopyynto/
Sinä maksat, mää oon työtön.
Työttömille on oma ilmaisnäytös (18.11.)! Hopi hopi varaamaan!
Mitä haluat tuliaiseksi Emiliani?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei tuo kysymys nyt palstalaisille liian vaikea ollut. Auttakaa. En voi mennä exän kämpälle ennenkuin ajatukset on selkeemmät 😭
Koita kirjoittaa selkeämmin, niin ehkä saat vastauksia. En tiedä, miten tekstistä saisi luettavamman.
Aapuuuva. Auttakkee immeiset. Kun en mie saata männä exän kortteeriin ennenkö pää selkiääpi.
😭 Haluan vaan sen läpänheiton takaisin. En mitään olet kaunis juttuja 😭🤯
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikesta tuolimatta..
Hyvää yötä
Oon miettinyt sua taas. Ei olla edes nähty vuosiin, tai no, pariin vuoteen. Öitä mielikuvitusmiehelle. Vaikka sitä sä oot aina ollu: saavuttamaton tosiasiassa, muka saavutettava. Parempi näin lieneekin.
Mutta siksi osasinkin sinua varoa. Lue uudestaan mitä tarkoitan.
Miehelle toivottelin t.a.p.
Vierailija kirjoitti:
Mikä olet kaunis-jutuissa häiritsee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei J mies,
Olet mielessä vaikka ei olla nähty pitkään aikaan. Tää kaipaus ei näytä ajankaan kanssa menevän ohi.
Ei näytä ei. Mitähän tapahtuisi jos ajautuisimme käden ulottuville. Gn.
Mä tänään just mietin, et mitä oikeesti tapahtuis, jos hän olis käden ulottuvilla. 😍
Vierailija kirjoitti:
Osaisinpa olla sun kans.
Mäkin toivon, et voisin vaan viestiä kaivatulleni rennosti, mut jotenkin jännittää aina ja pelkää, et sanoo jotain väärää.
Kaivattuni H, oloni koheni huomattavasti, kun ymmärsin, että olet tulossa kylään. Päänsisäinen lannistajani oli kuitenkin aistivinaan, että tämäkin asia jää johonkin välitilaan, emmekä näekään, koska mitään aikataulua ei sovittu. Toivottavasti olen väärässä. Siihen asti mun pään sisällä käydään taas joopas/eipäs-taistelua ja kuukauden päästä oon jo täys raunio. V*ttu mun pää on perseestä ja perseessä.
t. tunteiden amatööri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli oli liian vaikeaa palstalaisille. Yllätys.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä kansien välistä 💕
- If you could read my mind
Jos voisit puhua mitä mielessäsi liikkuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä olet kaunis-jutuissa häiritsee?
No jos se onkin lääpällään muhun tai alkanut näkemään jotain tzäänssejä. Tai toivoo jotain. Ahistaa. En halua mitään vakavampaa. Ja vielä vähemmän antaa mitään pakkeja 😭 Olet kaunis-jutut on vakavampaa settiä eikä mitään hauskaa kevyttä flirttiä/ läppää 😭🤯
Ei näytä ei. Mitähän tapahtuisi jos ajautuisimme käden ulottuville. Gn.